Aku pun mandi pada pukul 5:00 pagi untuk ke sekolah.
"Oppa bangun dah pukul 5:15 dah ni."kata aku kepada Kai.
"Kejap lagi oppa mandi."kata Kai kepada aku.
"Selepas oppa mandi nanti jangan lupa kejutkan Oppa Chen ye. Selepas tu ajak dia bersarapan sekali."kata aku kepada Kai.
"Ya."kata Kai kepada aku.
"Ya je. Jangan lupa."kata aku kepada Kai.
Aku pun turun ke bawah untuk menyediakan sarapan untuk Kai dan Chen.
"Hyung bangun dah pukul 5:38 pagi dah ni."kata Kai kepada Chen.
"Ye kejap lagi hyung bangun."kata Chen kepada Kai.
"Selepas mandi nanti kita bertiga bersarapan dekat bawah ye."kata Kai kepada Chen.
Chen pun bangun dan terus mandi dalam masa 5 minit. Selepas Chen memsang pakaiannya dia pun turun untuk bersarapan bersama-sama aku dan Kai.
"Hyung jom kita makan."kata Kai kepada Chen.
"Kita sarapan apa hari ni?"tanya Chen kepada aku.
"Kita makan omelette, roti dan susu untuk sarapan pagi ni."kata aku kepada Chen.
"Wow mesti sedap ni."kata Chen kepada aku.
"Omelette je pun biasa-biasa je. Tak ada yang istimewa."kata aku kepada Chen.
"Ambilkan pinggan untuk hyung." kata Chen kepada Kai.
"Nah pinggan untuk hyung."kata Kai kepada Chen.
Selepas makan kami pun ke rumah Baekhyun.
Ting tong...
Loceng rumah Baekhyun berbunyi apabila aku menekannya. Beberapa minit kemudian, Hana pun datang membuka pintu."Annyeonghaseyo Saeng Hana." kata aku kepada Hana.
"Annyeonghaseyo Unnie Hyena. Masuklah."kata Hana kepada aku.
"Annyeonghaseyo Hyena."kata Baekhyun kepada aku.
"Annyeonghaseyo Oppa Baekhyun."kata aku kepada Baekhyun.
"Cantik betul Hyena hari ni."kata Baekhyun kepada aku.
"Terima kasih. Tak de lah Hyena cantik biasa-biasa je."kata aku kepada Baekhyun.
"Kalau Hyena ni single Hyena lah orang first yang oppa kiss dan oppa rogol."kata Baekhyun kepada aku.
"Oppa ni memang pelik-peliklah. Oppa memang ni menakutkan Hyena je."kata aku kepada Baekhyun.
"Annyeonghaseyo Hyena."kata Chanyeol kepada aku.
"Annyeonghaseyo Oppa Chanyeol."kata aku kepada Chanyeol.
"Boleh tak Hyena tolong oppa?" tanya Chanyeol kepada aku.
"Tolong apa?"tanya aku kepada Chanyeol.
"Tolong lipatkan baju-baju oppa. Selepas itu, letak baju oppa dalam almari."kata Chanyeol kepada aku.
Aku pun pergi ke bilik Chanyeol. Apabila aku tiba di sana aku mendapati semua bajunya berselerak di atas lantai biliknya.
"Annyeonghaseyo Hyena."kata Lay kepada aku.
Apabila mendengar suara lelaki dari belakang aku pun menoleh ke arah suara itu tadi.
"Annyeonghaseyo Oppa Lay."kata aku kepada Lay.
YOU ARE READING
Exo Love Cyan Rose
RomanceNo description! Kalau nak baca tekan read... Kalau suka vote dan comment ye.