ÖNCELİKLE HERKESEEE TEKRARDAN MERHABAAAA :)
YORUM+VOTE CANLARR :) 1K YA AZ KALDI BU ARADA
hatırlatma;
2 SAATLİK BİR YOLDU YANKI'YA KOLAY GELSİN ÇÜNKÜ EYLÜL BİRAZ DA OLSA KENDİNE GELLİYORDU VE BU YAPTIĞINA KIZACAK VE YANKI'NIN BAŞINI ŞİŞİRECEKTİ.
EYLÜL'DEN ;
Kafam resmen zonkluyordu üstüne hareket eden bir cisimden dolayı sürekli zıplıyrdum en son noldu ki?
Gözlerimi az da olsa araladğımda bir arabada oldumu idrak edebilmiştim,sağıma baktığımda Yankı'yı rdüm.Bir dakika Yankı ne mana . Ona döndüğümü anlamış olacak ki bana baktı sonra geri yola döndü, ya sabır. Nolduydu bana ? sanki dilimi yutmuş gibiydim ama ben Eylül olarak nah yutardım o dili benim lakabım taramalı tüfekti ne diyorsunuz sizz bee gardaşım bi sorunmu vardı? peki.tamam sustum.
"Noluyor burada ? ayrıca bana ne oldu? neden karnımda bir agrı var?üstüne birde sargı var? noldu bana? neden yanımda sen varsın* beni başka biri götüremedi mi ?sana mı kal-"
"YETERRRRRR" diye kükrediğinde korkmadım değil ama ona boyun eğecek değildim herhalde "
Tam ağzımı açacaktım ki bana öyle bir bakış atınca direk sustum.
"Sen kimsinde bana hesap soruyorsun kızım? kes sesini sadece bunu istiyorum anladın mı? sus . O lanet çeneni kapa yoksa ben kaparsam fena olur." Evet gelelim fasulyenin faydalarına , korktum eve ama hakkım dı benim düşünsenize uyanıyorsunuz başka yerdesiniz biliyorum saçma bir cümle olddu ama siz beni anladınız güveniyorum size.
"Bu benim hakkım ayrıca beni sen getirdin ki belli oluyor senin arabandayım istemesen almazsın, ama bir şey sölemiyorsun ve ne tesadüf ben sana güvernmiyorum eğer nereye gideceğimi sölemezsen beni müsait bir yerde indirirmisin?." evet biraz götüm kalkmış olabilir fakat bırakmaz ki yada bırakır mı? evet bırakabilir yada bırakmaz yok yok bırakmaz.
"Tamam " diyip arabanın direksiyonunu sağa kırıp müasit bir yerde durmuştu. Hayır ya yapamaz değil mi bu dağlık bir yerde?
"İnsene kızım ne beklion" hala mal gibi kalmış bi durumda ona bakıyordum ellerini alıp suratına vurduğunda anladım ki ciddiydi. Ve sanki yavru kediyi böle enselerinden tutarlar ya sonra dışarı atarlar aynı o durumdaydım. Elimi kapı koluna uzatıp aşşağıya indirip kapıyı kapattım Ve o mendebur kendini beğenmiş ego yığını arkasına bakmadan son gaz basıp gitti.
Abi napacağım ben şimdi uff mal gibi kendim iştedim işte milletin oğluda kapının dışına bırakır.
Onu bırak bana nolduydu ? karnım acayip bir derecede ağrıyordu. Yolda yürüyordum çaresizce belki yoldan geçen bir arabayı çevirip beni evime bırakmasını isteye bilirdim .
Kaç saat oldu hala bilmiyordum ama ormana girmiştim bir ev bulma umuduyla , hava kararıyordu ve gök gürüldüyordu . Şansıma sıçım ben böle şansa varya hepsi bana gelir zaten ayağımla bir taşa vurdum. Ve benim şansıma bak sen! yağmur yagıyordu öle böle değil resmen sırılsıklam olmuştum. Napcamı bilmeden bir ağaca oturum yağmurla beraber göz yaşlarımda akıyordu. Şuan iliklerime kadar üşüdüydüm. Dizlerimi kendime doğru çekip kollarımı etrafıma sardım.Kara kara sonumu düşünyordum . Bian hapşurunca hasta olacağımın haberiydi bu .
Kaç saatir yağmurun altındaydım blmiyordum ama iliklerim bile gitmişti . Hava kararmıştı korkuyormuydum ? Delicesin , Pişman mıydım? Kesinlikle Npacaktım? Bilmiyordum. Birilerin adım seslerini duyunca rkildim ama bi türlü ellerimi açamıyorum lanet olsun ! Napacaktım artık sonumun geldiğini düşünüp gözlerimi sıpsıkı yumdum. Gözlerimden yaşlarda akıyordu . Yağmur zaten durmuştu. Biri gelip benim şaçlarımı okşayınca istemsiz bir şekilde dahada sıkı kapattıydım . "Şşşş gözlerini aç " diye söylediğinde ve bu kokunun sahibini kesinlikle tanıyordum . Yankı'ydı bu gelmişti eninde sonunda da olsa gelmişti. Gözlerimi açtığımda bana bakıyordu , dahada fazla ağlamaya başladığımda beni çekip sarıldı.
"Üşümüşsün ?" diye sorduğunda ona ciddimisin diyecektim ama gücüm kalmamıştıki. Dudaklarını alnıma bastırdığında içim ürpermişti . "Ateşin var" deyip beni kucağına aldığında güldüğünü duymuştum . İçinden mırıldanıyordu ama ne dediğini çözemiyordum. ama bir kelime duymuştum " MİNİK" O kelime beni benden aldıydı.
EVETT CANLARR BİLİYORUM KISA OLDU AMA VU SIRALAR YOĞUNUM SINAVLARIM VE ANTERAMANLARIM DA ÇOK YOĞU OLDUĞU İÇİN YAZAMADIM AMA ÖBÜR BÖLÜME DAHA UZUN YAZACAĞIMA SÖZ VERİYORUM :) NORMALDE 1000 KELİME YAZIYORSAM HAFTAYA (İNŞ) 2000 YAZACAM CANLARIM . ÖPTÜM SİZLERİ SEVİYORUM. SAYIMIZDA BUÜDÜK BUARADA 1 K YA GELDİK OLDU .
YORUM+VOTE :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
Literatura Feminina(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...