EVET ÖNCELIKLE HERKESE MERHABA :) UMARIM IYISINIZDIR .EVET BUGUN KESIT GELECEK AMA BU BOLUMU BIRICIK ARKADASIM OLAN ALEYNACIGIMA HEDIYE GELSIN COK ISTEDI CANIM BENIM SENI SEVOYOROM<3 INANINKI BU HAFTA KARNE NOTLAR FALAN DERKEN BAYA ZORLUYUCUYDU ONUN ICIN KESIT YAZIYORUM SIZIDE UNUTMUYORUM AKLIMDASINIZ HEP SIZLERI SEVIYORUM ;) VOTE VE YORUM YAPARSANIZ TEŞEKKÜR EDERIM.YENI OKUYUCULARIM OLDU VE MESAJLARINIZA CEVAP VEREBILDIGIME VERIYORUM HATTA HEP VERDIM YANI AKLINIZDA SU DUSUNCE VARSA SILIN "BU BANA CEVAP VERMEZ " NEDEN VERMIYIMKI SIZE DEGER VERIYORUM NEYSE MESAJLARA OLABILDIGINCE CEVAP VERMEYE ÇALIŞACAĞIM IYI OKUMALAR:)))
Kahverengi gözler tam karşımda bana bakıyordu ne birşey diyordu ne de hareket sanki elim ayağım buz tuttuydu anlayamıyordum bu adamı görünce neden böyle oluyordum ? Ondan ölesiye nefret eden bir kişi olarak ?.Sırıtıyordu derdi neydi ki şimdi bunun .Üzerime doğru yürüyordu eve bildiğin sanki canımı yavaş yavaş alıyordu canice işkence ede ede . O yürüdükçe ben bir adım arkaya atıyordum aramızda en az 2 adım vardı ve Şu lanet kısa elbise benim hareketlerimi engelliyordu .Ve kocaman bir adım atarak yanıma geldi bende arkaya attım ve tatadam duvar ! Harika ve şuan dibdibeydik saçımdan bir tutam düştü ve beni rahatsız etmiyordu ki niye çekecektim daha doğrusu üşendim ve karşımda Yankı vardı. Yankı sol elini yavaşça saç tutamını alıp kulağımın arkasına attı . Eli yanağıma değince bi ürperti geldi.Eğildi ve kulağıma ......
Veeee son :)kızmayın bana Evet yeni bölümü ne zamana istersiniz yorum yada mesaj atabilirsiniz sizleri seviyorum bi dalda vote ve yorum alabilirim kendinize iyi bakın :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
ChickLit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...