'We live in a generation of, not being in love, and not being together. But we sure make it feel like we're together. Cause we're scared to see each other with somebody else.' -Drake.
P.O.V Jayleigh
'Kijk hier hebben ze zwangerschapstesten. Het is alleen wel in het Italiaans.' Zeg ik.
'Het zal wel op hetzelfde neerkomen.' Zegt Jenni die gebukt naar verschillende testen zit te kijken.
'Heb jij trouwens Khalil nog geappt dat we even na de avondwinkel zijn?' Vraag ik.
'Oh shit dat ben ik vergeten. Ik doe dat nu wel even.' Zegt Jenni.
Ze pakt haar tas van de grond en zoekt naar haar mobiel. Haar handen gaan sneller en ik zie dat ze ervan alles uit gooit.
'Hij zit niet in me tas.' Zegt Jenni geschrokken.
'Wat? Is ie gestolen?' Vraag ik.
'Ja dat moet wel. Hij ligt vast niet bij Khalil.' Zegt Jenni.
'Nu weten Justin en Khalil niet waar we zijn. We hebben niemand iets laten weten.' Zeg ik.
'En jou mobiel dan?' Vraagt Jenni.
'Die ligt nog bij Justin.' Zeg ik zuchtend.
'Kom we rekenen die test af en we gaan weer terug na Floritas.' Zegt Jenni.P.O.V Justin
'Heb jij een idee waar ze kunnen zijn?' Vraag ik terwijl ik haastig loop.
'Nee. Maar waarom zouden ze weggaan?' Vraagt Khalil.
'Ja je weet nooit of die Tyler ons op de hielen zit.' Zeg ik.
'Wacht ik bel Jenni nog een keer.' Zegt Khalil en hij stopt. Zijn mobiel gaat naar zijn oor. Ik zie dat zijn gezicht van afwachtend naar geschrokken gaat.
'Justin hier.' Zegt Khalil en hij geeft me zijn mobiel. Ik begrijp dit niet wat is dit?
'Ja?' Vraag ik.
'Justin jou moest ik hebben.' Hoor ik de mannenstem zeggen. Ik herken deze stem. Dit is Tyler! Facking Tyler met Jenni's mobiel.
'Wat moet je van me!' Zeg ik dreigend. Ik schop tijdens het bellen tegen een steen en die komt met volle vaart tegen een auto aan.
'Jouw dametje heeft het heel gezellig bij me.' Zegt Tyler lachend.
'Waar is Jayleigh?' Roep ik.
'Dat zeg ik toch. Bij mij.' Zegt Tyler genietend.
'Breng haar terug.' Zeg ik.
'Kom om half 5 naar het plein bij de kerk. Ik zal bij de fontein zijn. Breng niemand mee of je ziet je meid niet meer terug.' Zegt Tyler.
'Waar is Jenni?' Vraagt Khalil erdoor.
'Waar is Jenni?' Vraag ik en ik kijk Khalil aan.
'Die heb ik ergens achtergelaten. Die is vrij. Met die zwangere bitch kon ik toch niks.' Zegt Tyler zuchtend.
'Waar is ze nu?' Vraag ik.
'Hallo?'
Er komt geen antwoord. Tyler heeft opgehangen.
'Hij zei dat Jenni een zwangere bitch was.' Zeg ik.
'Huh what the fack.' Zegt Khalil.
'Is ze zwanger?' Vraag ik. Khalil kijkt me niet-begrijpend aan en roept nee.
'Dadelijk heeft hij haar verkracht.' Zegt Khalil.
'Dat denk ik niet. Hij zit achter mij aan.' Zeg ik.
'Allemaal door Lil Za. Als hij nou normaal kon doen.' Zegt Khalil.P.O.V Jayleigh
'Jenni waar the fack zijn we?' Vraag ik ongerust.
'We moesten die kant op.' Zegt Jenni en ze wijst naar een straat met in de verte een kerk.
'We hadden er nu toch allang moeten zijn?'
'Ik denk dat we zijn omgelopen Jay.' Zeg ik.
'Hoelaat is het?' Vraag ik.
Jenni kijkt op haar nieuwe Guess horloge die ze hier heeft gehaald en ziet dat het kwart over vier is.
'Oh ze zullen zo ongerust zijn. Vooral Justin.' Zeg ik.
'Ja.' Zegt Jenni zuchtend.P.O.V Justin
Ik kom aanlopen bij de fontein samen met Khalil en Roger. Roger is even snel met de auto gekomen om wat guns te brengen. Nog steeds zie ik nog geen teken van Tyler. Khalil meenemen was niet de afspraak maar ik kon hem niet tegenhouden. Ik voel of mijn pistool goed zit en Khalil doet hetzelfde. Dan zie ik de rat aankomen. Met zijn leren jasje en zwarte joggingsbroek ziet hij eruit als goedkoop stuk tuig.
'Waar is ze?' Vraag ik en ik kom op hem afgelopen.
'Ho ho je kan ook vanaf daar praten.' Zegt Tyler.
'Beantwoord mijn vraag!' Schreeuw ik.
Tyler kijkt lachend om zich heen en ik weet dat hij ervan geniet dat hij zo met me kan spelen.
'Ze is niet hier zoals je ziet.' Zegt Tyler kalm.
'Waar the fack is ze dan wel?' Vraag ik schreeuwerig.
'Ergens anders idioot.' Zegt Tyler.
'Oke nu is het genoeg.' Roger komt aanlopen en houdt hem onder schot. 'Zeg hem waar the fack Jayleigh is!' Schreeuwt Roger naar hem.P.O.V Jayleigh
'Hoor jij ook dat geschreeuw?' Vraagt Jenni.
'Ja volgensmij is er ergens ruzie.' Zeg ik.
'Of ze zijn dronken.' Zegt Jenni.
'Ik begin het echt koud te krijgen.' Zeg ik en ik begin te rillen.
'Dat heb ik al de hele tijd. Als we doorlopen zijn we er eerder vanaf.' Zegt Jenni.
'Look at those cunts!' Schreeuwt een jongen naar ons. Hij krijgt aandacht van zijn groep. En heel zijn groep begint dingen te roepen. Ik steek mijn middelvinger op maar dat had ik beter niet kunnen doen. De groep komt richting ons en voor we het weten kunnen we geen kant meer op.
'Leave us alone!' Schreeuw ik maar een jongen komt na me toe en begint aan mijn kont te zitten. Ik sla zijn armen weg en probeer me door de groep heen te wurmen.
'Jenni!' Roep ik.
Ik zie hoe Jenni nog word lastig gevallen dus ik probeer wat jongens van haar af te duwen. Het werkt en Jenni kan wegkomen.
'Rennen!' Roept Jenni en we beginnen te rennen. Gek genoeg komen die jongen niet achter ons aan de stoppen we al snel met rennen. Ik neem de koude lucht in en kan niet stoppen met hijgen. Mijn conditie is slecht,zelfs bij 2 minuten rennen laat mijn conditie me in de steek. Sowieso is rennen op hakken niet makkelijk dus dat helpt ook niet echt.De kerk komt steeds dichterbij en ik hoor het geschreeuw steeds beter. Jenni en ik lopen nu door een winkelstraatje. Ik zie een bakkerij en volgens mij ook een woonwinkel. Veel winkels hebben rolluiken dus die winkels kan ik niet echt herkennen. Jenni loopt voor me want die weet de weg. Op hakken lopen door Milaan is erg irritant veel straten hebben kinderkopjes en dat loopt niet makkelijk. Ook Jenni heeft daar last van. Nog geen seconde na deze gedacht struikelt Jenni over een kinderkopje. Ze valt neer en slaakt een gil.
'Hee gaat het?' Vraag ik en help haar mee omhoog.
'Ja alleen me handen zijn wat afschaaft.' Zegt Jenni.
Mijn oog valt op haar knie en ik zie dat het lichtjes bloed.
'Je knie.' Zeg ik en dan ziet Jenni ook dat ze bloed. Ze veegt het bloed weg met haar mouw van haar trui.
'Niet aanraken! Dat moeten we straks schoonmaken.' Zeg ik.
Jenni luistert en loopt al weer verder.
Nadat we de lange winkelstraat zijn uitgelopen komen we aan bij het plein. We zien de grote kerk en links is een fontein. Bij de fontein staat een groepje jongens. Niet alweer is het eerste wat ik denk. Het is irritant om steeds lastig worden gevallen. Jenni komen steeds dichterbij en ik zie dat een van de jongens een wapen vast houdt.
'Jenni stop. Die jongen heeft een pistool.' Zeg ik en ik pak haar arm vast. Ik zie dat Jenni kijkt en opeens raar kijkt.
'Volgens mij is dat Justin. Met Khalil en Roger.' Zegt Jenni.
'Huh wat?' Kijk ik verbaasd.
Wat doen hun hier. En what the fack ben ik nou zo blind om ze niet te zien.
'Jay we hebben ze gevonden!' Zegt Jenni blij.
'Justin!' Schreeuw ik.
Hij kijkt opzij en dan ziet ie mij en Jenni.P.O.V Justin
'Justin!'
What the fack. Wie roept mij? Ik kijk opzij en zie dat het Jayleigh is. Met Jenni.
'Jay!' Roep ik en Jayleigh komt op me afrennen.
Maar dan hoor ik een schot. Voordat ik kan kijken voel ik de kogel al in mijn buik gaan. Ik val neer en word licht in mijn hoofd. Ik hoor nog een schot. Dat Roger op Tyler schiet kan ik nog net meemaken. Dit is fout. Ik zie een gezicht voor me. Het is Jayleigh die schreeuwt en in mijn gezicht slaat. Waarom doet ze dat? Het bloed stroomt uit me. Ik probeer het tegen te houden met mijn hand maar dat heeft geen effect. Ik ga helemaal plat liggen en luister naar het geschreeuw. Het geschreeuw dat steeds zachter word.
'Jay ik hou...v-van jou.' Weet ik nog met moeite uittebrengen. Ik kijk en zie Jayleigh staan ze zegt iets maar geen idee wat. Ook ligt er iemand op de grond. Ik vermoed Tyler. Langzaam komen er zwarte vlekken. Ik knipper met mijn ogen want ik wil mijn zicht terug,maar het helpt niet. Langzaam veranderen de zwarte vlekken in een zwart beeld.
___________________________________________________________________
EINDE HOOFDSTUK 15
Tyler heeft Justin wel gemakkelijk te pakken gekregen.
Dit was een kort hoofdstuk. Laat weten wat je ervan vond!
JE LEEST
Fought (Justin Bieber Story)
Ficção AdolescenteJustin Bieber gaat samen met Ryan Butler naar Frankrijk. Maar als Justin en Ryan samen een avondje uitgaan ziet hij dat een meisje in elkaar word geslagen. Justin springt er tussen en helpt het meisje Jayleigh. Eerst wilt Jayleigh niks van hem weten...