Painfull Marks

256 11 0
                                    

P.O.V Justin
Voor ik het weet rent Tyler de verhoorkamer uit en komt met zijn vuisten op mijn af. What the fack is het eerste wat ik denk. Hij slaat met zijn vuist in mijn gezicht. Zijn vuist komt hard tegen mijn mond aan ik proef gelijk bloed en sla met mijn vuist tegen zijn strot. Hij deelt nog een trap uit maar hij gaat al neer. Ik trap ik zijn rug en ga der van door. Ik merk niet dat Tyler opstaat en ik voel een trap in mijn rug. Terwijl ik me omdraai geef ik hem een elleboog,die komt in zijn gezicht en hij slaat met zijn vuist op mijn oog. Hij schreeuwt naar me dat ik dit niet ga winnen en dat hij me nog een keer zal komen verrassen.
Dan komt er eindelijk beveiliging en die halen Tyler van mij af. Ik wil aanlopen maar ik word tegengehouden.
'Hey waar ga jij heen?' Vraagt een agent.
'Naar huis.' Zeg ik.
'Nee jij blijft hier.' Zegt de agent.
'Ik denk het toch van niet!' Roep ik naar hem.
'Je hebt hier gevochten,je blijft.' Zegt de agent.
'Nee,het is jullie schuld dat hij weg kon van die verhoorkamer. Wie weet klaag ik jullie wel aan.' Zeg ik.
De agent is stil en ik loop naar buiten richting de auto.
Mijn hemd is helemaal gescheurd. De paparazzi staat al klaar om me op de foto te zetten. Ik stap de auto in en met een hoge snelheid rij ik naar huis.
Thuis aangekomen zie ik dat het donker is. Jayleigh ligt vast in bed.
'Boo ik ben thuis.' Roep ik.
Ik krijg geen gehoor dus ik loop naar boven. Ik ga naar de slaapkamer en zie Jayleigh in bed tv kijken. Ze kijkt geschrokken als ze me ziet.
'Wat is er met jou gebeurt?' Vraagt ze verbaasd en geschrokken.
'Ik ben aangevallen door een crimineel.' Zeg ik.
'Oh my god,kom na de badkamer.' Zegt Jayleigh.
Jayleigh doet mijn vest uit en ik voel de pijn nu extra hard. Dan doet ze voorzichtig mijn hemd uit. De pijn gonst door mijn lichaam.
'Op je rug is het helemaal blauw en je hebt wat afschaving. Ik doe er wat alcohol op zodat de bacteriën worden gedood.' Zegt Jayleigh.
P.O.V Jayleigh
Ik kijk na zijn handen en onder zijn nagels zit opgedroogd bloed. Ik pak een nat doekje en ik geef het aan hem zodat hij even zijn handen kan schoonmaken.
'Dankje.' Zegt hij met zijn zachte stem.
Ik maak zijn rug schoon en laat een bad voor hem warm lopen. Ik laat het vollopen met lauw water. Ik zet de douche aan zodat hij eerst alle viezigheid van zich af kan laten spoelen. Blijkbaar kan er ook muziek in de douche dus ik zet een album van Jay Z op.
Ik loop na de slaapkamer zodat Justin kan douchen.
'Je mag er wel bij hoor.' Roept Justin vanuit de douche.
'Andere keer,je bent nu gewond dus dat is niet verstandig.' Zeg ik.
'Oke dokter.' Zegt Justin.
Ik lach in mezelf en zet de-op-pauze-gezette serie weer op play.
Na een ongeveer een uur komt Justin uit de badkamer. Hij is nog een beetje nat en heeft een handdoek om. Zijn rug is erg blauw en rood. Justin loop na een kast en pakt een boxershort. Hij laat zijn handdoek na beneden zakken. Hij staat met zijn rug na mij toe en ik zie zijn kont.
'Sukkeltje ik zie je kont.' Zeg ik lachend.
'Sorry boo ik moest even een boxershort aan doen.' Zegt Justin.
