13.Bölüm HAZIRLIK

4 0 0
                                    

-"Evet şimdi ne yapacaksın su "

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

+Sen şimdi gerçekten sıçtın su.

Evet haklı sıçtım.Şuan yer yarılsında yerin dibine girmek istiyorum. O yerin dibinde kendime 3+1 ev yapmak istiyorum.Hayvan besleyip,tarla ekmek istiyorum.

-"Yalvarmala devam edicem" dedim.

-"Sence bir işe yarayacak mı ?"

-"Galiba hayır"

-"e o zaman "

-"Ne o zaman ya.Yine ne istiyorsun ?"

-"Bilmiyorum... düşünücem"

-"offf çok gıcıksın.Çıkarcı herif".Diyip duvarla arasından ayrıldım."Tamam hadi yeter bu kadar eve götür beni".

-"Çıkarcı bir herifin seni evine bırakmasını mı istiyorsun "

-"Maalesef.Ne yapayım"

-"Yarın düşüncez artık. Hadi. " dedi ve kapıya doğru yöneldi. Bende arkasından ilerledim.

...........................................................................

Bugün okul olmadığından bütün gün yatmayı planlıyorum.

-"Hadi kızım su kalk okula geç kalacaksın" diye bağırdı annem.

-"Anne şakamısın bugün okul tatil" diye bağırdım.

-"Pardon tatlım uykuna devam et" dedi.

Uyandırdın bi kere şimdi nasıl uyuyacam ben.Diyip yatakta doğruldum.Boş boş etrafa bakınırken akşam giyeceğim elbiseyle göz göze geldim.(multimedya)

Akşam beni kaçta alacağını bilmiyorum ki.Off şimdi bide bunu öğrenmek için Giray'ı aramam lazım. Ama olsun arayayımda oda benim gibi sabahın köründe kalksın.Ni ha haha.Telefonu masanın üzerinden aldım ve giray'ı aradım ama açmadı. Bir daha aradım.Açmadı.

Bir kez daha aradım.Bu sefer açtı.

-"Nevar su " diye bağırdı.

-"Sana da günaydınnn.Birşey soracaktım"

-"Sabahın köründe ne geldi aklına da soracaksın"dedi.

-"Akşam beni kaçta alacaksın ?"

-"20.50 gibi gelirim" dedi.

-"Tamam. Hadi sen uyu "diyip güldüm ve telefonu kapadım.

Akşam 20.50 kadar ne yapıcam ben ya saat daha 8.00 .Şimdi 1 saat kitap okusam.1 saat kahvaltı falan yapsam.Sonrada gidip kevseri çağırsam olan bitenleri anlatsam.Hah tamam işte bu günlük planım.

2 saat sonra

Kahvaltı mı da yaptım şimdi de gidip kevseri çağırabilirim.Evden anahtarı alıp kevserlerin evinin ziline bastım. Kapıyı kevser açtı.

-"Kanka" diyip sarıldım.

-"Noluyo kızım" dedi şaşırarak.

-"özledim yasa.Ne zamandır görüşemiyoruz" dedim ve ondan ayrıldım.

-"birkaç gündür görüşmüyoruz su abartma"

-"o birkaç günde neler oldu bir bilsen" dedim.

-"Ay ne oldu" dedi şaşırarak.

-"Anlatıcam.Hadi gelsene bize kimse yok.Rahat rahat konuşuruz "

-"Tamam " dedi ve kapıyı çekti. Beraber bizim eve girdik.Benim odama geçtik ve yatağın üzerine oturduk.

10 dk da herşeyi anlattım. Kevserin ilk dikkatini çeken konu benim daha önce pekte üzerinde durmadığım konu oldu.Giray'ın sevgilisi olduğu konu.

-"Giray'ın sevgilisi mi varmış" diye sordu.

-"Evet varmış. Yarışta da görüştüler. Ama sevgilisi dururken neden benimle gidiyor ki partiye " diye sordum kevsere.

-"Bak orası biraz karışık.Ama sevgilisi var su.Sakın fazla yakınlaşma.Sarılma,dans etme...Sürtük durumuna düşersin" diye uyardı kevser.

-"Haklısın.Emin olmadan olmaz".

-"Ee  akşam ne giyeceksin ?" diyerek konuyu değiştirdi.

-"Koltukta duranları giyicem" dedim.Koltuktakileri aldı ve baktı.

-"Hımm güzel.Çok seksi olacaksın.Saçlarını da okulda öğrendiğim saç modellerinden birini yaparım" dedi.

-"Seni sevdiğimi söylemişmiydim" diye sordum ve gülümsedim.

-"Bilmem.Neyse söylemiştim herhalde beni hazırlanacağın sırada çağırırsın şimdi gideyim de biraz ders çalışayım " dedi ve ayağa kalktı.

-"Peki bende çalışırım biraz" dedim ve kapıya kadar eşlik ettim.

9 saat sonra

Off beynim sulandı ya yeter.Saat zaten 20.00 olmuş. Duş alıp kevseri çağırırım.

Banyo ya gittim ve duşa girdim.15 dk sonra duştan çıktım. Saçlarımı da kurutup kevseri çağırmaya gittim.

Kevser elinde bir poşetle birlikte açtı kapıyı.

-"Evet ben hazırım hadi seni partiye hazırlayalım"dedi gülümseyerek.

-"o elindeki poşet te ne var "

-"İşte birkaç ıvır zıvır.Birazdan görürsün"

-"Peki " dedim ve hazırlanmaya başladım.

30 dk sonra

-"Ovv.Su çok seksisin" dedi kevser."Arkek olsam seninle çıkardım"diye de ekledi.(multimedya)

-"Öyle mi dersin fazla abartmadik dimi"

-"Yok ya ne abartması.Gayet te sade bir taş'sın"

-"oh iyi.Saat kaç"

-"20.45"

-"Giray gelir şimdi" demele telefonum  çaldı.

-"Kapının önündeyim.Hazirsan gel bekliyorum " dedi Giray.

-"Hazırım. Geliyorum"dedim ve telefonu kapadım ve annemi arayıp bu akşam arkadaşımın doğum günü olduğunu ve oraya gideceğimi söyledim.

Aslında doğruyu söyledim ama Giray la gideceğimi tabi ki de söyleyemezdim.

Omuzdan asmalı çantamı da alıp evden çıktım. Apartmandan çıktığımda Giray arabanın ön tarafına dayanmış beni bekliyordu.Çıktığımı fark etmedi.

Yanına gittim ve " Ben geldim" dedim .

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin