Part 16
Danas je točno 2 mjeseca od kad smo Harry i ja prekinuli. Od tada se nismo čuli,ali sam ga vidjela u novinama i na netu. Na njegovom mjestu je sada bio Josh. Da Josh. Nikada zapravo nisam ni uživala u toj ljubavi niti bila sretna zbog nje. Stalno mi je u mislima bio on. Moja najveća ljubav. Pričali su mi mnogi da je već našao drugu, da nije čekao ni tjedan dana. I takve gluposti. Ja u to jednostavno nisam vjerovala. U sobu je ušetao Josh skrivajući nešto iza leđa.
- Što je to?- upitala sam se i nakrivila se da vidim šta ima u ruci. On ju je povukao na drugu stranu te nisam mogla vidjeti što skriva.
- A daj.- rekla sam ljuto i napravila puppy face. On se nasmiješio te mi pružio umotan poklon.
- Nije nešto specijalno ali želim ti zahvaliti.- rekao je te se zarumenio.
- Mm zašto?- upitala sam ga te je o n sjeo na krevet pored mene.
- Pa zato. Ne znam. Daj otvori više.- rekao je nespretno te sam se ja nasmiješila. Bio je dosta težak. Otpakirala sam ga te su unutra bile slike. Uzimala sam jednu, po jednu. Slike od njega i mene, kada smo bili mladi, od mojih roditelja, od njegovih, one koje su bile zaboravljene. To mi je užasno značilo. Zagrlila sam ga.
- Ne znam šta da kažem,ovo je predivno.- rekla sam te stavila kosu iza uha. Ustala sam sa kreveta i gledala na zidove gdje bih ih mogla staviti. On mi je prišao s leđa i zagrlio me. Poljubio me u vrat što me je podsjetio na prošlost. Na Harrya. Iskrala sam se iz njegovog zagrljaja te se vratila na krevet.
- Što misliš gdje bih ih mogla staviti?- upitala sam ga radeći fake smile.
- Mogli bi napraviti pano sa slikama.- rekao je te se počešao po zatiljku.
- Da, to je dobra ideja. - ustala sam ponovo te uzela slike u ruku. Stavila sam ih na stol. Pogledala sam kroz prozor. Sunčan dan u Miamiu. Zapravo skoro svaki je.
- O čemu razmišljaš?- upitao me je te stao pored mene.
- O Miamu.- odgovorila sam te me on primio za ruku. Zatvorila sam oči te sagnula glavu. Osjetila sam njegove usne kako su dotaknule moje. Uzvratila sam mu poljubac te se on tijekom poljupca nasmijao što je navelo da se i ja nasmiješim. Odvojila sam svoje usne od njegovih.
- Oćemo na plažu?- upitao me te se sagnuo da mi vidi lice.
- Pa mogli bi.- rekla sam te se on namiješio.
- Ajde idi se obuci.- odvojio je naše ruke te me potapšao po leđima. Otišla sam do ormara te uzela tirkizni badić na resice. Ušetala sam u kupaonicu te skinula odjeću sa sebe. Na ogromnom ogledalu vidjela sam ožiljke na svojim nogama i trbuhu. Od nesreće. Nisu to bili veliki ožiljci, ali dovoljni da se svaki put kada to pogledam sjetim. Na brzinu sam obukla badić te izašla iz kupaonice. Tamo me je već čekao Josh sa šlaufom i pomoćnim rukavicama. Nasmijala sam se. Istrčala sam iz kuće te stala na pjesak. Očito da nam je kuća bila uz more. Bio je jako vruć te sam skakutala nebi li me tako manje peklo. U daljini sam vidjela jednu curu. Malo sam bolje pogledala i shvatila da je to Perrie. Dotrčala sam joj sa leđa te ju zagrlila. U početku se jako iznenadila dok nije shvatila da su to moje ruke i moje lice.
- Candice!- zaderala se te me stisnula uz sebe.
- Perrie moja.- rekla sam te se ona nasmiješila.
- Šta ti radiš ovdje?- upitala me je.
- Živim tu, hah ti?- rekla sam te se ona iznenadila.
- Živiš?- naborala je čelo te me pogledala ispod sunčanih naočala.
- Da, već kojih mjesec dana.- rekla sam te je ona kimnula glavom.
- Ja sam tu na odmoru sa curama.- pokazala je u smjeru gdje su one bile. Nasmiješila sam se te je ona zaustavila pogled na nekome iza mene. Okrenula sam se i vidjela Josha kako čeka da završimo razgovor.
- Novi dečko?- upitala me te ga odmjerila od glave do pete.
- Da.- tiho sam rekla te spustila glavu.
- Znaš li da Harry još uvijek..- stavila sam joj prst na usta.
- On je prošlost Perrie, molim te ne spominji mi ga. Nego do kad ostaješ?- pokušala sam skrenut s teme.
- Candice, ne znam te toliko dugo ali znam kada neko pati za nekime. Znam kako se ja ponašam, ko da sam to jednom prošla. Voliš ga vidim ti u očima.- rekla je te sam ja okrenula glavu na stranu.
- Idem ja.- okrenula sam se te me je ona primila za rame.
- Oprosti. Nekad sam zbilja naporna. Tu sam do kraja tjedna, večeras van?- upitala me je te sam se ponovo okrenula da joj vidim lice.
- Naravno. Znaš moj broj, nazovi me. Idem sad da ne čeka.- rekla sam te se namiješila. Primila sam Josha za ruku te smo potrčali do mora. Prvo smo ušli u vodu do koljena te zaronili u isto vrijeme. Otvorila sam oči nebi li ga vidjela te sam osjetila nešto da mi dira nogu. Brzinom munje sam otresla nogu te izronila. Pogledala sam te bolje te sam vidjela da je to Josh. Dok je izronio opalila sam mu lagani šamar te se on počeo smijat.
- Glup si.- zaderala sam se te se on još više počeo smijat. Poprskala sam ga te je onda počeo rat. Gnjurio me te prskao koliko je jače mogao ali ja sam se borila i izgubila. Navečer smo se vratili u kuću te izmoreni legli na kauč. Disala sam teško od ovog umora. On me je pogladio po ruci te sam se ja nasmiješila. Zaklopila sam oči te osjetila da mi se približava. Otvorila sam oči te mi je bio udaljen par centimetara od usana. Nisam znala šta izvodi. Odjednom me je strastveno poljubio na šta sam se ja naježila. Počeo mi je mrsiti kosu, te sam ga ja odmaknula od sebe. On me iznenađeno pogledao i ustao sa mene. Počešao si je zatiljak te se zacrvenio.
- Oprosti, ne mogu.- rekla sam te spustila glavu.
- Ma sve je okej.- rekao je te se nasmiješio. Nisam spremna za to. Jednostavno ne. Začula sam zvuk mog mobitela te sam ustala sa kauča . Pogledala sam u ekran i pisalo je 'Perrie💚❤💛💜💙". Nasmiješila sam se te se javila.
- Heeey girl, jesi spremna?- upitala me te se mogao čuti glas ostalih.
- Daj mi još kojih pola sata može?- rekla sam te otrčala do ormara.
- Ajde nađemo se u Siesti, čula si za to mjesto, povedi i onog tvog, budite tu za pola sata oke?- zaderala se te poklopila. Bacila sam mobitel na krevet te počela kopat po ormaru. Izabrala sam kratki šorc, majicu do pupka sa natpisom ' The night is young' te potrčala do kupaonice. Oprala sam morsku sol sa sebe te osušila kosu. Ostavila sam ju da bude polumokra. Stavila sam malo rumenila i maskare te izašla iz kupaonice. Pogledala sam na sat. Deset do 9.
- Idi se spremi.- rekla sam Joshu koji je gledao nekakvu utakmicu.
- Gdje idemo?- upitao me je i dalje ne skidajući pogled sa utakmice.
- Ajde vidjet ćeš.- rekla sam te je on ugasio TV. Otišao je u kupaonicu te zaključao vrata. Uzela sam laptop sa stola te otišla na twitter. Malo sam zujala te naišla na popularne twittove. Nešto o Justinu Bieberu i jedan koji je jako privukao moju pozornost. #wantcarryback #wemisscarry #carrynotjandice. Nasmijala sam te se u drugoj sekundi uozbiljila. Tako mi fali. Tako bih htjela da je tu. Čula sam otključavanje vrata te sam ugasila laptop. Josh je bio obučen u havajke te bijelu majicu. Nasmijala sam se jer to totalno nije bio njegov stil.
- Šta se smiješ?- upitao me te popravio frizuru.
- Ma ništa, idemo već kasnimo.- ustala sam sa fotelje te ga primila za ruku. Izašli smo iz kuće te se uputili prema klubu.
- Žao mi je za ono malo prije. Oprosti, znam kako se osjećaš, zbog svega što je bilo, nisam smio.- rekao je te me pogledao u oči. Ja sam naslonila glavu na njegovo rame i samo šutila. Nisam imala snage za reći išta. Pješačili smo do kluba. Bio je relativno blizu, i na otvorenom. Vidjela sam Perrie u daljini kako se smije. Probila sam se kroz gužvu te ju zagrlila.
- Konačno.- zaderala se jer je muzika bila glasna.
- Da.- rekla sam jednakim tempom. Sjela sam pored neke simpatične cure te mi se ona predstavila.
- Ja sam Jade.- rekla mi je na uho te sam ja kimnula glavom.
- Candice.- uzela sam piće sa stola te smo nazdravile. Josh se negdje bio izgubio nisam ga vidjela. Cure iz little mixa su stvarno fora. Pričali smo dogodovštine iz djetinjstva, zezali se, smijali. Perrie i ja smo radile naše retardirane face. To je trajalo do jedno 1 sat navečer te me je Perrie povukla za ruku i maknula iz gužve.
- Hey, pričali smo.- rekla sam joj te je ona krenula prema plaži.
- Dođi.- pokazala mi je rukom da dođem za njom.
- Ako je riječ o Harry- u zbilja nemam živaca za njega.- tiho sam rekla i šutnula nekakav kamenčić.
- Zašto? Candice on to nije namjerno učinio, ne znaš ni sama koliko se kaje, kako izgleda, pa Zayn mi sve priča. Ne može se skoncentrirat na rad, ogorčen je.- rekla je gledajući prema obali.
- Perrie, ja više ne znam šta je istina a šta ne, ne znam, možda je to namjerno napravio, da nas se riješi.- pogledala me je dignuvši obrve.
- Da li ti sebe čuješ uopće? Pa voli te više od svega na ovom svijetu, kako ne bi volio vaše dijete, od kud tebi uopće takve ideje?- upitala me je te sam ja pogledala u pod.
- Ne znam, u zadnje vrijeme razmišljam o svačemu.- prošla sam dlanom po pijesku.
- Vidim.- rekla je i sjela na pod.
- Ima još jedan problem.- nadodala je te sam ju ja površno pogledala.
- Reci.-
- Niall, mislim da nešto osjeća prema tebi. Stalno kad god te netko spomene on se počne smješkati,ponaša se čudno.. Sav je čudan.- rekla je te sam ja pogledala u stranu.
- Joj Perrie, ne znam kako će sad to zvučati ali nije me briga.- rekla sam te se ona nasmijala.
- A bolje da ti kažem nego da mi je to na duši.- rekla je te sam osjetila nečije ruke na svom ramenu.
- Idemo u sobu.- šapnuo mi je Josh te sam ja podigla obrve. Očito da je pijan.
- Daj Josh pijan si, idi kući.- rekla sam te maknula njegove ruke sa mojih ramena. On me još jače stisnuo i poljubio u obraz.
- Josh!- zaderala sam se te mu opalila mali šamar da se osvijesti. Nasmijao se te me počeo ljubit po vratu. Perrie je skočila sa mjesta te ga odmaknula od mene.
- Ajde doma.- rekla je te se on ustao sa poda.
- Ma šta ćeš mi ti reći šta da radim?- upitao ju je te ju odmjerio. Ona ga je ponovo gurnula na pod te me primila za ruku.
- Candice idemo, ovaj tvoj ti svašta može napraviti.- rekla je te krenula u drugom smjeru.
- Ne mogu ga tu ostaviti.- krenula sam prema njemu te me je ona stisnula za ruku.
- Jesi ti normalna? Ja ga više nikada nebi pogledala.- rekla je te prošla rukom kroz kosu.
- On nije takav on je.. Voli me.- tiho sam rekla te se ona nasmijala.
- Iskoristit će te, nemoj Candice molim te, idi samnom.- povukla me te sam ja krenula s njom. Nisam znala šta da radim. Pijan je. To je to. Ništa više. A možda se cijelo vrijeme pretvarao. Možda me samo htio iskoristit. Možda Perrie ima pravo. Hodali smo užurbanim korakom do hotela. Ispred su bili ponovo dosadni novinari. Nekako smo se progurali do ulaska u hotel te sam ja sjela na obližnju stolicu.
- Spavat ćeš s nama u sobi ima dovoljno kreveta.- rekla je te sjela pored mene.
- Ne, idem ja sad kućiii nee ću vamm bitii na terret.- rekla sam mucajući te me ona ponovo povukla za ruku ali sada u lift.
- Kako možeš tako nešto uopće reći, ima viška kreveta.- stisnula je broj 8 koji je vjerovatno vodio do njihove sobe. Cijelo vrijeme sam se prisjećala njegovog stanja. Da nije bilo Perrie on bi mene.. Nisam mogla niti pomisliti na to. Stigle smo te je ona prva izašla te smo dugo pješačili do njihove sobe. Unutra se mogao čuti glas Jesy. Ušle smo unutra te su me sve čudno pogledale.
- Cure Candice će večeras prespavati ovdje, ima malih problema sa dečkom, okej?- upitala ih je Perrie te su se sve nasmijale. Jade me je zagrlila jednom rukom i zapjevušila nešto. Nasmijala sam se te sjela na krevet.
- Gdje ću ja spavati?- upitala sam ih.
- Spojit ćemo krevete, ovo će biti najbolja Girls night.- zaderala se Leigh te je Perrie izvadila mobitel.
- Idemo jednu.- rekla je te su se sve skupile samo sam ja ostala sjedit na krevetu.
- Can šta čekaš?- upitala me Jesy te sam ja kimnula ramenima.
- Nisam raspoložena.- odgovorila sam te legla na krevet.
Dosadno.___. Žao mi je jer je nastavak stvarno dosadan ali sljedeći će biti puno napetiji,potrudit ću se. Hvala vam šta čitate.:)
YOU ARE READING
Stand by me(Harry Styles,Croatian)
FanfictionSoo ovo je ljubavna priÄa napravljena kao Fan Fiction Harry-a Stylesa i djevojke Candice, te njih dvoje prolaze kroz razna iskustva samo kako bi spasili svoju ljubav. Dali će u tome uspjeti ili ne, saznajte Äitajući :) â¤