EVET ÖNCELİKLE *KLASİK OLARAK* MERHABAAA:)
ŞİMDİ BÖLÜM GELEMEDİ :( PAZARTESİ YADA SALI GÜNÜ GELECEKTİ FAKAT YETİŞTİREMEDİM MAALESEF SİZ KESİN BİZİ UNUTTU DEMİŞ OLABİLİRSİNİZ AMA SİZİ UNUTMADIM Kİİİİ SADECE BİRAZCIK İHMAL ETMİŞ OLABİLİRİM.
ÖNCELİKLE BÖLÜMÜ UZUN YAZICAĞIM AMA Bİ BAKTIM DA ÇOK BÜYÜK BİR AİLE OLMAYA BAŞLIYORUZ İNSTAGRAM DA BİR GRUP ACMAYA ÇALIŞACAĞIM AMA KATILMAK SİZİN ELİNİZDE YORUM YAPIN YADA MESAJ ATIN :d ARKADAŞLAR YORUM YAPMAK O KADAR ZOR MU? NEYSE ELEŞTİRİ YAPMIYORUM SİZ YAPIN SİZE BÖLÜM YAZAMADIĞIM ZAMANLAR KENDİME CEZA VERİYORUM SİZ NE SANIYORSUNUZ NEDEN DİYE SORARSANIZ BİR DAHA BÖYLE YAPMAYIN EVETT OKUYUCULARIM BAYA BÜYÜDÜK BENİM İÇİN YETER GİBİ AZ DAHA OLSA YETER AMA YAZARLIK CİDDEN ÇOK ZOR YANİ RESMEN KAFANIZDA KENDİ KENDİNİZE YAPIYORSUNUZ VEEE YENİ BÖLÜMÜMÜZ BİRDAHİKİNE RÖPARTAJ OLACAK İLK BAŞTA İYİ TANIYIN VE BİR KİTAP DAHA YAZACAĞIM AMA İKİSİNİDE İDARE EDERİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM AZ KALDI İLK KONU BELİRLEYİP SONRAKAPAK FOTOĞRAFI YAPIP İŞ BİTİYOR İSMİ FALAN BELLİ İNŞALLAH OKURSUNUZ SİZLERİ SEVİYORUM BUYURUN OKUYUN :*
YAZARDAN ;
Yusuf deli divane gibi ortada dolanıyordu.Anıl ise duvara çökmüş bir şekilde oturuyordu,Sinan ile Sarp da koltuklara oturmuş başını iki eline almış dirseklerini bacaklarına dayamış bir şekilde oturuyorlardı.
Yusuf " Bu Yankı nasıl bu kadar rahatttt" diye bağırınıp kısacası kendini parçalayıp ama Yankı geldiğinde bir şey diyemiyordu ki diyemezdi bu Yankı Aras dı ona kimse bir şey diyemezdi fakat hala bilmiyordu ki küçük bir kızın hayatını değiştireceğini şimdi söylesen gülüp geçer .
Fakat çetenin bilmediği bir şey vardı ki Yankı rahat değildi içini yiyip duruyordu bir şey fakat bunu kendine itiraf edemiyordu ki.
Küçük kız kardeşi bile öldüğünde çöküş yaşamayan Yankı şimdi mi çöküş yaşayacaktı ki ?
Söyle düşündü ki bu kız küçük kardeşine aşırı derecede benziyordu ki oda bunu kendine teselli yapıp avutuyordu kendini napsın be garibim ? :D
Tek sorun çete için uyanmamasıydı , Eylül için apayrıydı ailesi napıyordu?
tabikide deli divane olmuştu hele ki küçük ergen kardeşi Oğuz ;
OĞUZUN AĞZINDAN ;
Ablam kaybolalı tam 1 hafta geçmişti yada daha fazla tam bilmiyordum ki ! nedeni ise odamdan dışarı çıkmıyordum ışık bile açmıyorum.
Annem ilk günlerde gelip sevmeye çalışıyordu ama ben sevdirmiyordum ki ablamın acısını benle bastırıyordu herkes deli divane olmuştu ama lanet olsun ki yoktu ortalıkta yoktu yer yarılıp içine girmişti. Ne yanında kimliği vardı nede parası .
Babam ise sadece emirler yağrıdıryordu korumalara klasik *babam* işde ona "baba" demeyi bile utanıyordum be.
