12 bölüm: kenara sıkışmak

7 0 0
                                    

Salonda duran koltuklar dan birine oturdum ve "burası kimin evi ?"diye sordum.

-"Ailemin"

-"Hım çok mantıklı. Peki biz niye buraya geldik"

-"Hafta sonu bu evde parti vericem bu yüzden sen evi temizliyeceksin" dedi sırıtarak.

-"oldu canım az yede bir temizlikçi tut".Diye çıkıştım.

-"Tutardım da sen varkan temizlikçiye para veremem ".

-"Off ya cimri.Bu evi tek başıma nasıl temizleyim.Bari yardım et ".Dedim üzgün bir şekilde baktım.

-"Tamam hadi arada yardım ederim".

-"Saol.Hiç yoktan iyidir.Ee temizlik malzemeleri nerde ?"

-"Bilmem.Gidip bakayım"dedi 5 dk sonrada elinde malzemelerle geldi.

-"İlk önce üst kattan başlayalım" dedim ve ikinci katta bir odaya girdim.Ev çok kirli deyildi  zaten.

1.5 saat sonra...

-"Çok Yoruldum ya"diyip kendimi koltuklardan birine attım.

-"Ben daha fazla Yoruldum"dedi Giray da kendini koltuğa atarken.

-"Hııııı tabi.Bi iş yaptı sanki.Kaç saatten beri bütün temizliği ben yapıyorum...acıktım. " diyip karnımı tuttum.

-"Ben de acıktım. pizza söylicem" dedi .

-"Bana da"diye seslendim.

-"tamam"dedi.Cebinden telefonu çıkarıp sipariş verdi.20 dk sonra da pizzalar geldi ve yemeğe başladık.

-"Niye parti vericeksin yarin akşam"diye sordum.

-"İkizimin doğum günü"

-"Aa  senin ikizin mi vardı"

-"Biz birbirimize benzemeyen ikizlerdeniz " dedi.

-"Çift yumurta ikizi yani ?"

-"Evet evet işte ondan" diye cevapladı beni.

-"Hımm iyi yarın akşam senden kurtuluyorum ".

-"Hayır sende geliyorsun.He birde yarin akşam düzgün birşeyler giyiceksin ona göre".

-"Bu lafları sana yedirticem" dedim.Bir sure sonrada."Bu seferde kuzenin mi olucam ?"

-"Bilmem bakicaz".Diyip sırıttı.

-"Hımm hadi Kalk devam edelim hemen bitirelim daha fazla bu evde kalmak istemiyorum " dedim ve kolundan çektim.Ama o da kendisine doğru çekince birazcık üstüne düştüm.

+Ne birazcık mı. Şuan çocuğun üstündesin. Ve o senin belinden tutuyo.

Haaa demek belimde hissettiğim şey onun eli.Ayyy burası sıcak olmaya mı başladı.

Hemen durumun farkına vardım ve omuzlarından bastırarak Ayağa kalktım.

-"Yuh Yuh "diye çemkirdim.

-"Asıl sana Yuh kaç kilosun sen ? 80 falan" diye sordu.

-"Yok 95 " dedim dalga geçer bir ses tonuyla.

-"Tahmin etmiştim."Dedi.Bende yüzüne masadaki bezi attım. Yüzünde bezle biraz durdu.Sonra bezi yüzünden çekerken sinirli bir yüzü vardı.

Hemen yalvarmalara başlayıp "özür dilerim ,özür dilerim,çok pişmanım"dedim.

-"Pişmansin hee.Ama ben bunun intikamını alırım" diyip üzerime yürümeye başladı.

Ben geri geri giderken o da üzerime doğru geliyordu.Sert birşeye çarpıp durdum.Ah evet duvar.kollarını iki yandan duvara koyup çıkışımı engelledi.

-"evet şimdi ne yapacaksın su ?" dedi.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin