Ben ona anlamsız bir şekilde bakarken "yakaladım "dedi ve gülmeye başladı.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
-" Aferin sana şampiyon şimdi biraz gerile bakalım"dedim ve onu ittirmeye çalıştım.Ama başaramadım.Daha da fazla yaklaşmaya başladı.
Allahım tamam şimdi ölüyorum. Ecelim giray'ın elinden olucak.Offfff.Bittim ben ya.Öpücek mi ne yapıcak.Öperse ne yapmalıyım. Karşılık vermelimiyim. İstiyormuyum.Aslında istiyorum ama..Sonra nasıl olucaz ki sevgili mi olucaz.
Diye düşünürken elimden bir ağırlık boşaldı gitti.Telefon düştü.
Ben duvara yapışmış bir şekilde dururken Giray biraz geri çekildi ve eğilip telefonu aldı.
-"Aldım işte" dedi.
Biraz durduktan sonra olayı anladım ve yalvarmaya başladım."Ya aramasana ya.Müdür gelecek sonra ne olucak.Benim aile'mi arayacaklar.Sonra bana ceza verecekler.Bunu mu istiyorsun "dedim .
Düşünüyor bir şekildeyken evet diyeceğini anladım ve "ne istiyorsun ?" diye sordum.
Biraz daha düşündü ve -"Bir hafta boyunca ne istersem yapacaksın " dedi ve telefonu kafasının yaninda salladı.
-"Tamam" dedim ve duvardan ayrılıp Kevserin sınıfının kapısının önüne gittim ve zilin çalmasını bekledim.
Zil çalınca kevser çıktı ve eve doğru ilerlemeye başladık. Giray da eve gitmişti herhalde. Biraz daha ilerledikten sonra bir motor yanimizdan gelmeye başladı.
Biraz daha ilerledikten sonra telefonuma mesaj geldi.Giraydan."Dur.Arkanı dön".Dediğini yaptım ve arkami döndüm. Arkama döndüğümde Giray motora yaslanmış bana bakıyordu.
Eliyle gel gel işareti yaptı. Bizde kevserle yanina gittik.
-"Hadi gidiyoruz " dedi.
-"Nereye gidiyoruz ?.Ben eve gidiyorum."
-"Hayır eve gitmiyorsun.Birlikte bir yere gidicez.İtiraz yok.Anlaşmamız var."dedi gülümseyerek.
-"Ama..."
-"Hadi !"
-"TAMAM "dedim ve kevserin kulağına "annem sorarsa bu akşam sizde kalıyorum tamam mı? İdare et"dedim ve yanağından öptüm.
Motor da arkaya bindim ve giray'ın beline sarıldım.Motorla giderken 6 kere sordum nereye gidiyoruz diye ama cevap vermedi.
Motordan indiğimiz de terk edilmiş bir havalimanı'ndaydık.Etrafta harika motorlar ve yari çıplak kızlar vardı.Galiba şu anda filmlerde izlediğimiz motor yarışı yapılan yerdeydik.Kendimi Gök yüzünden üç metre yukarıda'ki motor sahnelerinde gibi hissettim .
-"Niye geldik buraya?".
-"Yarışıcam"dedi heyecanlı bir şekilde.
-"İyi de bundan banane "
-"Buraya tek gelmek istemediğim için geldin.Yarış bitinceye kadar bir yerde oturup beklersin" dedi.
-"Peki"dedim ve etrafı izlemeye başladım. Buradaki bütün arkekler çok taşmış.
Etrafa bakınırken Giray kolunu omzuma attı. Ne yapıyor diye baktığımda 3-4 çocukla konuştuğunu gördüm. Çocuklara kuzen olduğumuzu söylüyordu.
Tabi ki kuzen olduğumuzu söylicek bir de sevgili olduğumuzu falan mı soylicek.
+Hayallere bak hayallere.
-"Evet kuzeniz "diye bende ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK KALPLER
Teen FictionKalbim! Ne oluyor? Neden bu kadar hızlı çarpıyor? Ellerim neden terledi? Neden sana sarılmak bu kadar huzur verici geldi? Seni çok sevdiğimi biliyordum ama neden şu an bunu iliklerime kadar hissediyorum? Nefesin neden bu kadar tahrik edici? Vücudum...