Farkettim de bugün hiç bölüm yazmadım.Kusura bakmayın bugün sürekli beğeni ve yorumlara baktım bu yüzden hiç ama hiç vaktim olmadı.Kusura bakmayın lütfen şimdi hemen telafi edicem.Hadi bakalım bu bölümde paylaştığım kombinleri eleştireceksiniz...
1.Kombinimizden başlayabilirsiniz eleştiriye...Ben de hemen eleştiriyim.Bence ceketi harika bende bulursam almayı düşünüyorum..Ondan sonra botları güzel ama o pantolonun paçaları biraz dar olabilirdi veya paçaları biraz daha dar ve botların içinde olabilirdi.Taytda olabilirdi...Benim eleştirim bu kadar.
Benim bu kombindeki eleştirim sadece ayakkabıya bu ayakkabı yerine daha başka bir model spor bir olabilirdi.Bu tip model spor ayakkabıların burunları benim hoşuma gitmiyor.Diğer herşeyini çok beğendim.Özeliklede o t-shirt harika😇😇😇
Beni burda rahatsız eden sadece kızın biraz zayıf olması ama o da Allah vergisi birşey diyemem...O pantolonun yerine ya bir tayt ya da deri bir pantolon olabilirdi...
Bu kombin de hiçbir eleştirim olmuycak.Sadece o ayakkabılar yerine stiletto veya postal olabilirdi...
Bu kombine hiç bir eleştirim yok.Tek kelime ile harika,bayıldım özelliklede o ceketi müthiş rengi modeli felan fena güzel...
Bu kombine de hiç bir lafım yok renk uyumu harika...
Mütüşlü bir kombin.Gözlüğü çok güzel,şortu bir ayrı harik bence herşeyi çok güzel...
Bu kombine aşık oldum resmen.Tek kelime ile bayıldım...
EEvet bu da son kombinimiz.Bu çok güzel ve kusursuz bir kombin...
Evet arkadaşlar bakalım sizin görüşleriniz ne olucak.Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar...
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Rastgelemoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...