1.Dudaklarınızı hazırlayın: Mat rujlar dudakların bütün pürüzlerini göstereceği için öncesinde dudakları ölü derilerden arındırarak pürüzsüzleştirmekte fayda var. Bizim önerimiz evde uygulayabileceğiniz pratik bir dudak peelingi. Esmer şeker, zeytinyağı ve balı karıştırın ve nazikçe dudaklarınıza masaj yapın. Birkaç dakika beklettikten sonra dudaklarınız mükemmel bebek yumuşaklığına kavuşmuş olacak!2.Nemlendirin: Mat rujun kuru yapısının dudaklarınızı kurutmaması için öncesinde dudaklarınıza nemlendirici uygulayın. Bu sayede rujun çatlamasının önüne geçmiş olursunuz.
3.Rengi ön plana çıkarın: Rujun gerçek rengini patlatmak için ince bir kat kapatıcıyla dudaklarınızın rengini sıfırlayın. Bu püf noktası, özellikle nude tonlarda vazgeçilmeziniz olacak!
4.Dudak kalemi şart:Uygulamadan önce aynı ton bir dudak kalemiyle dudaklarınızı çerçevelemek ve hatta içini doldurmak temiz, keskin ve dolgun dudakların ilk koşulu!Dudak 5.fırçası kullanın: Mat rujlarda, dudakları sürterek yaymak maalesef işe yaramıyor. Dudak fırçası yardımıyla uygulayacağınız mat rujunuz, daha profesyonel ve zarif gözükecektir.
6.İki kat uygulayın: İlk katın kurumasını bekledikten sonra ikinci katı uygulayın. Bu işlem hem rujunuzun kalıcılığını arttıracaktır hem de rujunuz daha tok duracaktır.
7.İki kat uygulayın: İlk katın kurumasını bekledikten sonra ikinci katı uygulayın. Bu işlem hem rujunuzun kalıcılığını arttıracaktır hem de rujunuz daha tok duracaktır.
8.Fazlalıkları temizleyin: Kusursuz rujun son adımı olarak kapatıcı yardımıyla taşmış kenarları düzeltin. Bu işlemi ister fırçayla ister kulak çubuğuyla yapabilirsiniz. Kapatıcı dudak kenarlarını da aydınlatacağından daha keskin bir görünüm sağlayacaktır.Mat ruj uygulaması biraz zaman alıyor gibi gözükse de sonuç kesinlikle tahmin edici olacaktır!
Vote ve yorum atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...