ARKADAŞLAR SİZE SÖZ VERDİĞİM GİBİ BÖLÜM GELDİ.GECE YADA YARIN SABAH BİR TANE DAHA GELECEK BEKLEMEDE KALIN.YAZIM YANLIŞLARIM OLABİLİR FAKAT YENİYİM BUNU GÖZE ALMAYIN RİCA EDERİM.sizleri seviyorum :)
önceki bölümden;
saçım yanıma düşmüstü neden çekeyim ki? rahatsız olmuyordum ki daha doğrusu üşeniyordum. Yankı eliyle saçımı çekti ve kulagıma eğildi;
"Bir daha benim yanımda erkeklere gülümsersen ya da bakarsan senin için iyi olmaz!"
Ben daha bir şey demeden elimi avucuna aldı.Küçük ellerim elinde kayboldu.Ellediği heryer resmen yanıyordu...
Bir restoranta girdik resmen herkes buradaydı.Kızlar beni öyle bir süzüyorlardıki resmen içimi parçaladılar.Kıskançlar tabbi neden bakıyorlar öyle elim Ynakı'nın elinde olduğu için.Ohh canımada değsin.
Yankı beni bir masaya götürdü.Herkes bian bakakaldı.ne vardiki yani .Önce yüzümüzden ayağımıza kadar ncelediler Yankı'nın tok sesi kulakları doldurdu "Herkese merhaba" o sese kurban olayı bak bide..... lan ne yapıyorum ben ya.
herkesten merhaba mırıltıları çıktı.Yankı önce oturdu sonra bana kaşı ile otur işareti yaptı.
ahh ahmak ben sanki ayakta kalacaktım.Oturdum ama herkes kendileriyle konsuyordu resmen.Ama benim aklıma birden ailem geldi abooo bunlar beni hiç mi merak etmiyorlar en önemlisi polise verdilerse olan Yankı'ya olur ama birdakika o polisle işi olmaz ki.Hatta bir keresin polis adamı vurduğunu görmüş tam yanına gidecekken Yankı olduğunu görmüş ve geri dönmüş.Offf bir dakika eğer muhtemelen burada gzaeteci varsa ve bni Yankı ile çekerlerse ben ne yapacağım?Allah'ım nolur gazeteci olmasın .
Yankı'ya döndüğümde o kahverengi gözler gitmiş resmen kuyuyu andıran bir göz gelmişti. Ne oluyor bu adama durup dururken?
Kapıya bakıyordu ben de kapıya baktığımda sarşın ve mavi gözlü biri gördüm kimdiki bu ? bian göz göze geldik ve bana gülümsedi bende tam gülümseyecektim ama bian yarım saat önceki Yankı'nın uyarıları aklıma gelince aniden önüme dödüm.
Adam buraya doğru yürüyordu.Adımları kendine güvenmiş gibi yürüyordu.Siyah takımı özenle yerleştirilmiş kravatı ile oldukça cooldu fakat bir Yankı olamazdı be tabbbi ne sandın yani.
Ama gideri vardı çocuğun hemde bayağı vardı.Bir dakika ben bu adamı önceden görmüştüm kimdi bu?
Masanın yanına gelip herkesle selamlaşıp Yankı harici tabikide.İsmi ATEŞ miş birdakika ben ben hatırladım bu Yankı'nın ebedi düşmanı televizyonlarda hep görürdüm.Karşımıza geçip oturdu Yankı'nın yüz hatları iyice belirgenleşmeye başladı.İnşallah bu gece olaysız güzelce geçer Dinimiz amin :D
EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM KISA BİLİYORUM FAKAT YENNİYİM VE KENDİMİ BUNA HAZIRLAMAYA ÇALIŞIYORUM ÖBÜR BÖLÜM UZUN GÖRÜKÜYOR KAFAMDA HERŞEY PLANLI SADECE YAZIYA DÖKMEK GEREKLİ VE ARKADAŞLAR SAYIMIZ ARTIYOR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
NOT;NEDEN RESİM YOK ?DİYORSANIZ RESİM BULAMIYORUM AMA ONLAR İÇİNCE YARIN YADA SALIİLGİLENCEĞİM VE ONA AYRI BİR BÖLÜM GELECEK.
3.BÖLÜM YA YARIN YADA BU GECE GELEBİLİR SİZLERİ SEVİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
ChickLit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...