Bienvenue en France

486 16 6
                                    

Na een paar uur zijn we in Frankrijk. We moeten nog een tijdje in de bus zitten voordat we in Caudry zijn.

'Heb je der zin in?' Vraagt Ryan.

'Ofcourse and you?' Vraag ik.

'Yeah me too.' Zegt Ryan.

We luisteren wat muziek en na een tijdje zijn we in Caudry. De taxi brengt ons naar ons appartement.

'Hier is het appartementencomplex,heb een fijn verblijf.' Zegt de taxichauffeur.

'Dankjewel.

'Ik ga even naar de wc,ga jij dan even inchecken?' Vraagt Ryan.

'No problem.' Zeg ik.

Ik ga in de rij staan en ben bijna aan de beurt. Ik kijk een beetje om me heen in de lobby. De lobby is modern maar ziet er niet echt mooi uit. Je kan ook in de banken zitten en er is een hoek waar je wifi hebt. Op de bank zit een meisje met lichtbruin haar. Ik kijk haar aan en zie hoe mooi ze is. Ze lacht naar me en leest weer verder in haar tijdschrift. Het fijne van dit stadje is dat ik amper herkent word. Ik ben aan de beurt.

'Ik kom inchecken,hier heb je het papier.' Zeg ik.

'Bedankt, u heeft kamer 981 op verdieping 9. En hier is de sleutel.' Zegt de vrouw achter de balie.

'Dankuwel.' Zeg ik.

Ik kijk achter me en zie Ryan met het mooie meisje praten.

'Eeh Ryan ik heb de sleutels.' Roep ik.

Ryan kijkt op en zegt nog wat tegen het meisje en komt richting mij.

'Eeh man,who's that girl?' Vraag ik met een lach.

'Dat is Vivienne,ze is voor een tijd in dit hotel. Lol ik ben zelfs al op een feest uitgenodigd.' Zegt Ryan.

'Ze was wel echt mooi man.' Zeg ik.

'I know right,ga je mee naar het feest?' Vraagt Ryan.

'No, wat denk je wat er gebeurt als ze merken dat Justin Bieber op het feest is.' Zeg ik.

'Ohja,dan ga ik ook niet. We gaan dan wel lekker stappen ofzo.' Zegt Ryan.

'Ja maar jij kan gewoon gaan,het is een leuk meisje.' Zeg ik.

'Ik zal er wel over nadenken,laten we onze hotelkamer checken.' Zegt Ryan.

We stappen de lift in en er staat een vrouw met een klein meisje.

'Omgg,mama dat is justin bieber omg omg!!!' Schreeuwt het meisje.

'Zou ze met je op de foto mogen?' Vraagt de moeder.

'Natuurlijk,kom hier sweatheart.' Zeg ik tegen het meisje.

'Ik zal de foto wel maken.' Zegt Ryan.

'Wilt u der ook bij?' Vraag ik aan de moeder.

De moeder knikt ja en komt naast ons staan,ik til het meisje op.

'Het lijkt wel een gezin.' Lacht Ryan.

'Haha ja heel grappig,maak nu maar de foto blije.' Zeg ik lachend.

De foto is gemaakt en ik vraag aan het meisje hoe ze heet. Haar naam is Ivanna.

'Hier Ivanna,een gratis album van mij. Dan kan je thuis lekker dansen.' Zeg ik.

'Wat zeg je dan Ivanna?' Vraagt de moeder.

'Dankjewel.' Zegt Ivanna en ze geeft me een knuffel.

De lift gaat open en de moeder en Ivanna verlaten de lift.

Fought (Justin Bieber Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu