Genç kız sahilde sinirli bir şekile yürüyordu.Kulağında kulaklık müzik dinliyor fakat siniri bir türlü geçmiyordu aslında hep sakinleştirirdi kendisini fakat şuan bi türlü bu olmuyordu tabikide olamazdı babası istemediği bir şehire Antalya'ya gönderecekti kim mutlu olurdu ki?
EYLÜL'DEN
Ya inanamıyorum cidden bu nasıl olur arkadaşlarımı burada bırakıp hiç gitmek istemiyorum nedir bu babamdan çektiğim ? Benim ona ne zararım var ki bazı günler oldu yüzünü görmüyorum ama gel gör ki şimdi beyefendinin beni Halamın yanına gönderiyor neymiş Efendim oranın liseleri daha iyimiş Aman Aman iyi falan olmasın ya ben burada mutluyum.Ahh pardon size kendimi tanıtmadım Adım Eylül Poyraz Poyraz ailesinin kızıyım 3 kardeşiz 1 abim 1 kız kardeşim var cadaloz resmen Babam holding sahibi ve abim de babamın yanında şirketi yönetiyor şimdi kesin içinizden diyorsunuz ki bu şımarıklık oradan geliyor ?ama gel görki ben şımarık o zengin züppelerinden biri değilimdir.
Önümde iki seçenek var ya Antalya'ya gideceğim yada evden kaçacağım ???Zaten babamın beni pek umursadığı yoktu , sadece ayağının bağı olmayayım yeterdi onun için .
Napacağımı bilemez bir şekilde yolda yürüyordum ? Bu kez onun istediğini yapmayıp , kendi hayatımı yaratacaktım , yapacaktım .
YANKI'NIN AĞZINDAN
"Şu işi doğru düzgün anlat Sinan"
"Abi valla bizim bi suç..."
"Kes zirvalamayi güzelce anlat lan"
"Abi bizimkiler yolda kaçak arabayla geziyorlardi sonra sahilde bir kıza carpmişlar ve kızı arabaya alıp bizim malikaneye götürüyorlar hastaneye götürürlerse polis falan karışacak işin içine onun için "
Derin bir nefes aldım neden ben Allahım neden bu malları benim başıma verdin ? Ne günahım vardı benim ?
"Tamam Sinan ben geliyorum "
Ve birşey demeden yüzüne karşı kapattım bakalım bu yavru kuş kimmiş inşallah zengin züppesi değildir yoksa başımız belada...
Merhaba arkadaşlar Bu ilk bölüm sıkıcı gelebilir fakat diğer bölümler baya aksiyonlu bakalım neler olucak .
Vote ve yorum atabilirsiniz yorumlarınızı ciddiye alacağım şimdiden iyki varsınız
NOT:
ILK BOLUM OLDUGU ICIN KISA TUTTUM BUTUN HERSEY KAFAMDA PLANLI VE HAFTADA 2 BOLUM GELECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
ChickLit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...