KESİT!!!

38 10 0
                                    

Ilk ONCE MERHABA ARKADAŞLAR :) NASILSINIZ ? UMARIM IYISINIZDIR BEN COK IYIYIM HELEKI KITABIM OKUNUYOR VE SAYIMIZ ARTIYOR :) BUDA KESİT ARKADAŞLAR ÇÜNKÜ VAKTİM YOK SİZE Bİ SÖZ VERİYORUM HAFTAYA 2 BÖLÜM GELECEK VE ACAYİP UZUN BİRİ CUMARTESİ BİRİ PAZAR VE KESİT OLMAYACAK KIZMAYIN BANA SİZLERİ SEVİYORUM:)

Sabah gözlerimi güneşle araladım derdimde nerde o güneş.Burak gelmiş yüzüme sular damlatıyor yok lan ! bu su değil bu bu şey gibi....... TÜKÜRÜK ıyyy. Gözlerimi hemen araladım ve Burak yüzeme tükürüyor bu nekadarda iğrenç birşey? ayağada kalkamıyorum. "Burakkkkkkkkkkkkkkk." diye bir çığlık atmış olabilirim ya. "He canem." Canem nedir ya*. "Ne yapıyorsun benim gerizekalı ama bir o kadarda mınnoş arkadaşım" "Yüzüne tükürüyorum benim salak ama bir o kadarda mal olan arkadaşım" bu çocuk mal yemin ederim mal."Mal mısın?" "Knkii ak şimdi ben bu gruptan kimseye tüküremiyorum tükürürsem Yusuf'a tükürürüm ama o da evinde kalıyor bi sen kaldın anlayacağın aşkoo" "Lan aşkoo nedir gerizekalı git Yakı'ya tükür " dedim ve benim mal olarak isim verdiğim Remzi çenem sağolsun şom ağızını açtı ve kapıda bizi izleyen Yankıyla gözlerimiz buluştu.Ve hazin son ben şuraya ölebilirmiyim? o ne giyinişte lan takım elbise abooo insanı ancak bu kadar karizmatik gösterebilir.Kahverengi gözler bana doğru yürüdü yürüdü VEEE...

AŞKIN İNADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin