2.Bölüm İLK KONUŞMA

36 1 0
                                    

Öyle dikkatli okuyomuşum ki kafamı kaldırdığımda bana bakan iki mavi gözle karşılaştığımda şok içerisinde çığlığı bastim.

##########################

-"Napiyosun be!"

-"İyiyim canım sen napiyosun" dedi.

-'Ha ha ha 5.sınıf espirisi yaptı".

-"Sıramda oturuyorum matmazel sen benim sıramda niye oturuyosun?"dedi.Tatlı mi tatlı bir şekilde.

-"Burası benim de sıram yani sıra arkadaşıyız"of of of"

-"benimle oturmak istemiyorsan hemen başkasıyla yer değiştirebilirsin benimle oturmak isteyen kız çok" dedi pişkin bir şekilde.

-"hah ne değiştircem be burası benim sıram ilk ben geldim bu sıradan gidecek biri varsa o da sensin"dedim.

-"bak bir burası senin sıran değil benim sıram, iki ilk sen değil ben geldim üç ben gitmiyorum!" dedi ukala.

-"nereye senin sıran oluya tapulu malın mı ?"

-"evet"

-" gerçekten mi çok merak ettim göstersene tapuyu"dedim dalga geçer bir ses tonuyla.

-"olur tabi ama pantolonumun arka cebinde sen çıkarmak ister misin ?" dedi sırıtarak.

-"seni pis ukala sa..." diye devam edeceğim sırada lafımı böldü ve "yakisikli ,karizmatik, seksi,çekici" diye devam ettirdi.

Bense sadece gözlerimi devirmekle yetindim.

-"neyse sen kalkmiyosun ben de kalkmiyorum.Bari bundan sonra oturacağım kişinin adını öğrene bilir miyim.Ben giray " dedi elini uzatarak.

-Ben se kollarımı göğsümde birleştirip"su" dedim.

+ ay kızım ya okulun en belalı tipiyle ayni sırada oturuyorsun.Ben olsam iyi geçinirdim.Sorsana bakalım neden dövmüş o çocuğu.

Sussana bi iç sesim.Tamam bende merak ediyorum ama şimdi de öyle pat diye sorulmaz ki diye düşünürken telefonum çaldı. Ah canım arkadaşım kevser .Tam zamanında.

-"efendim canım".

-"neden ?".

-"tamam tamam geliyorum öptüm-much-"dedim ve sınıftan çıktım.

****************************************

||||| GİRAY |||||

Sınıfa girdiğimde su şarkı dinleyip kitap okuyordu.Yanina gidip oturdum.Ayni sırada oturduğumuzu söyledim. Şimdi bide gidicem bu sırada oturan -lavuk- bulup başka bir yerde oturmaya ikna edicem.

Ahh Ahh ('-_-')

Su'yun telefonu çaldı. Canım dedi, öpücük yolladı  sınıftan çıktı."bu kız kime öpücük yolluyor lan".

Kitabını masanın üzerinde unuttu.Biraz bakmaktan zarar gelmez dimi.

******************************************

|||| SU ||||

Sınıfa geldiğim de giray kitabımı okuyordu. Hiç bozmadan yanina gittim ve bende okumaya  başladım.

Yarım saat sonra

Hâlâ kitap okuyoruz.Giray geldiğimi daha fark etmedi derken içeri 4-5 tane erkek
yüksük sesle  şakalaşarak girdi.

Çocuklara "ahırdan mı kaçtınız lan ne anirarak giriyorsunuz  ebenizi s!kt...." derken işaret parmağımla omuza vurarak burada olduğumu gösterdim.Beni görünce şaşırdı ve cümlesini yarıda kesmek zorunda kaldı.

-"Sen ne zaman geldin ?" dedi.

-"Yarım saat oldu.Dibinde Kitap okuyorum" dedim.

-"kitabın güzelmiş"dedi.

-" Beyendiysen sana verebilirim okursun"dedim.

Derken hoca geldi ve ilk günden ders işlemeye başladı.Ama giray ders boyunca kitap okudu.Teneffüslerde ve derslerde.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin