👑Sıkılınca Yapılacaklar👑

354 26 22
                                    

Evet herkese merhabalar biliyorum bugün biraz geç oldu ama bugün sizinle beraber sıkılınca yapılacaklar listesi paylaşıcam...Hadi hemen başlayalım.

1.Eğer ödevin varsa ödevlerini yap ve okulda yaptıklarının üstünden geç.

2.İnternetten dıy lar araştırın ve güzel bulduğunuz dıy ları yapmaya çalışın.

3.Bazen de garnizonunuzdaki eskimiş kıyafetleri bir yana ayırın bir tarafada küçülmüş kıyafetlerinizi ayırın.eskimiş kıyafetlerinizden dıy lar yapabilirsiniz,küçülmüş kıyafetlerinizi de ihtiyacı olanlara verebilirsiniz.

4.bilgisayar üzerinden,tabletten veya telefondan youtube girip bazı youtubelerin videolarını izleyebilirsiniz...

5.yarışma programları,diziler veya filmler izleyebilirsiniz.

6.boş zamanlarınızda saçlarınızın uçlarına maske yapabilirsiniz.(Kırıklarını önlemek adına) veya sivilceleriniz için bakım yapabilirsiniz...

7.roman okuyup okumanızı geliştirebilirsiniz.(Okuması yavaş olanlar için söylüyorum yanlış anlamayın.)

8.telefonunuza veya tabletinize eğlenceli oyunlar yükleyebilirsiniz.

9.Mutfağa gidip pasta,cupcake gibi şeyler yapabilirsiniz.

10.Bazı komik vinelar izleyebilirsiniz.Genellikle komik oluyorlar.(Murat sakaoğlu,Aykut elmas,Halil ibrahim göker,Zeynep alkan.)

11.Ailenizden izin alıp kız arkadaşlarınızda kalmaya gidebilirsiniz.Hem kızlarla pjama partisi,yastık savaşı yapabilirsiniz.

12.Gardırobunuzu açıp bütün kıyafetlerinizi dışarıya çıkartıp.Kombinler yapabilirsiniz...

Umarım beğenirsiniz yorum ve vote atmayı unutmayın...

Moda KristaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin