*Yoongi*
Podziwiałem jego drobne ciało, spokojnie poruszające się obok mnie. Był śliczny, teraz już tylko mój. Nie oddam go temu skurwielowi. Weszliśmy do mojego mieszkania, które było nowoczesne i ładnie urządzone, całe w kolorach czerni i bieli. Posadziłem go na dużej czarnej kanapie i pogłaskałem po głowie.
-Chcesz coś do jedzenia? Lub picia?-przeczesałem jego włosy.
-Um, jestem trochę głodny...-powiedział bardzo cicho, na co uśmiechnąłem się.
-Idź się wykąp, w szafce nad zlewem są ręczniki, dam ci jakieś ubrania.-pocałowałem go w czoło i poszedłem do kuchni.*Sayneol*
Byłem trochę zdezorientowany, ale poszedłem do łazienki, rozebrałem się i wszedłem pod prysznic, myjąc się dokładnie.*Yoongi*
Nie mogłem stracić takiego widoku. Chwyciłem telefon i włączyłem obraz z kamer znajdujących się w kabinie. Robiąc obiad, oglądałem jego nagie ciało. Piękny widok... Tak, jestem zboczeńcem, pedofilem i co tam jeszcze ludzie chcą, ale to moja sprawa. Ten mały jest słodki, nie mogłem się powstrzymać, żeby nie zobaczyć go nago, choć wiem, że jeszcze nie raz zobacze. Skończyłem robić obiad i postawiłem go na stole. Po chwili on w samym ręczniku stanął przedemną. Cudny...
-M-mógłbyś mi dać ubrania hyung?-spojrzał na mnie lekko sie rumieniąc.
-Tak, usiądź i zjedz a ja ci przyniose.-poszedłem do sypialni i wybrałem mu białe rurki i obcisłą czarną koszulkę bez rękawów. Zaniosłem mu to i położyłem na stole, obserwując jak spokojnie je.-Boisz się go? Może lepiej, żebyś zamieszkał ze mną?
-J-ja...-skończył jeść i spojrzał mi w oczy.-Nie będę robić problemu, a on i tak będzie zły, że wyszedłem z domu,nie wolno mi...-posmutniał lekko, więc przytuliłem go mocno, podnosząc z krzesła.*Sayneol*
Zanim sie zorientowałem, ręcznik juz leżał na podłodze a mój stojący, nie wiem dlaczego, członek, ocierał się lekko o udo hyunga. Momentalnie zrobiłem się czerwony. Zaśmiał się cicho i pocałował mnie w usta. Niepewnie odwzajemniłem. Szybko znaleźliśmy się w sypialni, tak jak szybko on stał się nagi. Posłał mi zadziorny uśmiech.
CZYTASZ
Nasza cela & Nasz Dom [YAOI]
Romance1.Sayneol, nastolatek, który w dupie ma dosłownie wszystko i Seokri, policjant, któremu zależy jedynie na pracy. Co ich połączy? 2. Sayneol i SeokRi są razem juz rok, niestety ich relację zaczynają sie psuć...