Dumanlı göz makyajı herkese uygun değildir.
Lujan, temel olarak kaş kemiklerine ve far bölgesine kapatıcı veya fondöten öneriyor. Sonrasında tercih ettiğiniz renkteki eyeliner ile dumanlama işlemini yapabilirsiniz.
Kirpiklerinizden ince ve sıkı çizgilerle başlayın. Daha sonra dışarıya doğru istediğiniz etkide gölgelendirmeyi yapın. Siyah renk seçmek yerine kahvemsi renkleri de deneyin. Sizin için çok daha zarif bir alternatif olabilir.
Cildinize uygun mükemmel bir fondöten mutlaka vardır
Bunu söylemek çok acı fakat bu imkansız. Çünkü hava şartları, güneşe maruz kalma ve hormonlar gibi etkenler cildinizin tonunu çok çeşitli hale getirir. Profesyonel makyaj yapan kişiler bu yüzden bir kişi üzerinde birden fazla fondöten kullanırlar.
İki tonda fondöten kullandığınızda cildinizdeki farklı renkleri rahatlıkla giderebilirsiniz. Bu yüzden biri koyu biri açık tonda olmak üzere en az iki fondöten kullanmalısınız. Seçiminize göre ikisini karıştırabilirsiniz.
Fondöten alırken rengini bilekte denemek
Fondöten alırken denenebilecek en iyi yerin uygulanılacak yer olduğunu söylüyor Lujan. Eğer bileğinizi kaldırıp aynada yüzünüzle karşılaştırırsanız bileğinizin çok daha açık bir tonda olacağını farkedersiniz. Bunun yerine baktığınız fondöteni çene hattınızda deneyin. Ve eğer denemeniz gereken çok fazla renk varsa telaşlanmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...