Çileği püre haline getirip dişlerinizi çilekle fırçalayabilirsiniz. Çok kısa süre içinde çileğin dişleri beyazlattığını göreceksiniz. Ancak çileğin içerisindeki asit ve şekerin diş minesine zarar vermemesi için, tüketildikten sonra su içilmeli veya ağız çalkalanmalıdır.
Portakal, limon kabuğu asit barındıran meyveler diş beyazlatma yöntemi olarak sıkça kullanılmaktadır. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra kabuklarıyla dişlerinizi ovar ve ardından ağzınızı çalkalarsanız aradaki farkı göreceksiniz.
Elma sirkesi doğal antiseptiklerden birisi. Diş temizliğinde ve gargara da sıkça kullanılır. Elma sirkesi ve limon haftada 1 kez diş temizliğinde kullanıldığında olumlu sonuçlar veriyor. Dişleri temizledikten sonra diş fırçasını temizlemek için de elma sirkesini kullanabilirsiniz.
Tüm malzemeler içinde en bilineni ve en etkili olanlardan birisi denilebilir karbonat için. Elma sirkesine, limona ya da diğer malzemeleri katılaştırmak istediğinizde kullanabilirsiniz. Tek başına da fazlasıyla etkili olan karbonat banyo dolabınızda bulunması gerekenlerden....
Toz tarçın aynen karbonat gibi kullanılmaya müsait doğal beyazlatıcılardan birisi. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra toz tarçını diş fırçası üzerine dökün ve dişlerinizi bir de böyle fırçalayın. Hoş kokusu rahatlık verirken zamanla dişlerinizin beyazladığını göreceksiniz...
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın...
😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...