Rimeli, kirpiklerin en dibinden başlayarak uçlara doğru sürmek; diplerde zik zak hareketiyle başlayıp, uçlara doğru düz bir hat halinde ilerlemek ve bir kat sürdükten sonra biraz bekleyip ikinci katı sürmek, istenilen sonucu almayı sağlayacaktır. Rimeli sadece kirpik uçlarınıza değil, tüm kirpik zeminine uygulayın. Sadece kirpik uçlarına sürülen rimel, kirpiklerinizi cılız ve sönük gösterecektir. Dipten başlayarak uçlara doğru sürdüğünüzrimel ise, gözlerinizde dolgun, hacimli ve gölgeli bakışlar sağlar.
Maskara kullanımında en sık karşılaşılan şey, topaklanma problemidir. Kirpikler birbirine yapışır, katılaşır, ayrık ayrık ve doğallıktan uzak bir görünüm ortaya çıkar. Bunun önüne geçmek için, kirpiklerinizin rimel sürmeden önce, birbirinden tel tel ayrılmış ve düzgün halde olduğundan emin olun. Bu işlem için özel tasarlanmış kirpik taraklarından da faydalanabilirsiniz. Sürdüğünüz maskara henüz tam kurumamışken, bu ince tarak yardımıyla kirpik tellerini birbirinden ayırıp, bir süre bekleyip ikinci kat maskarayı sürebilirsiniz. Böylelikle, sürdüğünüz maskaratopaklanmadan homojen bir şekilde dağılacak ve siz de göz makyajınızın son rötuşunu mükemmel bir şekilde tamamlamış olacaksınız.
😇En iyi 10 rimel markası😇
Her kadın kendi kirpik yapısına uygun maskarayı muhakkak bulur ama yine de size fikir vermesi açısından en iyi 10 rimel markasını paylaşalım.Lancome, Hypnôse maskara : Lancome’un ikonikleşmiş ürünü Hypnôse, uzun yıllardır kadınlara hacimli, uzun ve kıvrık kirpikler sağlıyor. Tüm kirpikleri tek tek saran maskara, akma ya da yapışma yapmadan uygulanabiliyor. Hypnôse senelerdir en iyi maskaralar listesindeki yerini koruyor.
Guerlain, Noir G maskara : Guerlain Noir G maskara öncelikle şık, göz alıcı ambalajıyla gönlümüzü fethediyor. Ambalajında bulunan ayna sayesinde, etrafta ayna aramaya gerek kalmıyor. Yoğunluk, uzunluk ve siyahlık verme konusunda da tartışılmasız bir başarıya sahip olan Noir G maskara, formülü ve yapısıyla, sık tercih edilen seçenekler arasında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Kristali
Randommoda,kombin,tarz,oje trendleri,saç trendleri her şey bu kitapta...