Multi Cem
Sabah okula gitmek için erken kalktığımda hazırlanmaya başladım,kahvaltımı da yaptıktan sonra ablamla beraber evden çıktık arabaya binip okula doğru gitmeye başladık.
Cem'i düşünüyordum bu aralar hiç mesaj atmıyordu biraz kırgındı galiba,gereksiz tepkileri yüzünden..... bugün onunla konuşmam gerekiyo
diye aklımdan geçirirken okula geldiğimizi fark ettim o anda aklıma bir şey geldi ve ablama dönüp "Noyan nasıl"diye sordum ablamda bana "Dün çıkışını vermiştik ama 2 günlük rapor aldı bugün muhtemelen okula gelmez"dedi.
Bir süre ablama baktıktan sonra"bugün ziyarete Eylül'le beraber gidebilirmiyiz"diye sordum.Bir süre bakıştıktan sonra ablam"Tamam ama sadece 1 saat,sonra doğru eve"
Ona sarıldıktan sonra arabadan çıkıp okula girdim.Sınıfa çıkarken kantinde Eylül'ü gördüm,iki masa arkasında da Aras oturuyordu,şuan üçümüzden başka kimse yoktu Eylül'e sarılıp yanına oturdum bi süre sonra yanımıza bi çocuk geldi.Arasın ağzından
Kantinde otururken bi andan da pencereye bakıyordum,sıkıntıyla iç geçirirken bir süre sonra tekrardan kafamı pencereye doğru çevirdiğimde okula girdiğini gördüm,hemen kafamı telefonuma doğru çevirdim(ona baktığımı anlamasın hani) göz ucuyla baktığımda kantinden kahve aldı,kafasını buraya döndüreceği sırada hemen gözlerimi kaçırdım,bir masaya oturdu,telefonunu çıkarıp birşeylere bakmaya başladı.
Yüzünün masumluğu,o gülümsemesi,yaptığımız şiir düeti of ya......keşke ona daha iyi davransaydım,ben varya gerizekalıyım insan sevdiği kıza "şizofren" mi der arkadaş vallaha malım ben,yok yok ben artık bugün söyliceğim evet evet en iyisi söylemek,onun gözünün içine baka baka kızların yanından ayrılmıyo olabilirim,Tamam vurmayın bana! valla durum bildiğiniz gibi değil,sadece ne yapıcağını merak ettiğim için,belki o da beni seviyodur umuduyla,şu kamptaki olay da üstüne gelince,ben artık onla SEVGİLİ olmak istediğimi söylemek istiyordum.
Bunları düşünürken İlkin kantine girdi yavaş adımlarla Eylül'ün yanına oturdu,klasik kız selâmlaşmasından bir süre sonra bir çocuk Eylül'ün tam karşısına oturdu.Kim lan bu tipini sildiğim! Ne konuştuklarını duymak için biraz daha dikkat kesildim.
-"Eylül merhaba! Eeee bugün çıkışa ne yapıyosun"Bunları duyunca oturduğum yerden hızlı bir şekilde kalktım ve onların oturduğu masaya doğru yöneldim çocuğun omzundan tutup kaldırdım"ben boşum koçum"diyip yakasından tuttuğum gibi kafayı gömdüm.İlkin ve Eylül çığlık atarken,çocuk ne olduğunu anlamaya çalışıyordu..Eylül"Aras ne yapıyosun" diyip çocuğun yanına çöktü"iyi misin"diye sorduğunda sinirle bir şekilde sabır dilenircesine havaya doğru baktım,Eylül bi anda kalkıp tam karşımda durdu. O sırada da çocuk koşarak gitmişti "Ya manyak mısın sen,niye vuruyosun zorba mısın sen!"
Bi adım daha yaklaştım"Zorbayım lan" Eylül anlamamış bir şekilde bakarken,yumruğumu sıktım ardından yavaşça kulağına eğildim derin bir nefes alıp"Eylül ben....ben seni çok"diyip kafamı yüzüne çevirdim gözlerime baktığında kafamı alnına yaslayıp"Seviyorum"dedim ve gözlerimi kapattım,bir süre böyle dururken,İlkin'in sesi duyuldu"Öhö-öhöm ben gidiyim o zaman"dedi.Gözlerimi açtığımda Eylül'ün de gözlerini kapatmış olduğunu gördüm hareketlediğimde gözlerini açtı"S-sen şimdi beni sevdiğini..sözünü kesip "evet"dedim"Eylül...benimle"
Birden "evet"diye bir ses çıkınca önce ona şaşkın bir ifadeyle bakarken kollarımı ona sardım.İlkin'in ağzından
Çocuk karşımıza oturduğunda Eylül'e bakıyordu ve ardından konuşmaya girdi"Eee Eylül bugün çıkışa ne yapıyosun" ben şaşırmış bir halde Eylül'e bakarken kafamı döndürdüğümde Arasın çocuğa kafa attığını görmemizle ve tabi ki şokun da etkisiyle çığlık attık,Eylül hemen olaya müdahale ederken etrafta kimsenin olmaması da iyiydi,süper bir dedikodu malzemesi ellerine geçebilirdi.Eylül Aras'a bağırırken Aras da sinirli bir şekilde bakıyordu birden bu ikisi yakınlaşmaya başlayınca ne olduğunu anlamadım,en iyisi bunları yalnız bırakmaktı diye düşündüm"Öhöm öhöm ben gidiyim o zaman diyip yanlarından ayrıldım,Eylül için o kadar mutluyum ki.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP AĞRISI
Literatura FemininaBazı hikayeler vardır içinde büyük aşkların olduğu ve yine bazı hikayeler vardır içinde büyük dostlukların olduğu bizim hikayemizde ise biraz aşk biraz dostluk. Noyan 14yaşında karşılaşmış olduğu bir hastalık yüzünden içine kapanmış bi çocuk o şimdi...