6.Bölüm MERAK...(EV)

5 0 0
                                    

Kalktığımda her yerim ağrıyordu. Okulada geç kalmıştım zaten.

Elirimi yüzümü yıkayıp yatağıma geri döndüm. Tam yorganın içine yatıp uyuyacağım sırada telefonuma mesaj geldi.

Giraydan gelmişti. "Neredesin sen ?"

-"nerde olucam evdeyim "

-"tamam"dedi.

Bende uykuma kaldığım yerden devam ettim.Ama lanet olası kapı sesiyle uyandım.-kim bu saatte ya sabahın körü- evde kimse olmadığı için kapıyı açma işi bana düşmüştü ama kalkıp açmak çok zor olduğundan açmadım.

Birkaç kez çaldı ama sonra sustu.İşte ya çok zekiyim.Derken telefonuma mesaj geldi.Giraydan "kapıyı aç".

Yuh buraya mi gelmiş yok artik ya dedim ve ayaklarımı süre süre kapiya gittim.Kapıyı açtığımda kollarını kapı pervazına yaslamış açmamı bekliyordu.

Kapıyı açtığımda "Hoş geldin " dedim ve kapıyı bırakıp içerdeki koltuklardan birine bağdaş kurarak oturdum.

-"Noldu ?" diye sordum.

-"Nerdesin sen sabahtan beri saatin kaç olduğunun farkındamısın kaç kere aradım niye açmıyorsun " diye sordu.

-"önce hangisine cevap vereyim"diye sordum.

-"sen seç "

-"peki 1 evdeyim, 2 saatin kaç olduğunu bilmiyorum, 3 kaç kere aradığını da bilmiyorum,4 aradığını duymadım.Oldu mu"

-"Oldu "

-"tamam o zaman" diyip  odama doğru yürüdüm. Odama girdiğimde hemen yatağıma yatıp yorganı üzerime çektim.

5-10 dk bekledikten sonra giray'ın sesini hic duymadığım için yataktan çıktım ve içeri gittim.Ama Giray çoktan gitmiş olmalıydı. Yoktu.

Ya allahım ya çocuğa bak hesap soruyor sonrada çekip gidiyor.AYI.

Tam ona söylenirken kapı çaldı -hah geri geldi- diye kendi kendime mutlu olurken kapıyı açtım. Ve hüsran.

-"Aa sen miydin " dedim mutsuz bir tavırla .

-"Evet canım bendim kimi bekliyordun" diye sordu hayallerimi yıkan canım arkadaşım.

-"Giray'ı bekliyordum" dedim mutsuz bir tavırla.

-"pardon duymadım ne dedin ?"dedi şaşkın bir tavırla.

-"Giray'ı bekliyordum " dedim ciddi bir tavırla.

-"Neden ?"

-"Sabah burdaydı sonra birden kayboldu da....."

-"dur dur yavaş ol ben ne kaçırdım.Sabah neden buradaydı ki "

-"Bilmiyorum gelmişti işte" dedim üzgün bir tavırla. "Ama gitti".

-"tamam da neden üzülüyorsun ?"

-"Çünkü gitti "

-"ovvv novvv sen giraydan mı hoşlanıyorsun" dedi şaşkın bir tavırla.

-"hayırrr"

-"eminmisin canım hiçte öyleymiş gibi gözükmüyor "

-"Ay nasıl gözüküyormus canım"dedim alaylı bir tavırla.

-"Hoşlanıyormuşsun gibi gözüküyor ".

-"allah allah çok biliyorsun sen "dedim ona kızarak .

-"tabi ki canım ne sandın senin karşında bugüne bugün kalp dokturu var" diyip sağ omzundaki saçlarıni eliyle geriye attı.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin