*SeokRi*
-Wypuszcze cię stąd, ale za to ty będziesz mieszkał ze mną i będziesz tylko moją dziwką.-złapałem go za rękę.*Sayneol*
Nie chce tu gnić, tutaj też jestem jego dziwką a tak to chociaż będę wolny. Eh.
-Zgadzam się...-powiedziałem cicho a on cmoknął mnie w usta. Skrzywiłem się lekko.Dwie godziny później juz byliśmy w jego domu. Usiadłem wygodnie na kanapie i odpaliłem należącego do niego laptopa.
*SeokRi*
Zacząłem robić obiad, uradowany z powodu zdobycia nowej zabawki. Teraz jest tylko mój. Nie miałem zamiaru traktować go dobrze, będę to robił tak, jak będę chciał.*Sayneol*
Wszedłem na grupę, żeby zobaczyć co sie działo przez te kilka dni.
Tadashi: Co robicie?
Seitaro: Czytam mangę, w sumie chciałbym jechać gdzieś, ale nie wiem czy mogę. Może sie spotkamy w końcu?
Zaiko: Gdzie?
Sayneol: W Daegu odpada, musimy gdzieś poza. Może w Busan?
Tadashi: Dobry pomysł, tam jesteśmy czyści
Zaiko: Sayneol jedziesz?
Sayneol: Tak
Seitaro: Ja chce taaak!
Tadashi: Tylko wiecie co, ja nie wiem czy mogę.
Sayneol: Tadashi zachowujesz się jak SeokRi wiesz?
Tadashi: Aha? Ogarnij się
Sayneol: Jezu sztywniak
Zaiko: Właśnie. Spotykamy się w Busan jutro o 17?
Seitaro: Tak ^^
Tadashi: Tch, nie mam czasu, ale zobaczymy.
Sayneol: W końcu byśmy zobaczyli jak wyglądasz Tadashi
Tadashi; Nie musicie. Pomagam wam i to wystarczy
Zaiko: Burak z ciebie Tadashi. Podejrzany burak. Tadashi: Oj spadaj gówniarzuW sumie, coś zaczynało w tym być. Tadashi nigdy nie rozmawiał z nami przez telefon, tym bardziej kamerę. Nie wysyłał swoich zdjęć, zachowywał się sztywno. Może on faktycznie... Poszedłem do kuchni gdzie był SeokRi, ale nie pokazałem się. Robił coś na telefonie... To mógł być on? Więc to stąd policja wiedziałaby o każdym miejscu, które okradliśmy? To układało się w logiczną całość.
*SeokRi*
Spojrzałem za siebie i zobaczyłem tego dzieciaka. Był zamyślony i to bardzo. Postawiłem obiad na stole.
-Siadaj i jedz.-sam usiadłem i zacząłem jeść. Po chwili mały usiadł obok i powoli jadł swoją porcję.*Sayneol*
Byłem skupiony na tym, do czego doszedłem. To było możliwe? W sumie faktycznie, on często używał telefonu wtedy kiedy ja, zauważyłem to. Tadashi bywał na czacie zazwyczaj w czasie, kiedy SeokRi kończył patrol. Spojrzałem na niego uważnie. A to skurwiel.
CZYTASZ
Nasza cela & Nasz Dom [YAOI]
Romantiek1.Sayneol, nastolatek, który w dupie ma dosłownie wszystko i Seokri, policjant, któremu zależy jedynie na pracy. Co ich połączy? 2. Sayneol i SeokRi są razem juz rok, niestety ich relację zaczynają sie psuć...