1) Saç uzatmanın yolları içerisinde sizlere birçok kürden bahsedeceğiz. Bu maddemizde bakım yapabileceğiniz bazı yağlar olacaktır. Saçlarınızın hızlı bir şekilde uzamasını, parlak ve bakımlı olmasını istiyorsanız üçer damla lavanta yağı, biberiye yağı ve jojoba yağı; ikişer damla da sedir ağacı yağı ve kekik yağını iyice karıştırıp sonrasında kısık ateşte ısıtıp oluşturduğunuz karışımı saç derinize masaj yaparak iyice yedirin.
2) Sizlere anlatacağımız saç uzatmanın yolları bazı insanlara göre çok uğraştırıcı olarak algılanabilir. Ancak unutmayın ki verdiğimiz bütün tariflerdeki ürünler hem doğal hem de saç yapısını geliştiren özelliklere sahiptir. Saçlarınızı uzatmak ve bakım yapmak için kullanacağınız muhteşem malzemelerimizden bir tanesi de yumurta akı. Yumurta akını saçınıza iyice sürüp sonra streç filme saçlarınızı sarıp birkaç saat beklediğinizde normalden 10 kat daha güçlü saçlara sahip olduğunuzu göreceksiniz. Saç uzatmanın yolları sayesinde sandığınızdan daha çekici saçlara sahip olacaksınız.
3)Saç uzatmanın yolları tabii ki sadece kürlerle sınırlı olmayacak. Saçlarınızın hızlı bir şekilde uzamasını istiyorsanız günde 8 bardak civarında su içmeniz gerekmektedir. Bu da yaklaşık olarak 1,5 – 2 litre civarındadır. Metabolizmanızın hızlanmasını sağlayan ve toksinleri vücuttan uzaklaştıran su, saçlarınızın hem güçlü olmasını hem de çabuk uzamasını sağlayacaktır. Bolca içeceğiniz su, saçlarınızın nemli kalmasın yardımcı olacak ve bu sayede kırılmasını da engelleyecektir.
4)Saçlarınızı sabah akşam düzenli olarak taramak saç uzatmanın yolları arasındadır. Saçlarınızı taramak saç diplerine masaj yapmanızı yani kan akışını hızlandırmanızı bu sayede de saçlarınızı beslemenizi sağlayacaktır. Beslenen saçlarınız haliyle olduğundan çok daha hızlı uzayacaktır. Tercih ettiğiniz tarağınızın da geniş dişli olması saçlarınızın kırılmasını engelleyecektir.
5)Saçlarınızı şekillendirmek için kullandığınız fön makineleri, saç kurutma makineleri, düzleştiriciler güzel görünüm verseler de saç uzatmanın yolları arasında sizlere önermediğimiz aletlerdir. Bu tür maddeler saçtaki suyun buharlaşmasına yani saçların nemsiz kalmasına ve kırılmasına sebep olur. Saç tellerini yıpratan bu makineler saçların uzamasının aksine dökülmesine de sebep olabilir. Suyu iyi çeken bir havludan yardım almak saçlarınızı kurutmak için iyi bir yöntem olacaktır.
6)Beslenmenize dikkat etmek saç uzatmanın yolları arasında en önemlilerden bir tanesidir. Saçlarınızın kaliteli olması ve hızlı uzamasını sağlayan protein bolca tüketilmelidir. Hazır ve yağlı gıdalar yerine balık, kırmızı et, sebze ve meyve bolca tüketmeniz gereken besinlerdir.
7)Saçları uzamayan ve sağlıksız olan bayanların çoğunda gözlemlenen vitaminsizlik saçların kurumasına ve yıpranmasına sebep olur. Vitamin B, A ve C ve bunların yanında multi vitaminleri almak saç uzatmanın yolları arasındadır. Bunları doğal bir şekilde besinlerden alabildiğiniz gibi özellikle biotin hapı kullanarak kalın ve uzun saçlara sahip olmanızı sağlayacaktır. Vitamin hapı bile olsalar sağlık açısından kullanmadan önce doktorunuza danışmanızı öneriyoruz. Ayrıca saçlarınıza dışarıdan da destek vermek için sizlere saç uzatmanın yollarından bir tanesini daha söylemek istiyorum. Saçlarınıza doğal vitamin patlaması yaşatmak istiyorsanız patatesi haşladıktan sonra suyunu dökmeyin ve soğuduktan sonra durulama suyu olarak bu suyla saçlarınızı yıkayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...