5.Bölüm KİTAP

7 0 0
                                    

Bende her zaman ki gibi onu dinleyip mesajlara girdim.Mesajlarda kızlardan gelmiş en az 10 tane mesaj vardı ve hepsine ayni mesajı yazıp yollamış "sevgilim var geç kaldın :D".

Bu nasıl bir cevaptır ya yuh.Hemen telefonun geçmişinden girdiğim yerleri silip telefonu arabanın konsoluna
bıraktım.

Eve gelinceye kadar hiç konuşmadık. Evin önüne gelince emniyet kemerini çıkardım tam kapıyı açıp inecegim sırada Giray bileğinden tutup durdurdu.On doğru döndüğümde "ne o hiçbirşey istemeyecekmisin"dedi gülerken.

-"Bir düşüneyim bakalım ne isteyebilirim hımmmm" buldum."dışarı çık ve kapımı aç"dedim gülerek.

-"Dışarıda yağmur yağıyor" dedi bana şaşkın şaşkın bakarken.

-"yapıcakmısın yapmicakmısın" dedim .

Hiçbirşey demeden arabadan indi.

Kapımı açtığında her yeri ıslanmıştı sarı saçları yüzüne yapışmıştı ve saçlarından damlalar düşüyordu.

-"buyrun hanfendi " dedi biraz eğilerek

-"teşekkürler beyefendi " dedim ve apartmana doğru koştum.Apartmanın kapısını açıp arkama döndüm "kitabımı getirmeyi unutma" diye bağırdım.

Bağırdığımda o çoktan arabasına binmişti. Herhalde duymuştur.

İçeri girdim ve kıyafetlerimide alıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkandıktan sonra kıyafetlerimi giyip odama gittim.

Giray arayıncaya kadar yataga yatıp biraz dinlendim.Tam gözlerimi kapadım uyuyacağım sırada telefonun çaldı.

-"alo "

-"Su ben Giray kitabini getirdim aşağıdayım hadi gel " dedi.

-"Hı Hı tamam " dedim ve üzerime mont'umu giyip merdivenlerden indim.

Kapıyı açtığımda hâlâ yağmur yağıyordu,girayda arabanın içinde gelmemi bekliyordu.

Hemen koşarak arabanın kapısını açtım ve içeriye girdim.

-"Hoş geldin" dedim gülümseyerek.

-"Hoş buldum bu halin ne  "diye sordu.

-"Tam uyuyacağım sırada aradın " dedim yorgun bir tavırla.

-"Su bebek misin bu saatte uyulur mu"

-"evet bebeğim ve bu saatte uyulur artık şu espirileri bırakıp kitabı verecek misin "

-"tamam hadi al bakalım"dedi ve kitabı uzattı.

-"teşekkür ederim "dedim ve arabadan inip apatmana girdim.Odama çıkıp uykuma devam ettim.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin