Chapter 2

56 8 0
                                    

Kami dalam perjalanan ke sekolah. Hari ini kami akan melalui ujian penggal pertama. Setelah sampai di sekolah, kami terus masuk ke dalam kelas. Secara tiba-tiba kumpulan Apink berjumpa dengan kami.

"Siapa penolong group mg korang ini hah?"tanya Chorong kepada kami.

"Aku lah kenapa?"tanya aku kepada Chorong sambil mengangkat tangan aku.

"Tak de lah cantik sangat kau ini. Suho cakap kau adalah gadis paling cantik dalam kelas ini. Bagi aku kau tak lah cantik sangat cantik lagi aku"kata Chorong kepada aku.

"Lagi satu siapa maknae dalam group ini?"tanya Chorong kepada kami.

Hana terus mengangkat tangan apabila mendengar soalan itu.

"Suho cakap kau ni lebih cantik dari aku tapi bagi aku tak de lah cantik sangat."kata chorong kepada Hana.

Secara tiba-tiba satu suara datang dari belakang.

"Kau berdua tak cantik langsung lah sebab cantik lagi kita orang. Korang mesti cemburu tengok kita orang kan"kata Bora kepada
kami.

"Chorong dan Bora memang langsung tak cantik dan satu lagi Oppa Suho pun tak akan pandang korang langsung."kata aku kepada Bora dan Chorong.

"Jaga mulut kau sikit eh"kata Bora kepada aku.

"Kau ingat aku takut dengan kau?"kata aku kepada Bora.

"Eh korang ingat diri korang itu cantik eh"kata Chorong kepada aku.

"Kau sama je Chorong. Kau ingat muka kau itu cantik sangat ke?"tanya Bora kepada Chorong.

"Memang dah lama pun"kata Chorong kepada Bora.

"Kau memang dah lama perasan cantik eh chorong"kata Bora kepada Chorong.

"Korang berdua jangan bergaduh
dekat meja kita orang. Pergilah meja korang sendiri dan gaduh dekat situ."kata aku kepada Sistar.

"Aku dengar kau suka dengan Oppa V aku, betul ke?"tanya Eunji kepada aku.

"Engkau jangan berani tinggikan suara apabila cakap dengan saeng aku."kata Hyera kepada Eunji.

"Betul tu kau ni memang kurang ajar eh."kata Hyerin kepada Eunji.

"Kalau suka pun kenapa?"kata aku kepada Eunji.

"Kalau betul kau suka Oppa V aku akan pastikan hidup kau tak akan bahagia. Aku akan buat hidup kau hancur."kata Eunji kepada aku.

"Kalau kau berani buatlah. Aku tidak akan berdiam diri lagi Unnie Eunji"kata aku kepada Eunji.

"Kau jangan yakin sangat Kim Hyena. Aku cakap aku buat aku buat"kata Eunji kepada aku.

"Membazir air liur lah kau ni Eunji. Kau cakaplah apa pun kita orang tak akan dengar"kata Hana kepada Eunji.

"Kalau banyak air liur aku keluar aku jilat balik apa susah. Aku berpegang dengan janji aku."kata Eunji kepada Hana.

"Selagi aku tak bunuh korang selagi itulah aku akan benci muka korang."kata Chorong kepada aku dan Hana sambil memegang gunting dalam tapak tangannya.

"Kau ni memang gila Chorong. Aku benci nak tengok muka hodoh kau."kata aku kepada Chorong.

"Selamat pagi murid-murid. Semua murid dah boleh duduk. Hari ini kamu akan duduki ujian penggal pertama."kata Cikgu Hyuna kepada semua anak muridnya.

Selepas ujian kami dibenarkan untuk keluar untuk berehat. Seperti biasa kami akan berehat bersama dengan Exo.

"Macam mana ujian tadi, susah ke okay je?"tanya Sehun kepada aku.

"La okay je Hyena buat ujian itu tadi."kata aku kepada Sehun.

Exo Love Cyan RoseWhere stories live. Discover now