Merhaba arkadaşlar şu anda kendi internetimden girip bu bölümü yazıp çıkıcam.Hastahanedeyiz annemi baktirmaya geldik ve diğer bölümleri evde yazıcam.Lütfen kusura bakmayın arkadaşlar...
Moda da diğer birçok alan olduğu gibi tekrardan ibarettir. Kimi zaman moda olan bazı parçalar bir süre sonra demode olur. Yıllar sonra tekrar hayatımıza giren bu parçaları tekrar satın alır, kullanırız. İspanyol paça tayt da bunlardan biri. 70’lerde moda olan bu kesim, son birkaç yıldır tekrar hayatımızda.
İspanyol paça tayt pantolon özellikle giyim kolaylığı ve kombin rahatlığıyla bizi kendine hayran bırakıyor. Üstünde kullanacağınız parçaya ve ayakkabılara göre tarzı bir anda değişen ispanyol paça tayt kombinleri, özellikle bahar aylarında oldukça sık kullandığımız parçalardan.
Paçalar çok önemli!!!!
İspanyol paça tayt pantolon paçaları pantolonun kumaşından sonra en önemli kısmıdır. Pantolonunuzun paçası ne topuğunuzun görüneceği kadar kısa, ne de yerleri süpürecek kadar uzun olmalı. Ölçüyü yerden 1-2 cm yukarıda olmak üzere alabilirsiniz.
Paçaları istediğiniz gibi olmazsa şıklığınıza gölge düşecek olan İspanyol paça tayt modelleri, desenli ispanyol paça tayt olarak da günümüzün modasına ayak uydurmayı sürdürüyor.
Özellikle dalgıç kumaştan yapılan ve ince gösteren tayt son dönemde her markanın da koleksiyonunda yerini aldı.
Vücut tipinize göre seçiminizi yapın!!!!
Cher ve Sonny Bono’nun 1970’lerde trend haline getirdiği İspanyol paça tayt, özellikle kilosundan şikayetçi olan kadınlar için bir soru işareti. Bacaklarınızın inceliğinden emin değilseniz veya daha da önemlisi kendinizi rahat hissetmiyorsanız, özellikle desenli İspanyol paça tayt kullanırken üst bacağınızı tamamen sarmayan modelleri tercih edin. Hafif bol olarak kullanacağınız bu ince gösteren tayt, bacağınızın tüm hatlarını ortaya çıkardığınızda oldukça rahatsız olabileceğiniz bir görünüm yaratabilir.
İspanyol paça tayt kombinleri
İspanyol paça tayt pantolon birlikte kullanıldığı parçaya göre tarzını belli eder. Belinize oturan crop top veya şık bluzlarla elegan bir kombin yaratabilir; uzun gömlekleri içinizde kullanarak rahat bir görünüm kazanabilirsiniz. Özellikle moda olduğu yıllar olan 70’lerden alacağınız ilhamda vintage bir manto veya bohem bir kazak ile kombinleyebilir; klasik düz veya çizgili bir bluzla salaş bir görünüm kazanabilirsiniz.
Desenli İspanyol paça tayt nasıl kombinlenir?
Öncelikle belirtmek isteriz ki; desenli ispanyol paça tayt, düz renklere göre biraz daha ince bacaklarda şık durabilecek bir modeldir. Desenin yapısı gereği geniş ve büyük göstermesi sebebiyle, bu ince gösteren tayt da ince bacaklı kadınlar için çok daha uygun olacaktır.
Ayakkabı seçimleri önemli
İspanyol paça tayt kombinleri hangi kumaş, renk veya üst parça ile yapılırsa yapılsın ayakkabıları mutlaka özenle seçilmiş olmalı. Kalın topuk veya dolgu topukla çok rahat kullanabileceğiniz ispanyol paça tayt, bacak boyunuzu da bu yolla uzun gösterecektir. Yalnızca burnu görünmesi gereken ayakkabılarınız isterseniz düz, isterseniz topuklu olsun; tarzınızı tam olarak yansıttığından emin olun yeter.
Nostaljik tarzı yansıtan İspanyol paça taytlar, hem rahatlığı hem de kolay kombinliği ile gardrobumuzun baş tacı. Zevkle kombinleyip sokaklarda salınmaksa en keyiflisi.
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...