14.Bölüm AY BEN ŞOK

8 0 0
                                    

Yanına gittim ve "ben geldim" dedim.

____________________________________

"Tamam ha....." diye başladığı kelimesini beni görünce tamamlayamadı.

-"Nasıl olmuşum"diye sordum.

-"İyi.idare eder " dedi ve şoför kapısına doğru ilerledi.ODUN ya.Bende yanındaki koltuğa oturdum.

-"Kardeşinin adi ne?"diye sordum.

-"Gencer "

-"Hımm"

-"Ben sıkıldım ya.Neden hiç konuşmuyorsun? Küsmüyüz"diye sordum.

-"Hayır"

-"Neden yüzüme bile bakmıyorsun ?"

-"Araba kullanıyorum"dedi.

Birşey olmuş.

-"Sevgilin gelecek mi ? " diye salakça bir soru sordum.

-"Benim sevgilim yok "

-"Yarıştayken aras sevgilin olduğunu söylemişti.Adı Nil miş"

-"Aras'a mı inanacaksın bana mı. Sevgilim yok" diye tekrarladı.

Bende kime inanacağımı bilmiyorum ki.Diye düşünürken villanın önüne geldik.

Giray arabadan indi ve benim kapımı açtı. İnmem için elini uzattı.Tutup arabadan indim.Etrafta ki herkes bize bakıyordu. Çok heyecanlandım.

-"Ne yapıyorsun. Arabada benle konuşmuyorsun şimdi de böyle davranıyorsun "

-"Bu akşam neyin olucam diye sormuştun ya,bu akşam sevgilim rolünde olacaksın " dedi.Bense dehşetle baka kaldım.

-"Ee bizi kuzen olarak bilenler ne olacak" diye sordum.

-"Boşver "dedi ve belimden sarıldı.

Allahım şuan bir nevi hayallerim gerçek oluyor ama rol icabı.Bütün akşam nasıl sevgili gibi davranicaz ya.Dans edicez,sarılcaz,belki yanağımdan öpücek,belki dudağı... Ah yok yapmaz herhalde.

Şuan kevseri arayıp iki saat heyecanımı anlatmak istiyorum.

-"Bak sakın öpmeye falan kalkışma öldürürüm"dedim giray'a.

-"Öldürürsün,ama öpmüş olurum"dedi gülümseyerek ve içeri doğru ilerledik.

-"Bak sakın tamam mı ?"diye tekrarladım.

-"Tamam tamam hadi sen otur ben gelicem  "dedi ve belimi tutmayı bırakıp gitti.

koltuklardan birine oturup telefondan kevsere  mesaj attım ve olanları anlattım.

Ben telefona odaklıyken yan taraftan bir erkek sesi "Selam güzel kız. Adın ne ?" diye sordu.

-"Sanane "

-"Bakıyorum da hırçınız"

-"Hırçın falan değilim ben"diye çıkıştım.

-"Hırçın olduğun kadar güzelsin de"dedi.

Daha fazla karşılık vermek istemediğim için koltuktan kalktım ve bahçeye doğru ilerledim. Ev kapısından çıktığım da giray'a karşılaştım.

-"Noldu nereye ?"diye sordu.

-"Ne olucak içerde bir çocuk , yok şöyle güzelmişim yok böyle güzelmişim diye  sarkıntılık yaptı bende hava almak için dışarı çıkacaktım"dedim.

-"Nerde o pezevenk "dedi sinirli tavırla.

-"Of boşver ya değmez" dedim.

-"  Değecem ben ona.Sende neden bu kadar güzel oldun ki zaten güzelsin bir de bu elbise falan" dedi hızlıca.

-"Pardon duyamadım.Sen bana iltifat mı ettin"Dedim şaşırarak.

-"Yanlış duymuşsun ben öyle birşey demedim.Hem nerde o çocuk göster bakayım sen bana "dedi konuyu değiştirmeye çalışarak ama ben ne duyduğumu biliyorum bana  güzelsin dedi.Ayyyy.

Ben içten içe sevinç dansları yaparken yanımıza bana asılan adam geldi ve giray'la amerikan tarzı selamlaştılar ve birbirlerine sarıldılar.

Sarıldıktan sonra bana dönüp "ooo kaçak prenses te burdaymış"dedi.

-"Siz tanışıyor musunuz" diye sordum giray'a .

-"Biz tanışıyoruz da siz nerden tanışıyorsunuz" diye sordu Giray.

-"Biraz önce tanıştık bu güzellikle"dedi.

-"Senin dediğin kişi aras mıydı"diye sordu Giray.

-"Evet te sen aras mı dedin.Yani o senin ikizin mi"diye sordum giray'a .

-"Evet "dedi.

-"Peki siz ikiniz  ne oluyorsunuz "diye sordu aras.

Giray hemen"senin sarhoş olup yavşadığın kız benim sevgilim" dedi ve beni omuzlarımdan çekip kendine yapıştırdı.Sanırım artık nefes alamıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin