YAZARIN AĞZINDANGenç kız sinirli bir şekilde yürüyordu hala siniri geçmek bilmiyor.Karşıda simitçi gördü doğal olarakta açılmıştı karşıdan karşıya geçerken ona gelen siyah arabayı görmemişti şoförüde arkadaşlarıyla konuşuyordu ve o an genç kız simitciye gitmek için karşıya geçerken araba genç kıza çarptı arabadaki gençler bi an şaşırdılar hatta donup kaldılar.Aralarından bir delikanlı inip genç kızın yanına gitti.
YUSUF'UN AĞZINDAN;
Bizimkilerle arabayla geziyorduk şaka maka derken genç bir kıza carptik nr olduğunu anlamadım bi an cidden donup kalmıştım sonra bizimkilere baktım Mal gibi duruyorlar hemen aşağıya inip baktım.Kızın saçları kamerale yakın bir tonda fakat tamda anlaşılmıyor du kızın fiziği cidden çok güzeldi fakat gözleri kapalı olduğu için gözlerinin rengini göremiyordum.Bi an ne yaptığımı düşünüp kızın yanına gidip nabzını kontrol ettim.Ohh neyseki yaşıyordu fakat bizim mallar hala bize bakıyorlardı. "Lan gerizekalılar çabuk gelin buraya ne bakıyorsunuz"
O an hayata dönmüş gibi bana bakıyorlardı fakat onlara aldırmadım.
"Abi kız daş gibi hatun Ha ". Diyerek kendini belli etti yine.Evet bu Mal Burak ta bizim en capkinimiz ama yapacak bişi yok napalım Kader ama seviyom keratayı Ha bakmayın böyle dediğime.Kızı kucağıma aldığım gibi arabaya taşıdım Şoför koltuğuna Sarp geçti. "Sarp malikaneye sür " "lan napcaz orada hastaneye gidelim " "Sen harbi gerizekalisin hastanede polis ifadesini alacak herhalde napcaz bu çalıntı arabayla " "pardon haklısın knkii ya " bunlar insanı yemin ederim deli ederler.YANKIN'IN AĞZINDAN;
Malikaneye geldiğim doğrudur ama gelmez olaydım keşke.Ya kocaman kızı nasıl görmesin sen nasıl bi acemi bir soforluk bu ? "Lan sen nasıl kocaman şu kızı göremedin" bizim keriz Burak resmen milletin avukatı cevap verir "Abi valla önümüze birden çıktı napalım biz ya " "dua et kız zengin züppe çıkmasın başımıza bi iş açsın (işaret parmağımı göğsüne vuruyorum) bitersiniz kısa ve net " Allahtan murat abi var yoksa işimiz yaş Murat abi doktorumuz malikanenin doktorudur kendisi
#3saat sonra#
Kız hala uyanmadı kaç saattir bekliyoruz yok uyanmıyor resmen kış uykusuna yattı ya. Murat abi odadan çıkınca yanına gittik lafı uzatmaya gerek yoktu başımı anlat biçiminde salladım. "valla kardeşim yirtmissiniz paçayı kız kurtuldu 5 dakikaya uyanır fakat başına hafif bir darbe almış alnının tam ortasında hafif bir kesik var çok belli değil ama yakından bakılınca belli oluyor ve kalıcı haberin olsun tekrardan geçmiş olsun " omuzuma vurup gitti Aman ne iyi şimdi bu kız böyle güzelliğine düşkün ise vay anam halimize direk bizimkilere döndüm sinirliydim hertürlü bela var başımızda bi bi eksikti "lan arabayı Kim sürüyordu"
SARP'IN AĞZINDAN;
Yankı kaşlarını çatmış ve acayip sinirli bir şekilde bize dönmüş "lan arabayı Kim sürüyordu " dedi ve arabayı lanet olsun ki ben sürüyordum fakat birkaç kez daha arabayla birilerine vurdum ve birşey demezken şimdi neden diyor? Bir adım one gidip "Ben" dememle yumruğunu geçirmesi bir oldu fakat bunda haketmistim ? Suçsuz bir kıza çarptım neden ? sakalascam diye.Evet bi Kaç kez daha çarptım birilerine hakketiydiler biri sarhoşken kıza tecavüz ederken çarptım ne yapaydim orada izlesemiydim ? Yankı bizim abimiz dir reisimizdir o ne derse odur ve her konudada haklı Çıkar.Yusuf iki üç adım atarak önüme geçti.Bu çocuğun zoru neydi cidden ? "Paşamızsin fakat o kadarda değil bu zaman kadar sustuk fakat şuan susmam ben susmam herşeyi çektik fakat bundan sonra öyle yağma yok bundan sonra herkez yaşattığını yaşıcak " bu çocuğa noldu lan o bizim paşamız "Kardeş sana hayırdır paşamız haklı benim yüzümden vurdum o kıza ben sakalasmasaydim böyle olmayacaktı şimdi yıllardır susmusunda şimdi mi aklına geldi ? Söylesene hayırdır sana ? " paşaya baktım susuyordu Yusuf'un gözlerinin içine bakıyordu en derinine o buzdan adam Yankı gitti ve yerine şuan bütün buzları kırılmış biri geldi ? Noluyor lan burada bunların aralarında ne dönüyor da biz bilmiyoruz ???
MERHABA ARKADAŞLAR YAZIM KURALLARINA LUTFEN SUANLIK DIKKAT ETMEYIN ILERIDE ONLAR DUZENLENECEK :)
SIZLERI SEVIYORUM :):)
VOTELERINIZ BENIM ICIN COK DEĞERLIDIR.
HELEKI YORUMLARINIZI:))
OKUMAYA DEVAM EDELIM ....
ARKADASLAR HAFTADA 2KEZ BÖLÜM GELECEK FAKAT ILK 1 HAFTA BAYA GELECEK BÖLÜM :)
Ve bölümler biraz kısa ama zamanla herşey :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNADI
Chick-Lit(ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMLER SIKICI OLABİLİR AMA SON ŞUAN KENDİMİ GELİŞTİRDİM AMA BİRKAÇ BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA ONLARI DÜZENLEYECEĞİM , İLK BÖLÜMDEN YARGILAMAYIN VE HERGÜN BÖLÜM GELİYOR ELEŞTİRİYE HER ZAMAN AÇIĞIM ) Bir kaza bir insanın hayatını nas...