Dziękuję wszystkim, którzy brali udział w zadawaniu mi pytań. Trochę tego jest i bardzo mnie to cieszy. Pytanie specjalne na samym końcu.
1.Lubisz shipo'wać?
Uwielbiam! Zwłaszcza dwóch facetów. (Zastanawiam się nad kolejną książką o takiej tematyce.)2. Imię?
Patrycja (Nie przepadam za nim no, ale co zrobisz)3.Ile masz lat?
W tym roku skończę 22(2021)4.Skąd się wzięłaś na wattpadzie?
Koleżanka poleciła mi tę stronę ze względu na moje skłonności do pisania opowiadań i wierszy.5.Ulubione zwierzątko?
Wilk.6.Ulubiony kolor?
Oj... Trudne pytanie. Numerem jeden jest czarny, ale po za tym uwielbiam biały i zielony.7.Czy masz zwierzątko?
A rodzeństwo się liczy? Jeśli nie to mam tylko chomika.8.Skąd pomysł na książkę?
Pewnego dnia po prostu zapragnęłam napisać coś pięknego, wzruszającego i ciekawego. Nie wiem czy wyszło na, ale dobra. Uznałam, że rodzinna historia idealnie będzie odzwierciedlać te uczucia.9.Ulubiony rodzaj muzyki?
U mnie nie ma czegoś takiego jak ,,rodzaj muzyki". Słucham wszystkiego po trochu.10.Zespół czy wykonawca?
Wolę pojedynczych wykonawców.( Adam Lambert zwłaszcza)11.Ulubiony rodzaj książek?
Fantasy 💖12.Do jakiej szkoły chodzisz?
Już nieaktualne13.Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka14.Wymarzony zawód.
Oprócz pisarki to marzy mi się praca w Policji(ale chyba zrezygnuję z tego marzenia)15.Znienawidzone coś?
Ludzka głupota16.Ulubione coś?
Oj tutaj muszę wpisać kilka rzeczy:
1.Anime
2.Chodzenie po lasach
3.Sprzątanie
4.Dłuuuugie spacery
5.BTS...17. 3 ulubionych aktorów?
Amanda Tapping
Tom Hiddleston
Scarlet Johansson18. 3 ulubionych ludzi?
A... No i kogo tu wybrać, mam tyłu bishów. Nie wiem jak odpowiedzieć.19. 3.ulubione utwory?
Nie mogło zabraknąć. Słucham na okrągło.
20.Co byś chciała, żeby na świecie było inne?
Chciałabym żeby ludzie przestali się zachowywać jak banda osłów.(Nie wszyscy tacy są, ale jednak większość.)21. Ulubiona cyfra?
7222.Wybierasz TeamCamp czy TeamIron?
TeamCamp23.Najdziwniejsze wydarzenie?
Em... Nie wiem jak mam to rozumieć... Może to jak siostra mi wstała w nocy i zaczęła się dziwnie kręcić nadal śpiąc? Chociaż nie. Lepsze było to jak brat mówił przez sen ,,melanż".24.Ulubiony dzień tygodnia?
Piątek25.Czy będą dłuższe rozdziały?
Będą. To był dopiero początek historii którą chcę wam przedstawić. Dlatego proszę o cierpliwość.To tyle.😉
CZYTASZ
Córka bohatera
FanficHistoria ekscentrycznego miliardera, któremu na drodze staje młoda dziewczyna z ciekawym charakterkiem. (Okładka autorstwa ciamkarka)