Dışı sizi içi beni yakar ama şimdi benim köşeye sokulup dinlenme vaktim değildi o lanet adam görecekti ablamı bulacağım ve başına eşkiya kesileceğim!!!
Odamdan direk çıkıp merdivenlerden aşağıya apaor topar iniyordum. Annemin ağzı *o* şeklini alıyorken babamın umursamazlığı canımı sıkıyordu.
Annem sarılmaya doğru gelirken yüzüne bakmadan direk kapıya yöneldim ve kapıyı açıp suratlarına çarptım!
Özel şoförümüzden anahtarı alıp direk arabaya atladım.
Tabikide araba kullanmayı biliyordum *babamla annemin* sandığı kadarda masum değilim araba konusu değil (yaşı 17)
Sonra öğrenceksiniz.
En yakın arkadaşım olan ve başımızın beladan kurtulmayan arkadaşımı arıyacaktım.
Telefonum olan İPHONE 6S PLUS'umu çıkardım tabikide ne sandınız fakirlerrr :D
Rehberime girip Anıl'ım yazan yere tıklayıp aradım.
tabikide ilk açışta açtı o kardeşim benim bee.
"Alo kardeşim çok önemli değilse sonra konuşalım?"
"Noldu sana lan ? sesin falan ağlamaklı?"
"Sonra anlatırım da önemli bir şey yoksa kapatacağım"
Bu Anıl bu kadar kibar değildi ulen .
"Kardeşim var ama sen müsait olunca ara Fatih abi nerde biliyormusun ?"
"Depo da "
"Tamam eyvallah ihtiyaçın olduğunda ara hemen gelirim"
"Tamam "
Telefonu rastgele arka koltuğa atıp arabayı sn gaz depoya doğru sürmeye başladım.
EYLÜL'ÜN AĞZINDAN ;
Beyaz ışıkğın ortasında kalmıştım ne tarafa baksam her taraf beyaz napacaktım ki?
Ortalıkta mal mal dolanıyordum ki bir suliet belirdi içimden Yankı'dır diye dua ediyordum fakat , Yankı'dan banane bu lanet yerden kurtulayımda bana neresi olsa farketmezdiki ;
Ama ben sebepsizce Yankı olsun diye içimde debeliniyordum.
Ve ben itiraf etmeliydim ki Yankı' da hoşlanıyorum fakat bu hoşlantı öncedende vardı ki haberlere çıktığı zamanda beğeniyordum.
Yani bunun içindede bir şey yok
Fakat şu vardı ki o suliet belli olmuyordu ki benimde kafam sağa sola çarpıyorduki bi an vucüdum zıpladı gibi oldu noluyordu lan burada....?
YAZARDAN ;
Eylül hala aynı durumdaydı, değişen hiçbirşey yoktu sadece Yankı gelip koltuğa oturmuştu okadar.
Yusuf amdan içeriye bakıyordu ki o tuhaf cihazdan bir sesler gelmeye başladı *dıt dıttttttttt dıt* ve apor topar giren doktorlar hemşireler.
Yankı ayağa kalktıydı aslında hepsi ayağa kalktıydı ve bu durumu kimse farketmedi doğal olarak.
Eylül'ün gögüsüne bir alettle bastırıphavaya kaldırıyorlardı.
Ve bu yaklaşık olarak 3 kez oldu.
Koskaca çete bir küçük kız için ağlıyordu hüngür hüngür oysaki o kızı tanıyalı daha 1 hafta bile zor olmuştu .
Ama en çok olan Yankı'ya oldu .
Gözünden bir damla yaş aktı evet evet inanılmaz bir gerçek ama oldu kardeşinin ölümünde bile kendini tutan Yankı Aras şimdi tutamıyordu.Kimseye fark etirmeden sildi göz yaşını. Ve kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açıp orada durdu....
EVETT NASILDI BÖLÜM BENCE GAYET GÜZELDİ HELEKİ YAZMASI BU BÖLÜM BENİM FOVORİMDİR O EYLÜL'ÜN GÖRDÜĞÜ SUİLET YANKI İDİ İPUÇU BUDA SİZLERİ SEVİYORUM HAYDİ ÖPTÜM BAYS
YORUM VE VOTELERİ UNUTMAYIN :*
SEVİLİYORSUNUZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
ChickLit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...