HEPİNİZE YENİDEN MERHABA 🙏NASILSINIZ 😚BENDE İYİYİM. ARKADAŞLAR BİR SÜREDİR YOKUM BİLİYORUM,SÖYLE BİR KARAR ALDIM HER GÜN BÖLÜM GELECEK AMA KISA KISA BENCE BÖYLE DAHA İYİDİR İYİ OKUMALAR CANLARR😘VE 1K YA AZ KALDIK YAAA HEPİNİZE KOCAMAN TEŞEKKÜRLER 🙏🙏🙏
EYLÜL'ÜN AĞIZINDAN;
Mutfağın içi darmadağınıktı aman Allah'ım burada neler olmuştu ve ben daha yeni görmüştüm.
Tabakların kimisi kırılmış ne oluyordu burada çözememiştim.Yankı nerelerdeydi, neler oluyordu burada ben bi an önce buradan gitmek istiyordum.
Belki de bu ev güvensiz ve Yankı beni bırakıp gitmişti, nede olsa Yankı benden pek fazla hoşlanmıyordu. Bir şey olsa direk bırakırdı, bi an için kalbim acıttı bu cümle, ama bunları boşverip neler yapacağıma karar vermeliydim.Mutfağa açılan bir kapı vardı, oraya doğru ilerlemeye başladım ve o an gözlerime inanamadım. Yerlerde kan izleri vardı ne oluyordu buralarda, kan izlerini takip etmeye başladım.
OĞUZ 'UN AĞIZINDAN;
Ablam yoktu, ama Yankı abi güvenilir bir insandı. Ona güvenim sonsuzdur, ama insan yinede merak ediyordu.Benim ablam sevecen, neşeli ve bir o kadarda saf bir kızdır. Daha bu yaşıma kadar hiç üzüldüğünü yada ağladığını görmedim.
Babam kaç gündür bi tuhaftı sürekli telefon konuşması, telefon çaldığında başka yere gitmesi.
Ama onun da icabına bakacaktim, baba olmasına baba ama sadece sözde baba.
Annem, annem iyidir, hoştur şuan benden haber bekliyor ablamı getir diye ama yoktu işte diyemezdim ki olanları anlatsam karnın daki bebeğe üzülüyordum.
Anıl eline telefonunu almış oyun oynuyordu, salak bu cocuk yemin ederim salak.
Yusuf ayrı bir şeydi ablamın Yankı ile gitmesine delirmisti, benden çok merak ediyordu.
Yankı abi yapmazdı ki ablama, kötüydü ama o bir kadına ek kaldırmazdı.
Yusuf'un telefonunun sesini duyunca herkes ona baktı ve telefona baktığında yüz ifadesi değişti.
"Alo"
.....
"O ne demek"
.....
"Neeeee"
Diye bağırıp karşıdaki tarafı dinledi ve kapattı. Yüzü bembeyaz di ne.
Sonra bana döndü ve ağzından o iğrenç laflar aktı.....
EYLÜL'DEN;
İzleri takip ediyordum bahçe kapısına çıktım ve karşıda bir sürü adam vardı, aman Allahım neler oluyordu burada? Yankı neredeydi?
Napicaktim?
Ne yapmam gerekti?
İnaninki bende bilmiyordum.
Evet girip koltuğa oturup olanları düşündüm.
Sabah uyandım Yankı yoktu, bi kaç saat geçtikten sonra mutfağa gidip kan izlerini gördüm....
Olamazdı dimi bu olamazzzz!!!!
O kanlar yoksa????
ANIL'İN AĞIZINDAN;
Yankı nın nerede olduğunu tabikide biliyordum, beni böyle şımarık çocuk zanettiniz tabi sürekli gülen ama içim öyle değil, içim buruk.
Neyse sırası gelince bunuda anlatırız elbettt.
Telefonumu çıkardım. İPhone 7s, ne sandınız fakirlerr cnfndj
Rehbere girip Bebeğim olan adın üstüne gelip aradım.
"Şöyle ne istiyorsun"
"Aşkım yapma böyle şeyler yaa"
"Lan küfür mü ettircen şöyle ne diyeceksen"
"Hayır o ağızından aşkımı duymak istiyorum"
"Anılllll!
"Tamam, kardeşim bütün her şeyi öğrendiler bizim Oğuz varya o Eylül'ün kardeşi?"
"Eee"
"Lan bir şaşır"
"Ben biliyordum, sen onu geç anlat ne diyorsan işim gücüm var."
"Herneyse Yusuf buldu yerinizi herhalde, tam bilmiyorum söylemiyor sadece Oğuz a söyledi ve sonra gittiler haberin olsun."
"Hasss..."
"Şşş o güzel ağızına o laflar yakışmıyor"
"Kapat telefonu kapat yoksa ebenin...."
Bu küfürleri duymaya alışığım ama diz değilsiniz ama sizde alışırsınız knkislerrr...
Veeee bölüm sonu nasıl di.
Öbür kitabımada bakmayı unutmayın bayyssss knkislerr😘😂😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
Chick-Lit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...