P.O.V Jayleigh
'OMG are u serious?' Vraag ik.
'Yes ofcourse.' Zegt de vrouw.
'Zeg jaaaa.' Zegt Sevilay.
'Maar ik ben niet de grootste belieber ik verdien het niet.' Zeg ik.
'Je verdient het om een andere reden.' Zegt Sevilay.
'Yes,I wanna be the one less lonely girl.' Zeg ik tegen de vrouw.
'Okay,come with me.' Zegt de vrouw.
We gaan backstage en de vrouw geef me een t-shirt met justin bieber erop.
'Here,put that one. Ohyeah my name is Jen,but you knew that obviously.' Zegt Jen met een lach.
'I'm Jayleigh,Thank you so much.' Zeg ik.
'That's okay. Should we take a pic?' Vraagt ze.
'Yes ofcourse.' Zeg ik.
Ze roept iemand die de foto kan maken en hij maakt wat foto's. Ik hoor justin bieber one less lonely girl zingen. Het moment is bijna zover.
'Are you nervous?' Vraagt ze.
'Omg yes. I'm shaking.' Zeg ik.
P.O.V Justin.
....There's gonna be one less lonely girl......
Er komt een meisje aanlopen met een man,hij brengt haar naar de stoel en ze gaat zitten. Ik draai me om naar haar en zing voor haar. Ik leg de rozenkrans op haar hoofd. Met mijn hand raak ik haar gezicht ik kijk in haar groen blauwe ogen en zing voor haar. Op een of andere manier kijkt ze blij maar toch gebroken. Nog nooit heeft een OLLG zo gekeken dus het verrast me. Ik pak haar hand en geef een kusje op haar hand. Ze is supermooi,ik laat haar opstaan en ik zorg ervoor dat ze haar hoofd op mijn schouder legt. Het liedje is afgelopen maar ik zing zachtjes in haar oor 'favorite girl'. Dit doe ik normaal nooit maar ze is speciaal.
'What's your name?' Vraag ik.
'Jayleigh.' Zeg ik.
'Beliebers geef een applause voor Jayleigh.' Roep ik.
Ik pak haar hand en loop naar backstage.
'Thankyou beautiful.' Zeg ik tegen haar en ik knuffel haar.
Ik loop weer weg want ik moet me snel omkleden. Ik trek mijn colbertje aan,doe rode supra's aan en voor de rest verander ik niks. Ik drink wat water en ga zitten. Ik moet zo weer op.
'JUSTIN JE MOET OP.' Roept iemand.
Ik ga op de plaat staan en de plaat schiet me omhoog. Nog 2 liedjes en het concert is voorbij.
We feel
Uh uh
Yeah yeah
Alright
We feel
Uh-huh
Yeah yeah
Alright
Say you love me
As much as I love you yeah
Would you hurt me baby
Could you do that to me yeah
Would you lie to me baby
Cause the truth hurts so much more
Would you do the things that drive me crazy
Be my heart still at the door
Oh, I can't help it I'm just selfish
JE LEEST
Fought (Justin Bieber Story)
Novela JuvenilJustin Bieber gaat samen met Ryan Butler naar Frankrijk. Maar als Justin en Ryan samen een avondje uitgaan ziet hij dat een meisje in elkaar word geslagen. Justin springt er tussen en helpt het meisje Jayleigh. Eerst wilt Jayleigh niks van hem weten...