It's you I adore

380 15 1
                                    

P.O.V Justin

'Selena?' Vraag ik verbaasd.

'Ja,ik ga wel weer ik merk dat ik stoor.' Zegt Selena.

'Waarom ben je hier?' Vraag ik.

'Voor jou. Ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag,dus ik wilde je bezoeken.' Zegt ze.

'Helemaal vanuit Amerika?' Vraag ik.

'Ik was al in Londen dus ik heb een snelle vlucht genomen.' Zegt ze.

'Maar ik heb je al tijden niet meer gezien.' Zeg ik.

'Dat weet ik maar als ik in het ziekenhuis zou liggen zou je jij hetzelfde doen.' Zegt ze.

Ik zeg niks en kijk Jayleigh aan. Hoe zal het voor haar wel niet zijn? Het meisje wat mijn hart heeft gebroken is hier.

'Dit is Jayleigh.' Zeg ik.

'Hey.' Zegt Jayleigh tegen Selena.

'Hi.' Zegt Selena terug.

'Ik begrijp gewoon niet waarom je hier bent. De laatste keer toen je me zag schold je me uit en wilde je niks meer met me te maken hebben. En heb je ook nog eens valse geruchten doorgegeven aan de media.' Zeg ik.

'Ik weet het. Maar ik mag me toch wel zorgen om je maken. En dacht dat je me nodig had.' Zegt Selena.

'Ik heb mensen die me steunen. Dacht je nou dat jij de enige persoon was in mijn leven?' Zeg ik kwaad.

'Ik ga wel even.' Zegt Jayleigh.

'Nee je blijft.' Zeg ik.

Selena is stil en kijkt naar buiten.

'Jij zei ga verder met je leven en laat me met rust. Dat heb ik gedaan maar nu kom jij weer. Ik ben verder gegaan met mijn leven en heb de liefde weer terug gevonden.' Zeg ik.

'Ik kom niet terug om weer iets met je te beginnen. Ik wilde weer vrienden worden.' Zegt Selena.

'Snap je niet dat dat nooit zou kunnen. Ik heb gehuild om jou,me rot gevoeld om jou. Ik wil gewoon niks meer met je te maken hebben. Vind je dat niet gek?' Vraag ik.

Ze is stil en reageert niet op mij.

'Het gewoon beter als je gaat.' Zeg ik.

Selena kijkt me aan,opent de deur en loopt weg.

'Sorry.' Zeg ik.

'Voel je nog iets voor haar?' Vraagt Jayleigh.

'Nee.' Zeg ik.

'Oke.' Zegt ze terug.

'Ik wil alleen jou.' Zeg ik.

Ze glimlacht en geeft me een kus. Ik ga liggen en Jayleigh gaat naast me liggen en ik leg me armen om haar heen. Het is al laat dus we gaan slapen. Ik merk dat Jayleigh al snel inslaap valt maar bij mij duurt het lang. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en kijk op Twitter. De beliebers weten dat Selena hier in Frankrijk is. Wat moet ik doen? Als ik zeg dat ik met iemand anders breekt de hel los en als ik niks doe breekt de hel nog steeds los. Ik tweet anders wel: 'Heartbreaker'. Echte beliebers snappen wel wat dit betekend. Ik zet mijn camera aan en zet die op de voorcamera. Ik maak een selfie van mij en slapende Jayleigh. Ik wil de foto op insta zetten maar ik twijfel. Ik wil geen heisa veroorzaken bij de beliebers. Maar ik wil deze foto gewoon plaatsen. Ik kies een filter uit en zet onder de foto 'She's so cute when she sleeps.'. Ik weet dat de reacties dadelijk exploderen dus ik zet mijn telefoon uit. Ik sluit mijn ogen en wacht tot ik in slaap val.

Ik word wakker van het felle licht. Ik kijk naast me en zie dat Jayleigh nog steeds ligt te slapen. Ik kijk op de klok en zie dat het 9.56 is. Om 10.00 komen ze bloed bij me prikken. De zon schijnt en er staat geen wolk aan de lucht. Het is hartje zomer. Ik ben nog steeds erg moe. Ik pak mijn telefoon en kijk op Twitter. Ik tweet dat ik nog steeds in het ziekenhuis ben. Ik heb mijn meldingen op mijn telefoon uitstaan anders zou ik helemaal gek worden. Mijn telefoon loopt daardoor ook vast en dat is niet handig. Ik zie de klink van de deur omlaag gaan en de dokter komt binnen.

Fought (Justin Bieber Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu