Kring kring kringgg ....
Loceng sekolah berbunyi yang bertanda mulanya waktu persekolahan. Mg adalah murid baru kelas .
"Kita ada empat orang murid perempuan yang akan masuk ke kelas ini dan kamu berempat boleh memperkenalkan diri seorang demi sorang" kata Cikgu Hyuna kepada kami.
"Annyeoghaseyo nama saya Kim Hyena dan saya adalah penolong dalam group mg" kata aku dengan pantas.
"Annyeonghaseyo nama saya Kim Hyera dan saya adalah ketua dalam group mg" kata Hyera.
"Annyeonghaseyo nama saya Byun Hyerin dan saya adalah manager group mg" kata Hyerin.
"Annyeonghaseyo nama saya Byun Hana dan saya adalah maknae dalam group mg" kata Hana.
"Cikgu harap kamu semua dapat berkawan baik dengan mereka dan kamu berempat boleh duduk di kerusi yang kosong" kata Cikgu Hyuna kepada kelas.
"Baiklah cikgu" kata aku.
Aku pun duduk di belakang Hyerin. Hyera pula duduk di depan sekali dan Hyerin duduk di belakangnya. Belakang aku pula adalah Hana.
"Annyeonghaseyo nama saya D.O Kwangsoo saya dari group Exo" kata D.O kepada aku.
"Annyeonghaseyo nama saya Kim Taehyung tapi boleh panggil saya V dan saya dari group Bts" Kata V kepada aku.
"Saya adalah murid kesukaan Cikgu Hyuna dan saya juga murid yang paling handsome" kata V kepada aku.
"Jangan layan sangat perangai si V ini dia memang macam ini dia memang perasaan pun" kata D.O kepada aku.
"Annyeonghaseyo nama saya Lay saya dari group Exo saya antara member yang paling handsome dalam Exo" kata Lay kepada aku secara tiba-tiba.
"Saya juga member yang paling popular di kalangan penyokong perempuan kerana muka saya yang handsome ini"kata Lay Kepada aku.
"Bolehlah tak lah handsome sangat handsome lagi oppa saya" kata aku kepada Lay.
"Ye ke dia handsome dia dari group mana?" tanya Lay kepada aku.
"Dia selalu masuk top handsome ranking ke?" tanya Lay kepada aku.
"Ya, memang dia selalu masuk handsome ranking dan dia juga selalu dapat nombor teratas"kata aku kepada Lay.
"Annyeonghaseyo nama saya Kim seok jin saya dari group Bts gembira untuk berjumpa dengan awak" kata Jin kepada Hana.
"Saya pun gembira untuk jumpa awak juga Kim seok jin"kata Hana kepada jin lagi.
"Annyeonghaseyo nama saya Tao saya dari group" kata-kata Tao terpotong di situ apabila mendengar bunyi loceng rehat sudah berdering.
Kring kring kring....
Loceng berbunyi yang bertanda masa rehat sudah tiba.
"Kamu semua dah boleh keluar rehat sekarang" kata Cikgu Hyuna kepada semua murid.
"Annyeonghaseyo nama saya Suho saya dari group Exo" kata Suho kepada aku.
"Saya nak ajak awak dan semua kawan awak rehat dengan kami semua"kata Suho kepada aku lagi.
"Oh.Boleh je saya tak kesah nanti saya tanya dengan dia orang dulu."kata aku kepada Suho.
"Unnie Oppa Suho nak ajak kita rehat dengan mereka sekali"kata aku kepada Hyera.
"Oppa Suho yang mana? " tanya Hyera kepada aku.
"Lah Oppa Suho pun tak tahu ke?"tanya aku kepada Hyera.
YOU ARE READING
Exo Love Cyan Rose
RomanceNo description! Kalau nak baca tekan read... Kalau suka vote dan comment ye.