Bazılarımız yırtık jeanler bazılarımız ise renkli yırtık pantalonlar giymeyi severiz.Bazen yerinde kombinleriz bazen de biraz kötü kombinleyebiliriz.Bunları hepimiz yaşayabiliriz.Yırtık pantalonlar nasıl kombinlenmeli bazı kombinler halinde sizinle paylaşıcam...
Mesela yukarıda gördüğümüz yırtık jean kombininde ki gibi salaş beyaz bir t-shirt,ince kemerli bir topuklu ayakkabı,salaş t-shirt 'ün üstüne beyaz uzun bir ceket ve son olarak da elimize kombinde gördüğümüz gibi bir çanta veya portföy bir çanta da alabiliriz.Tabi çanta konusu size kalabilir.Bu kombinle işe,arkadaşlarla buluşmaya vb. Yerlere gidilebilir...
İkinci kombinimiz ise yine bir yırtık jean kombini görüyoruz.Yine dediğim gibi yırtık jean'in üstüne dediğim gibi salaş bir t-shirt giyip üstüne yukarıda gördüğümüz gibi rahat ve spor bir ceket,ince topuklu bir ayakkabı,ve spor bir çanta veya yukarıda ki gibi bir çanta kullanabilirsiniz...
Gelelim üçüncü kombine yukarıda gördüğümüz kombin ise siyah bir yırtık pantalon kombini.Siyah salaş bir t -shirt ( t-shirt v yaka veya bisiklet yaka olabilir) üzerine rahat olabilicek bir ceket,siyah bir bot veya siyah bir spor ayakkabı giyip elimize küçük ve şirin gözüken bir çanta kullanabiliriz...
Dördüncü kombinimiz ise yine yırtık bir jean kombini.Üzerine salaş ve spor bir gömlek giyip topuklu bir ayakkabı ve portföy bir çanta kullanabiliriz.Eğer ben biraz hava katmak istiyorum derseniz yukarıda gördüğümüz gibi gömleğinizin yakasına bir gözlük takabilirsiniz...Bu kombin ile işe,arkadaşlarla cafeye,tatile gidilebilir.
Ve gelelim son kombinimize gördüğünüz gibi bir gömlek giyilebilir,altına spor bir ayakkabı veya topuklu bir ayakkabı da olabilir,yine dediğim gibi askılı bir çanta kullanabiliriz.Aksesuar isterseniz ince şık durucak bir bileklik kullanabilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...