*23-1*

9 8 0
                                    

Evetttt arkadaşlarr yeni kitabım olan ORTAKLIK kitabıma bakabilirsiniz,bu kitabı birazcık ihmal ettim ve okuyucu sayısının artmasını bekledımm ve ayolll gızz büyükk ibr aile olduu haa 1k ya azkaldııı hadee gızz gidin okuyun yorumlarıı alalımmm , voteleridee unutmayalımm canlarrr :)

HATIRLATMA;

  Zaman su gibi akmıştı , hepimiz büyümüş değişmiştik ama ben Eylül'ü hiç unutmamış ara sıra ona bakıp geliyordum , onun ruhu bile duymazken... 

EYLÜL'ÜN AĞZINDAN; 

Sabah olmuştu , gözlerimi açmaya bile halim olmazken dün geceki her şeyi düşündüm .Yankı'nın beni arabadan atışı , dışarıda yağmurda kalıp geri gelip Yankı'nın beni o sıcacık tenine alması herşey gözlerimin önüne yavaş yavaş geliyordu . Gözlerimi araladığımda karşımda yanan şömineyi gördüm yanında hemen gri bir koltuk vardı , karşıda yeşil olan koltukta ben yatıyordum.Etrafa göz gezdirip Yankı burada mı diye baktım ama yoktu , dün ki yağmur üstümü ıslatmıştı .Ve üzerim aynı kıyafetti zaten değiştirse ben ona yapacağımı biliyordum . Bunları yok sayıp ayağa kalkarak evin içini süzüp az ileride lavabo olduğunu görüp ilerledim, Yüzümü yıkayıp havluya kuruladıktan sonra kalktığım yere yeniden oturdum . Ne yapacağımı bilemez bir şekilde düşünmeye başladım.

2 saat sonra;

kaç saat oldu ne Yankı vardı ne de birileri oturduğum yerden kalktım , ayaklarım cidden uyuşmaya başlamıştı .Ne yapacağımı bilemez bir şekilde sağ sola döndüm .

Ya beni bırakıp gitti ise ?

Ya başına bir iş geldi ise?

Ya beni bir adama sattı ise?

Karnım guruldamaya başlamıştı , kafamı sağa sola sallayıp mutfağa doğru ilerledim , o an keşke ilerlemez olaydım ???

YUSUF'UN AĞZINDAN;

Bizim mekana gelip içimden hala Yankı'ya sövüyordum , kızı alıp başka şehire gitmek nedir?

Masaya bir tekme atıp saçlarımı yoldum.Anıl zaten Oğuz ile uğraşıyordu Eylül ablası mı neymiş.

Saçmalıktı bu Yankı kızdan bile hoşlanmazken kızı niye oraya götürdü ?

Ama Yankı bana ihanet etmezdi , onun kardeşiydim ben , lan bana bana yapamazdı bunu yapmasın.

Sİnirle koltuğun üzerindeki çeketi alıp hızlıca dışarı çıktım. Öbürüküler birşey diyorlardı ama umurumda bile değildi .

OĞUZ'UN AĞZINDAN;

Ablam gözümün önündeydi ve ben bunu farketmedim , ve şuan onu yine kaybetmiş durumdaydım .

Babam yine eve gitmişti , o bi bok karıştırıyordu ama ney ?

Anıl'a dönüp "Niye haber vermiyorsun lann" deyip sinirle karsışındaki koltuğa oturdum .

"Olum sen bize ne dedin lan hatırla ? bir kız durumu olduğunda haber verme , yengeniz kızıyor dedin dimi lan"  dedi. 

Yüzümü ellerim arasına almıştım. Napacaktım .?

Telefonumun melodisini işittim , cebimden telefonu çıkarıp arayana baktım "CİÇEĞİM"

"Alo?"

"Bebeğim sonra , arasan olmaz mı?"

"Daha bulamadın dimi?"

"evet bulamadım" dedim sinirle elimi avucuma batırırken.

"bak ben istiyorsan bu gizli yerden çıkar bulabilirim?"

"hayır seni kimse görmemesi lazım bunu tehlikeye alamayız"

bir süre daha konuşup telefonu kapatıp Anıl'a dönüp

"nereye gitmiş olabilirler?"

"kardeşim baktık heryere ama yok , lanet olsun knkiim yokk"

"siktirtme knkini "

Millet deliye hasrret biz akıllıya?

Eylül mutfakta kimi gördü?

Oğuz'un gizli sevgilisi kim?

Yusuf nereye gitti?

En önemlisi Yankı nerede?

Eylül'ün babasının bu işlerle ne alakası var?

Bazıları diğer bölümde olacakkk sabırla bekleyinnnn gızlarrrr :D

Evet biraz kısa oldu bilerek yaptım bu bölümün devamı gelecek yarın , siz fazla beklemeyin diye böle birşeyyy yaptııımm .

vote+yorummm bekliyorummm :) 

öbür kıtabım:ORTAKLIK

İYİ GÜNLERRRR AYOLLLL 

AŞKIN İNADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin