7.bölüm(Sevgili)

96 17 5
                                    

Multi Noyan

Okula geldiğimde sınıfa girip çantamı sırama bıraktım ve su almak için kantine indim,suyumu aldıktan sonra sınıfa çıkmaya başladım merdivenlerden çıkarken karşıma Cem çıktı, yanağımı sıkarak "seni bulduğuma sevindim,Eeeee,çantanı yanıma koydum,istiyosan sınıfa çıkalım."dedi.Ben bir iki saniye ona bakakaldım,ama çok masum bakıyordu gülümseyerek kafamı salladım ve beraber sınıfa çıktık.
  Sıraya oturduğumuzda biraz sonra Eylül içeri girdi, ona baktığımda anlamış olucak ki kafasını salladı.
  Cem'e doğru döndüğümde"Kolyenii...."sözünü kesip "Boynumda"dedim ve gözlerimi kaçırdım.Sabah az kalsın unutuyodum ki son anda aklıma gelmişti,takmıştım ama sweatshirtten dolayı belli olmuyordu.Kafamı sağa döndürdüğümde Eylül'ün bize imalı bakışlarıyla baktığını gördüm,ağzımı oynatarak önüne dönmesini söyledim,sonra Cem'e döndüğümde sıraya kafasını koymuş bana baktığını gördüm,ama bir farklılık vardı gözlük takmıştı...ne kadarda çok yakışmıştı,burnunun üstüne düşmüştü küçük bir çocuk gibiydi....elimi kaldırıp düzelttim elimi çekerken,tuttu ve öptü.Gözlerim faltaşı gibi açılırken kıpkırmızı oldum ve önüme döndüm,ardından gözüm biryere takıldı,Noyan bize mi bakıyordu,çaktırmadan bakmaya çalışsada başaramıyordu,Cem onu farkettiğinde Noyan'ın yanına gitti ve birşeyler konuştuktan sonra yanıma geri geldi.Az sonra edebiyat öğretmeni içeri girdi.Selam verdikten sonra oturduk ardından hoca konuşmaya başladı.

   "Evet çocuklarrrr..Size bir performans ödevi vericem bunun için ikişerli gruplara ayırdım ve bildiğiniz üzere konumuz şiirler ile ilgili,2 haftanız var,iki kişi şiir düeti yapıcak,yaklaşık 10 grup oluyo,o zaman ben yaptığım eşleşmeleri söyliyim.....
Eylül-Aras,Cem-Tuğçe......
  Tuğçe mi sınıfın ennn yılışık kızı bir ara Cem'e de.....off!  Bi dakika bi dakika! Az önce ben Cem'i mi kıskandım? onu sevmeye mi başlıyordum.Bu iyi haberdi aslında.Tuğçe'ye doğru döndüğümde 32 diş sırıtmış gülüyordu,gözlerimi devirdim.Ardından hoca en son iki grubu söyledi.
-Noyan-ilkin,En sona da Burakla Selin kalıyo,arkadaşlar kızlı erkekli yapmamın nedeni düet yapçak olmanız,iki tane boru sesli erkeği aynı gruba koyucak değilim demi...

  Hocanın en son söylediği cümleye herkes gülmüştü,güldü de.......Ya ben şimdi Noyan.....ama yaa, Eylül'e baktığımda güldüğünü gördüm.Bu aralar çok sırıtıyodu.Bende ona tenefüste seni öldürcem işareti verdikten sonra önüme döndüm,çok geçmeden zil çalmıştı Eylülse koşarak sınıftan çıkıyordu,şimdi onun peşinden koşturamıcam yaa sabah sabah kafamı sıraya koyduğumda Cem kulağıma eğilip "Kantine gidiyorum birşey istiyomusun"diye sordu ona hayır anlamda kafamı salladım ve tekrar sıraya kafamı koydum.Fazla iyiydi ve ince davranıyordu.
Birden aklıma edeyat öğretmeninin yapıcağı şu şiir düeti fikri geldi,Cem neden karşı çıkmamıştı belki de Noyan'a güvendiği içindir,kafamı kaldırdım ve görüş açıma Noyan girdi,bir kitabını açmış okuyordu bir süre daha baktıktan sonra  kulağıma Tuğçenin sesi geldi sınıf kapısından Cem'le beraber içeri girdi ve elleriyle gülerek bişeyler anlatıyordu.Cem' de ona sahte kahkahalar atıyordu,gözlerimi kısmış onlara bakarken Cem yanıma oturdu,ona kötü kötü bakışlar yollarken şebekçe sırıttı,daha fazla kötü bakışlar göndermezdim bu kadar masumluğa en iyisi trip atmaktı.
Bir okul günü daha bitmişti,Cem'le sadece mimiklerimle konuştum bugün,çantamı toplayıp tam sınıftan çıkıcakken bir el elimden tuttu.
Kim olduğunu tahmin edebiliyorsunuz galiba...geri itmedim ya da elimi çekmedim, biz çıkışa doğru yürürken şaşkın bakan gözleri anlamak zor değildi,okul kapısından tam çıkıcakken Noyan'ın seslendiğini duyduk,yanımıza doğru geldiğinde elime bir şiir kitabı verdi."İşaretlenmiş sayfalara bak hangisini beğendiysen bana söylersin"Cem'le de el sıkıştıktan sonra gitti. kapının önünde duruyorduk,Cem vücudunu bana çevirip iki elimi de tutup"Trip atmak yok hem benim gözüm sadece seni görüyor,açıkçası benim içim rahat Noyan'la eşleştiğin için" dedi ve anlımdan öptü.
Yüzüme baktığında ona gülümsedim ve sarıldım,boğuk çıkan bir sesle"Sana güveniyorum"dedim.
Gülümsedi,birbirimize veda ettikten sonra eve doğru yol aldım.
  Kapıyı açtığımda içerden mis kokular geliyordu anlaşılan ablam bugün erken gelmişti,mutfağa girdiğimde şarkı mırıldanarak masayı hazırlayan ablama baktım beni farkettiğinde "Hoşgeldin ablacım,hadi gel yemeğini ye."
  Yemeğimi de yedikten sonra odama yöneldim.Eylül'den gelen mesaja baktım.
Gönderen:Eylül
-Bugün beni şaşırttınız desem.
Cevap olaraktan birşeyler yazdıktan sonra ders çalışmaya karar verdim,1 saat ders çalışmanın ardından salona gittim,daha erkendi,bir film izlemek iyi olurdu.....ki ablam oturmuş önünde Mısır'ı,film izliyordu."Abla?" gözünü filmden ayırmadan "Efendim İlkin"dedi.
  Sonra aklıma gelen şiir ödevi elimi yüzüme çarpmama neden oldu"Ben onu unuttuğm" Ablam"Neyi?"
"Hiiiç hiç bişey deyip odama gittim.Noyan'ın verdiği kitaba açıp baktım 1-2 işaretli yerler vardı.Bir şiire bakmak için sayfaları karıştırdığımda içinden yere kağıt düştü.Kağıtta..
  "Yarın hastahaneye gidiceğim,orda yaklaşık 1 saat falan durucam istiyosan yarın gel çalışalım hem hangi şiiri seçtiğine bir bakalım"
  Şiirlere baktığımda hepsi de güzeldi ama en çok beğendiğim bir şiiri seçtim.
Biraz sonra Cem'den iyi geceler mesajı gelmişti aynı şekilde cevaplayıp attım.

KALP AĞRISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin