Stand by me( Uvod )

8K 205 8
                                    

- Harry to me čupaaa- zaderala sam na šta se on trznuo

- Daj glupačo šta se dereš, hoću da imaš najljepšu frizuru - nadodao je i nastavio mi mrsit kosu.

- Dada lijepa sam ja i bez nje - nasmijala sam se i ustala sa kreveta.

- Nisi fer, znaj da nisi - rekao je i napravio svoj puppy face. Pokazala sam mu jezik i otrčala u kuhinju a on zamnom.

- Opet si gladna ljubavi? - upitao me i naslonio se na kuhinjski pult.

- Da, uvijek ogladnim kad sam s tobom- govorila sam već punih ustiju.

Nasmijao se te mi prišao.

- Šta je to daj meni malo - nadodao je na šta sam mu ja dala komadić čokolade. Zadovoljno se nasmiješio te se odmakao od mene.

- Moram ići, vidimo se sutra?- postavio je više retoričko pitanje na šta sam samo kimnula glavom.

- Ideš Kendall?- upitala sam ga te ljutito spustila čokoladu na kuhinjski pult.

- Candice..- pokušao mi je nešto reći na šta sam samo odahnula rukom. Nisam ga imala volje slušati. Iako si nisam mogla to priznati bila sam vraški ljubomorna na nju. Imala sam osjećaj kao da mi ga otima, iako nije moj.

- Idi.- pogurala sam ga rukama do vratiju na šta je on samo uzdahnuo.

- Can, ti ćeš mi bez obzira na nju uvijek biti najdraža osoba, moja najbolja prijateljica, znaš to.- rekao je na šta sam samo zatvorila vrata.

- U tome i jest problem.- tiho sam šapnula kada sam se uputila prema sobi.

Stand by me(Harry Styles,Croatian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora