Evet kızların ve bayanların vazgeçilmezi makyaj.Ve makyaj çantamızda olması gerekenleri sizinle paylaşıcam...
Nemlendirici krem yanınızda olsun:Küçük bir kutuda nemlendirici krem,hayat kurtarıcı olabilir.Makyajınızı tazelemek,ellerinizi yumuşatmak için kullanabilirsiniz...
Küçük boy bir fondöten alabilirsiniz:Cilt lekelerini kapatan,renkleri eşitleyen bir fondötenin küçük boyunu makyaj çantanızda taşıyabilirsiniz.Bu sayede hem ağırlık yapmaz hem de acil durumlar için cildinizi toparlayabilirsiniz.
Pastel rengi bir ruj her zaman makyaj çantanızda bulunsun.Dudaklarınızı doğal ve çekçi göstermek istiyorsanız çantanızda mutlaka kahverengi tonlarda bir ruj olmalı. Sevdiğinizle buluşmaya gidiyorsanız aşkın rengi kırmızı dudağınızda taşımalısınız. Dudağınızı ön plana çıkarmak için parlatıcılardan vazgeçmeyin. Parlatıcınızı direkt dudağınıza uygulayabileceğiniz gibi ruj üstüne sürerek de kullanabilirsiniz. Dudaklarınızı büyük göstermek istiyorsanız dudak renginde bir kontür kaleminiz olmalı. Mat bir dudak görüntüsü içinse pudranızdan yardım alabilirsiniz.
Yüzü renklendirmek için allık şart.Bazı günler yorgunluktan, uykusuzluktan yüzümüz solgun gözükür. Böyle durumlar için makyaj çantanızda cilt renginizle uyumlu bir allık olmalı. Ne kadar makyaj yapsak da allık kullanmıyorsak makyajımız hep eksik kalacaktır. Allık yüzümüze renk vermesinin yanında elmacık kemiklerini ortaya çıkarmamızda da etkilidir. Kendinizi hasta, yorgun ve renksiz hissettiğinizde elmacık kemiklerinizin üzerine şeftali tonlarında allığınızı sürmelisiniz.
Etkileyici gözler için çantanızda mutlaka farınız olmalı.Gözler duygu ve düşüncelerin en büyük temsilcisi bu yüzden makyajda göz ifadesi çok önemli. Makyaj çantanızda kıyafetinizin renginde far bulundurmalı, özel bir davete gittiğinizde kolaylıkla uyumu yakalamalısınız. Kıyafetlerinizde en çok kullandığınız renkleri belirleyin ve o renklerde farlar edinin. Makyaj çantanız olmazsa olmazların biri de göz kalemleridir. Birkaç kalem hareketiyle yorgun gözlerini canlı gösterebilirsiniz. Küçük gözlü bayanlar kirpiklerin dışından kalem çekerek gözlerini büyültebilirler. Büyük gözlü bayanlar kalemi kirpik iç kısmından ve kalın olarak çekmelidir. Siyah ve kahverengi bir göz kaleminiz mutlaka olmalı. Siyah ve dilediğiniz başka bir renkte rimel gözlerinizin güzelliğini ortaya çıkaracaktır
Umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...