4.Bölüm SEVGİLİSİ VARMIŞ

11 1 0
                                    

Etrafı kim ne yapıyor diye bakarken kapıda dikilen Giray'ı gördüm.

‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡

+Giray gelmiş mi hani gelmicekti hani  randevusu vardı .

Evet iç sesim gelmiş :)

Biraz bakindiktan sonra yanıma geldi.

-"Ee hani rendevun vardı gelmicektin"

-"evet vardı ama sana birşey vermem gerekiyordu bide gelip etrafa bakınayım dedim' dedi.

-"ne vericeksin"

-"kitabı okudum getirip vereyim dedim"

-"şimdi getirmene gerek yoktu yarin okulda da verebilirdin "

-"okursun diye iyilik yapıp getirdim onada pişman ettirme insanı" diye çıkıştı bana.

-"tamam sakin ol şampiyon.Getirdiğin için teşekkür ederim ama hemen gitmiceksin dimi ?"

-"bilmem biraz takılır öyle giderim heralde"

-"peki"

Yarım saat sonra

Yarim saat oldu ama giray hala gitmedi.
Anılsa içecek almaya gitmişti bir daha geri gelmedi.

Derken yavaş dans şarkısı çalmaya başladı.Şarkının yarısına geldik ama giray hala bana dans etme teklifinde bulunmadı. ODUN.

-"of of çok canım sıkıldı yaa" dedim biraz bağırarak.

-"of of çok canım sıkıldı yaaaa"dedim daha fazla bağırarak.

-"ya ne kadar öküz'sun insan gel dans edelim der" dedim .

-"banane kızım dans etçeksen git başkasıyla dans et "dedi .

-"peki"dedim ve yanından gitmeye başladığım sırada kolumdan tutup durdurdu.

-"tamam tamam hadi gel dans edelim "dedi ve bu sefer elimden tutup dans edilen piste doğru çekti.

Dans edenlerin yanina geldiğimizde belimden tuttu ve biraz kendine doğru çekti bende kollarımı omzunda doladim ve dans etmeye başladık.

Zaten şarkının yarısında dans etmeye başladığımız için 10 dk dans ettik ve şarkı bitti.Sonra yerimize geçtik

Birşey demeden etrafıma göz gezdirdim.

Bir tarafta işi pişirenler,bir tarafta öpüşenler,bir tarafta dans edenler ve bir tarafta biz.

Biraz öyle bakındıktan sonra yanımıza anıl geldi.

-"Neredeydin içecek almaya gittin geri gelmedin" dedim anıla.

-"bir arkadaşımı gördüm de konuşmaya dalmışız kusura bakma"dedi ve yanağıma masum bir öpücük kondurdu.

-"yok ya sorun değil sadece merak ettim." dedim ona gülümserken.O da karşılık olarak gülümsedi.

Biraz masada durduktan sonra yine yavaş dans müziği çalmaya başladı.-Bu akşam niye sürekli yavaş müzik çalıyor-.Anıl'la dans etmeye çıktık. Giray masada tek başına durdu.

+ sanki tek başına durabilecekmiş gibi kesin birazdan kızlar yanına gelir.

Tam da iç sesimin dediği gibi olmuştu biz daha dans edeli 5 dk olmadan kızlar giray'ın yanına gelmişti.-Giray da halinden gayet memnun-.

Giray'ı birkaç dakika izledikten sonra anıl'a döndüm. Dönemle aramızda nefes alacak bile mesafe kalmadı.

Ben hemen kendimi geri çekmek istedim ama izin vermedi ve daha da çok kendine çekti.

-"Benden uzaklaşma"diye kulağıma fısıldadi.Nefesini boynumda hissettiğimde biraz irkildim sanki.

-"uzaklaşmıyorum ki" dedim.

-"Öyleyse bunu yapmamda bir sorun yoktur" dedi.Dudaklarıma doğru yaklaştı ve beni öpmeye başladı. Böyle bi şeyi hiç beklemediğim için onu geri ittirmeye çalıştım ama olmadı.Karşılık ta vermedim.

Derken dudaklarımız birden ayrıldı.-oh allahım şükürler olsun-.Diye içimden konuştum

Gözlerimi açtığımda giray'ın çocuğun üstünde olduğunu gördüm. Allah ne verdiyse girişiyordu.

Biraz kavgalarını seyrettikten sonra giray'ı kolundan tutup çekmeye çalıştım.-ama nafile- .

Artık pes etmişken ılgaz (anıl'ın arkadaşı)
Girayı üzerinden kaldırdı.

Bende hemen kolundan tutup dışarı çıkarttım. Dışarı çıktığımız da.

-"ne yapıyorsun ya"diye biraz kızgın bir tavırla sordum.

-"ne yapiyoya benziyorum.Sana sarkıntılık yapan,seni zorla öpen bir çocuğu dövüyorum" dedi kızgın bir şekilde .

-"iyi hadi git devam et " dedim hiç düşünmeden konuşarak.

-"tamam "dedi ve arkasını dönüp gitmeye başlayınca önüne geçtim ve "şakaydı şaka" diyip onu durdum.

-"ben şaka falan anlamam 'git devam et' dedin gidiyorum"

-"sanki her dediğimi yapıyorsun"dedim.

-"yapmamı mı istiyorsun ?" dedi bana gülerek.

-"e yani şimdi beni eve bıraksan hiç fena olmaz " dedim sırıtarak .

Biraz düşündükten sonra "tamam hadi bakalım bu günlükte böyle olsun  "dedi ve vale'ye arabasını getirmesini söyledi.

Biraz bekledikten sonra beyaz bir spor araba önümüze geldi.Giray sürücü koltuğuna doğru hareket edince bu arabanın giray'ın olduğunu anladım ve yanındaki koltuğa oturdum.

- "şimdi sen bu günlük ne desem yapacaksın ya acaba ne istesem " diye sesli bir şekilde düşündüm.

Ben düşünürken Giray da gülmeye başladı.

+seni bilmem ama benim istediğim şey oldu.

Ah içimde ki minik şeytan sende bazen çok saf oluyorsun.Böyle bir çocuktan isteğe  isteğe bunu mu istiyorsun biraz daha yapılması zor olan birşey iste.Buldum.

-"of ya"dedim

-"ne oldu ?"

-"ne olucak aceleyle çıkınca kitabımı unuttum" dedim bir daha oflayarak."aaa bir dakika kevser hala partidedir onu ararsam getirir" dememle susmam  bir oldu."getirmeski onu bıraktım eve gidiyorum şimdi ararsam gelir beni çiğ çiğ yer" dedim yine oflayarak.

-"tamam tamam anlaşıldı ben gidip alıp sana getiriyorum"dedi.

-"tamam getirdiğinde ararsın bende aşağıya inip alırım "dedim gülümseyerek."bir dakika benim telefon numaram sende yoktur ki " diye ekledim.

-"hı hı" diye ses çıkardı. Bu beni dinliyor mu be kendi kendime konuştuğumu hissediyorum.

-"telefonunu ver ve sakın o daha önce yaptığın iğrenç espiriyi yapma"dedim elimi ona uzatarak.

Anlamış olmalı ki gülerek telefonunu montunun  cebinde çıkarak verdi.

Telefon numaramı kaydettikten sonra içimde ki meraklı su mesajlara girmemi söyledi.

Bende her zamanki gibi onu dinleyip mesajlara girdim.Mesajlarda kızlardan gelmiş en az  10 tane mesaj vardı ve hepsine ayni mesajı yazıp yollamış "sevgilim var geç kaldın :D".

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin