Biz kızların kışın vazgeçemediği sweat ler hakkında biraz bilgi vericem ve bazı kombinler paylaşıcam...Evet biran önce başlayalım bence 😃😃
Yukarıda görmüş olduğunuz gibi bu tip gri swatleri mavi ile kolayca kombinleyebilirsiniz.Yalnız ben o sweat e bittim saten geçen sene çok modaydı ama hayla giyenler var ve sanırım h&m de satılıyor du fiyatını tam olarak hatırlamıyorum.Ama kenzo paris moda haftası vardı sanırım kenzo yazısı oradan geliyor.Dediğim gibi gri renk sweatler saks mavisi ile kolayca kombinlenebilir.Altına hangi ayakkabıyı giyicez? Diyicek olursanız eğer giydiğiniz saks mavisi bir pantalonsa siyah bir spor ayakkabı veya siyah bir stiletto giyebilirsiniz.Yukarıda gördüğünüz gibi bir etekse beyaz bir convers giyebilirsiniz hem rahat hem de şık durabilir...
Evet gelelim ikinci kombine kısacası yukarıdaki kombin gibi kolayca kombinleyebilirsiniz.Altına da ayakkabı olarak yine dediğim gibi siyah veya beyaz bir converse olabilir eğer ben converse giymek istemiyorum, sevmiyorum diyicek olursanız espardillerde çok şık durabilir...
Ben yukarıdaki sweat e bittim.Hem rengi benim için uygun hem de modeli çok cool.Yukarıdaki sweati siyah bir yüksek bel pantalonlada kombinlene bilir siyah bir tayt ile de kombinlene bilir.Ayakkabı olarak da postallar çok uygun olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...