Rozglądał się na wszystkie możliwe strony, podziwiając piękne obrazy, których dookoła jego było dość sporo. Spoglądał na każde dzieło po kilka razy, aby zapamiętać każdy najmniejszy szczegół, jednakże nie zauważył jednej, małej drobnostki. Nie zauważył kobiety idącej z telefonem w ręku, przez co na nią wpadł, a urządzenie wylądowało na marmurowym kafelku.
Baekhyun wiedział, że będzie miał przechlapane oraz zapewne będzie musiał odkupić właścicielce jej uszkodzoną komórkę, dlatego zdecydował się rozwiązać to inaczej. Popatrzeli na siebie, nawiązując przez ułamek sekundy kontakt wzrokowy.
-Nie podnosisz? - zapytał blondyn, wsadzając ręce do kieszeni swojej bluzy.
-Co? - zmarszczyła brwi.
-Telefon.
-Aha. - zaśmiała się nerwowo, schylając się po sprzęt. (a/n: bez skojarzeń, ok)
-Dam ci mój numer. Gdybyś myślała nad kupnem nowego telefonu, to proszę skontaktuj się ze mną wtedy coś pomyślimy. Myślę, że będzie to najlepsze rozwiązanie. - uśmiechnął się i oddał zdziwionej Azjatce telefon.
Następną cześć dnia oboje spędzili z dziwnym humorem, który trwał aż do chwili, w której zdecydowana kobieta postanowiła zadzwonić do Baekhyuna.
W tamtej chwili oboje byli zdziwieni.
(a/n: skoro daddyeol mógł mieć dziewczynę, to baekhyun też, bo why not)
CZYTASZ
sorry! {chanbaek}
FanfictionCzy jedna przypadkowa wiadomość na facebooku, może wywrócić nasze życie o sto osiedziesiąt stopni? #159 w fanfiction - 31.10.2016 #120 - 13.11.2016 #91 - 19.11.2016