'I know.' Zeg ik
'En geef toe het is voor jou vast geen slecht uitzicht.' Zegt Justin.
'Jaaa.' Zeg ik
Justin komt naast me liggen in zijn boxershort en legt zijn armen om mij heen. Hij voelt warm aan en hij ruikt erg lekker.
'Je bent zo mooi zonder makeup.' Zegt Justin opeens.
'Nou dat valt wel mee maar dankje.' Zeg ik.
'Nee echt! Je hebt het totaal niet nodig. Je bent een natural beauty.' Zegt Justin.
'Awh.' Zeg ik.
Ik kijk in Justin's ogen en zoen hem. Hij gaat met zijn hand onder mijn hemdje. Zij hand streelt mijn rug. Ik streel met mijn hand door zijn natte haar en leg daarna mijn hand in zijn nek. Echt verder gegaan zijn we nog niet maar dat kan niet meer lang duren. Justin weet dat ik geen maagd meer ben en hij is dat ook niet meer. Maar we weten allebei dat we nu geen seks kunnen hebben. Justin is ernstig gewond. Hij ziet er bond en blauw uit.
'I love you more than everything.' Zeg ik tegen hem.
'Je maakt me leven zo veel beter. Ik zou echt niet zonder je kunnen.' Zegt Justin.
Ik kijk hem met een glimlach aan lig met mijn hoofd tegen zijn borst. Met mijn hand aai ik over zijn wang en Justin streelt zachtjes door mijn haar. Samen liggen we zo totdat we in slaap vallen.
Soms word ik wakker. Ik merk dat Justin pijn heeft want hij slaapt heel onrustig en kreunt af en toe. Ik weet niet wat ik moet doen want ik heb geen kennis van een dokter. Justin heeft het erg warm dus ik loop na de badkamer en kijk rond of er geen washandjes liggen. Naast het bad is een kastje en daar liggen een hoop washandjes. Ik heb er maar een nodig en die maak ik nat met koud water. Ik loop na Justin en leg die op zijn hoofd. Hij word wakker maar ik merk dat hij nog half slaapt.
'Huh.' Komt er met veel moeite uit.
'Ga maar verder slapen schatje.' Zeg ik en ik geef hem een kus op zijn mond. Ik zet de airco aan zodat het in de kamer frisser word. Het is erg warm en daar heeft Justin last van. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 5:47 AM is. Ik probeer weer verder te slapen maar dat gaat heel moeilijk. Ik denk aan mijn moeder. Wat zou zij nu aan het doen zijn? Toen ik in de avond met haar ging skypen was het in Frankrijk al ochtend.
...
Ik word wakker en zie dat Justin al uit bed is. Ik heb helemaal niks gehoord. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het precies half 12 is. Ik trek mijn ochtendjas aan en ga naar beneden. In de keuken kan ik zien dat Justin buiten in de zon licht.
'Hee ben je al lang wakker?' Vraag ik en ik ga ook op een ligbedje zitten.
'Ja al een tijdje,ik kon niet meer slapen dus ging ik maar naar beneden.' Zegt Justin.
'Heb je wel goed kunnen slapen?' Vraag ik.
'Niet echt.' Zegt Justin.
'Wil je iets eten of drinken dan haal ik het wel voor je?' Vraag ik.
'Als je een flesje met water voor me zou kunnen vullen zou ik dat heel fijn vinden.' Zegt Justin.
'Oke.' Zeg ik.
Ik loop na de keuken en kijk in de koelkast. Daar staan genoeg flesjes met bronwater. Ik pak er een en breng die na Justin.
'Moet je echt niks eten? Een gebakken eitje of een soepje?' Vraag ik.
'Nee dankje boo.' Zegt Justin.
In de keuken pak een blikje kippensoep en maak die warm. Ik ben dol op soep. Ik heb het liever dan een zak chips. Dus als ik de dag met soep kan beginnen,is dat voor mij geen probleem. Na een paar minuten is de soep al heel warm en schenk ik het in in een kom. Ik loop na buiten en ga naast Justin zitten.
P.O.V Justin
Na dat ik uit de douche ben kleed ik mezelf aan. Ik trek een zwart leren t-shirt aan van Givenchy en een grijze broek. Daaronder doe ik een paar zwarte Louboutins. Op de Louboutins zitten studs dat maakt ze extra gaaf. Ik doe mijn haar goed en maak in de spiegel een selfie. Op de selfie kun je goed de blauwe plekken zien. Ook kun je in mijn gezicht nog goed dingen van de vechtpartij zien. Ik wel hem op Instagram zetten maar ik twijfel.
'Justin je hebt bezoek.' Schreeuwt Jayleigh opeens door het huis. Wie moet dat nou weer zijn? Ik loop na beneden en zie in de hal Khalil en een meid staan.
'Eey.' Zeg ik. Ik geef Khalil een knuffel en stel me voor aan die meid.
'Jenni.' Zegt de meid.
'Justin en dit is Jayleigh.' Zeg ik.
'I know ze had zich al voorgesteld.' Zegt Jenni.
'Oh.' Zeg ik.
We gaan naar mijn lounge. We moeten een verdieping lager dus ik we gaan met de trap na beneden. Ik ga op de bank liggen en Khalil gaat tegenover mij zitten. Jayleigh en Jenni kletsen wat en lopen richting het binnenzwembad.
Khalil kijkt achter zich en richt zich op mij.
'Nou vertel eens wat gebeurde er daar?' Vraagt Khalil.
'Ik kom terug van Za en opeens valt zo'n gek me aan.' Zeg ik.
'Weet je wie het was?' Vraagt Khalil.
'Volgens mij was het Tyler Zeno.' Zeg ik.
'Weet je dat zeker want dat is linke handel.' Zegt Khalil.
'Ja het moet wel,Za had me een foto gegeven en me voor hem gewaarschuwd.' Zeg ik.
'Hij gaat sowieso nu achter ons.' Zegt Khalil.
'Hoezo achter ons?' Vraag ik.
'Je hebt hem een pak slaag gegeven denk je dat je daarmee wegkomt? En bovendien zal die ervoor zorgen dat je pijn hebt. Een kleine moeite is om die mensen van wie jij houdt pijn te doen.' Zegt Khalil.
'Ik moet Jayleigh beschermen.' Zeg ik.
'En je familie.' Zegt Khalil.
'Ja maar die wonen in Canada,hij gaat vast niet helemaal daarheen om hen wat aan te doen.' Zeg ik.
'Beter onderschat je 'Miami Deadliest Gang' niet,tuurlijk gaat Tyler niet zelf hij stuurt wel mensen.' Zegt Khalil.
'Fack.' Roep ik.
P.O.V Jayleigh
Jenni en ik zitten bij het zwembad en luisteren wat muziek.
'Als je wilt zwemmen kan je wel een bikini van me lenen hoor.' Zeg ik.
'Nee is niet nodig hoor,ik ben ongesteld dus ik kan niet zwemmen.' Zegt Jenni.
'Oh je gebruikt geen tampons?' Vraag ik.
'Nope nog nooit gedaan.' Zegt Jenni.
'Het is best wel handig vooral voor deze momenten.' Zeg ik.
Dit is praat waar jongens niet bij willen zijn. Voor meisjes is het normaal maar voor jongens is het ranzig. Ja voor ons ook maar het hoort bij het meisje zijn. Elke meid begrijpt elkaar deze tijd van de maand.
'Dus je bent de vriendin van Khalil?' Vraag ik.
'Ja al een klein maandje. We doen het rustig aan.' Zegt Jenni.
'Dat is fijn.' Zeg ik.
'Kom je hier vandaan want je hebt een accent.' Zegt Jenni opeens.
'Frankrijk en jij?' Vraag ik.
'Ik ben hier gewoon geboren maar me moeder Armeens en me vader Colombiaans.' Zegt Jenni.
'Oh je bent een mix.' Zeg ik.

Fought (Justin Bieber Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu