Aku menaiki kereta Oppa Kai untuk ke sekolah. Aku turun ke sekolah agak lewat untuk hari ini kerana aku bangun terlalu lewat hari ini.
"Oppa tunggu saeng turun bawah sebelum pergi sekolah" kata aku kepada Kai.
"Ye cepat sikit tau saeng oppa tunggu sini"kata Kai kepada aku.
"Ye saeng turun ni."kata aku kepada Kai.
Aku terus menuruni tangga dengan begitu pantas sekali.
"Jom kita pergi sekarang."kata aku kepada Kai.
Kami pun terus pergi ke arah kereta Kai. Kami menaiki kereta dan terus pergi ke sekolah.
"Kita berdua je ke?"tanya aku kepada Kai.
"Ye kita berdua je."kata Kai kepada aku.
"Mana Oppa Chen ini?"kata aku kepada Kai.
"Oppa pun tak tahu."kata Kai kepada aku
"Saeng rasa dia mesti pergi dating dengan girlfriend."kata aku kapada Kai.
"Saeng tahukan yang Oppa Chen tak ada girlfriend."kata Kai kepada aku.
"Oh ye ke. Sorry saeng tak tahu lah pula yang Oppa Chen tu tak ada girlfriend. Kesian lah Oppa Chen."kata aku kepada Kai.
"Sakitnya kepala ini."kata aku di dalam hati sambil menoleh muka ke arah tingkap kereta Kai.
"Saeng okay ke tak?"kata Kai kepada aku.
"Okay. Cuma kepala saeng ni sakit sikit je. Oppa jangan risaukan saeng."kata aku kepada Kai.
Setelah sampai di sekolah, saya dan Kai pun berjalan memasuki sekolah bersama-sama hingga di kelas.
"Saeng duduklah dulu. Oppa nak jumpa Unnie Krystal kejap di dewan sekolah."kata Kai kepada aku.
"Mentang-mentang dia tu ada girlfriend kita ni tak ada. Hari-hari pergi jumpa Unnie krystal. Setiap pagi jumpa dia."kata aku kepada Kai.
"Menyindir oppa je kerja saeng oppa ni. Tak ada yang kerja lain." kata Kai kepada aku.
Kai pun pergi berjumpa dengan di dewan sekolah.
"Hari ini Oppa Kai lah yang hantar Saeng Hyena ke sekolah rupanya."kata Hyera kepada aku.
"Ye lah siapa lagi."kata aku kepada Hyera.
"Hari ini Unnie pergi sekolah jalan kaki je. Tak naik kereta pun."kata Hyerin kepada aku.
"Kenapa tak nak minta hantar oleh Oppa Baekhyun. Oppa Bekhyun busy eh."kata aku kepada Hyerin.
"Tak ada lah. Unnie nak pergi sekolah jalan kaki je lebih senang."kata Hyerin kepada aku.
"Hai semua unnie yang aku cintai dan sayangi."kata Hana kepada kami.
"Hai saeng yang aku cintai dan sayangi ini"kata aku kepada Hana.
"Hai Hyena.Boleh cakap sekejap." kata D.O kepada aku.
"Saeng kita orang duduk dulu tau. Saeng berborak lah dengan D.O dulu."kata Hyera kepada aku.
Mereka bertiga pun pergi ke meja mereka sendiri.
"Nak tanya sikit boleh?"tanya D.O kepada aku.
"Tanya je lah Oppa."kata aku kepada D.O.
"Oppa nak tanya dengan Hyena tentang semalam. Tentang Hyena dengan Kai semalam."kata D.O kepada aku.
"Tanya pasal apa pun Hyena tak kisah Oppa."kata aku kepada D.O.
"Apa hubungan Hyena dengan Kai ?" tanya D.O kepada aku.
"Oh oppa nak tanya pasal ni rupanya."kata aku kepada D.O.
YOU ARE READING
Exo Love Cyan Rose
RomanceNo description! Kalau nak baca tekan read... Kalau suka vote dan comment ye.