Part 2.

9.1K 320 121
                                    

*SeokRi*
Po pół godzinie, opuściliśmy samochód. Dopiąłem koszulę i rozporek, zerkając, czy aby na pewno nikt tego nie zauważył.
-Niezła z ciebie dziwka.-prychnąłem i spojrzałem na chłopaka, który ścierał swoją spermę z tylnego siedzenia, wypięty w moją stronę. Ścisnąłem jego tyłek i słysząc jęk bólu, uśmiechnąłem się.-Nie wchodź mi więcej w drogę dupodaju.-klepnąłem go i wróciłem do swojego auta, po czym odjechałem.

*Sayneol*
Tyłek bolał mnie strasznie. Ten dupek zerżnął mnie tak, że chyba nie mam co liczyć na dłuższe siedzenie. Seks jest fajny, ale puszczanie się dla wolności, jest okropne, jednak wolę to, niż gnić w poprawczaku. Wolnym krokiem skierowałem się do domu. Gdy byłem na miejscu, zrobiłem sobie herbatę i szybko poszedłem do pokoju. Matka spała a ojciec pił w salonie, oglądając mecz. Nie miałem siły nawet na to patrzeć. Byli mi obojętni i to bardzo. Piłem herbatę, przeglądając facebooka. 189 nowych powiadomień... Ma się ten fejm. 13 nowych wiadomości, eh, nie chce mi się ich czytać. Wcisnąłem pierwszą lepszą, która wydawała sie chodź trochę interesująca. Okazało się to wiadomościami na grupie, do której należe. Chłopaki pomagają mi broić, hah.
Seitaro: Hej misie <3
Sayneol: Siema, jak tam?
Seitaro: Dobrze a tam? <3
Zaiko: Spoko, tylko ojciec robi afery o byle gówno ;-;
Sayneol: To trochę słabo. Ja dałem dupy wielkiemu Kimowi ha ha ha ha xD
Seitaro: Dlaczego to zrobiłeś? :(
Sayneol: Żeby mnie nie brał na komisariat idioto
Zaiko: Seitaro myśl mózgiem a nie cipą
Seitaro: Ale ja nie mam cipy!
Tadashi: Nie krzycz Dzidzia. Wiesz Sayneol, mógłbyś trochę zluzować...
Sayneol: Jezu Tadashi daj spokój. Nie ważne, mamy zadanie.
Zaiko: Tak, trzy auta.
Seitaro: Weźmy 4...
Tadashi: Nie umiesz jeździć cipo
Zaiko: Właśnie XD
Sayneol: Teydere chuj wie 😂
Seitaro; Co to Teydere?
Zaiko: Grupa przestępcza bałwanie
Tadashi: Skąd to dziecko się wzięło. Nie wierzę że byłeś najsilniejszym plemknikiem Seitaro.
Seitaro: co to plemnik?
Sayneol: 😂😂😂😂😂 Ty
Zaiko: Seitaro ty jesteś niedojebanym plemnikiem
Seitaro: O czym wy gadacie?!
Sayneol: Wychodze. Zgin, przepadnij i co tam chcesz.
Wyłączyłem internet i dopiłem herbatę, otwierając swój pamiętnik.

*SeokRi*
Patrolowałem dalej, nie chętnie kończąc pracę na dziś. Czekała mnie kolejna samotna noc, chyba wynajme jakąś dziwkę.

*Sayneol*
Odłożyłem go, patrząc w sufit i myśląc o naszej misji. Seitaro, Zaiko i Tadashiego poznałem przez internet. Jeszcze ich nie widziałem, ale ufam im. Tadashi podchodzi z Seulu, Seitaro z Busan a Zaiko tak jak ja, z Daegu. Zostaliśmy przyjaciółmi i to bliskimi. Nie przeszkadza nam to, że się nie widujemy. Tadashi jest naszym informatorem, Zaiko i ja działamy w całym Daegu a Seitaro... Właściwie nie wiem od czego jest. Jest tępy jak niedojebany plemnik, ale uroczy. Tak uroczy, cholernie. Ma takie cudne kolorowe oczka...

Nasza cela & Nasz Dom [YAOI] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz