Marinette szemszöge:
Minden olyan tökéletes. Végrr megszületett a kislányunk Emma, aki most éppen Gabriel vagyis az ,,apósom"kezében van. Egy kicsit furcsa igy kimondani, de ehez hozzá kell szokni. Gondolom Adriennek is fura ez a dolog. Ezért is hívja anyáékat a nevükön. Egyszer csak a nagy gondolkodásom közepette arra lettem figyelmes, hogy hogy az orvos is bejött a szobába.
-Hogy van a kismama?
-Köszönöm jól vagyok. De mikor mehetek haza?
-Ezt örömmel hallom. Ha minden rendben lesz akkor már holnap hazamehet a babával együtt.
-Rendben.
-Nos én akkor nem is zavarok. Viszont látásra!
-Viszlát!
Miután kiment az orvos, anyáékkal, és Gabriellel rengeteget beszélgettünk.
-Marinette! Nekünk most el kell mennünk. Tudjátok mára volt egy megrendelés.
-Persze anya. Nyugodtan menjetek.
-Hát akkor sziasztok! Vigyázzatok magatokra. És az unokámra is!
-Persze hogy vigyázunk. Sziasztok!
-Hát akkor én is megyek. - állt fel Gabriel is.
-Rendben.
-Sziasztok és vigyázzatok magatokra!
-Viszlát.
Amikor kiment Gabriel is, akkor láttám hogy Adrien csak néz maga elé.
-Adrien! Ma nagyon csendbe voltál. Valami baj van?-kérdezem tőle, de még rám se néz. Le van fagyva vagy mi? - Hahó! Figyelsz te rám drágám?
-Mi..? Neharagudj nem igazán figyeltem.
-Azt kérdeztem hogy valami baj van?
-Neem. Dehogy. Honnan veszed hogy baj van?
-Hát csak azért mert ma alig szóltál egy szót.
-Ja értem. De nincs semmi baj, csak egyszerűen nem tudom elhinni hogy apa lettem..
-Hát tudod én se hogy anya lettem..
Adriennel meg rengeteget beszélgettünk. De egy idő Adrien elaludt mellettem. Már majdnem én is elaludtam, amikor eszembe jutott valami.. Vagy inkább valaki. Tikki.
-Adrien!hol van Tikki??-szegény ijedten felkapta a fejét.
-Micsoda?
-Hol van Tikki?
-Nyugodj meg Bogaram. Itt van az ingem zsebébe. Csak alszik. Tudod ő is aggódott.. Kimerült
-Akkor jó. Ne haragudj hogy felkeltettelek.-simitottam meg az arcát. Láttam rajta hogy nagyon álmos.
-Nem baj. Kérsz valamit? Vizet vagy..
-Nem.. Nem kell köszönöm. Aludj csak.
-Rendben de ha kell valami akkor szólj. Jó éjt.
-Jó éjt.
Hamar visszaaludt. De most én is elaludtam.
Reggel arra keltem hogy Adrien puszilgatja az arcomat.
Lassan kinyitottam a szemem. Adrien zöld szempárjával találtam magam.
-Jóreggelt Bogaram. Hogy aludtál?
-Jóreggelt drágám. Jól te?
-Én is.. Hol van Emma?
-A nővér most öltözteti fel. Tudod hideg van kinn.
-Igen persze. Én is gyorsan felöltözök.-elöszedtem a ruhámat, és felöltöztem.
Egyszer csak kopogtattag az ajtón. Alya és Nino volt az.
-Sziasztok! Marinette hogyvagy? És hogy van a kisbaba? Lány vagy fiú? Hogy hívják?
-Támadott le Alya a kérdésekkel.
-Neked is szia-mondtam majd megöleltük egymást- Jól vagyok köszi. Ő is jól van. Lány, és Emmának hívják.
-Szép neve van.
-Igen de most meséljetek!Veletek mi újság? És ti hogyvagytok?
-Mi is jól vagyunk. Velünk nincs semmi.
Ekkor megint kopogtak az ajtón. De ezúttal az orvos és a nővér volt Emmával a kezében.
-Jól érzi magát Mrs. Agreste?
-Igen.
-Akkor hazamehetnek.-a nővér a kezembe adta Emma majd egy köszönéssel kimentek az ajtón.
-Hát akkor menjünk haza. Alya, Nino van kedvetek átjönni hozzánk?
-Szívesen mennénk, de még van egy kis dolgunk.. De hogya lesz időnk átmegyünk.
-Rendben.
Együtt sétáltunk ki a parkolóhoz. Majd amikor a kocsihoz értünk elköszöntünk egymástól.
Adrien belül előre, én pedig hátra Emmával.
10 perc múlva már otthon voltunk. Bementünk a házba, majd elmentem lélektani Emmát, mert elaludt amikor még jöttünk haza. Épp csodáltam a kislányomat, amikor Adrien hátulról a derekamnál megöleltük.
-Olyan aranyos ahogy alszik..-mondta Adrien
-Igen. De halkabban, még fel fog kelni.
-Jó. Akkor gyere..-mondta majd kihúzott a konyhába.
-Baj van Adrien?-kérdeztem aggódva.Adrien szemszöge:
-Baj van Adrien?-kérdezi tőlem Marinette.
-Figyelj Marinette.. Ha Halálfej egy akumát küld.. Ígérd meg hogy vigyázni fogsz magadra és Emmára.
-Adrien. Vigyázok magunkra de..
-Nincs de. Ha valami bajod esne neked és Emmának, azt nem tudnám elviselni.
-Most te figyelj Adrien. Vigyázni fogunk magunkra. De ezeket most miért mondtad?
-Mert én Hétfőn már megyek dolgozni, és lehet hogy ha később érek oda akkor baj lenne..
------------------------------------------------------
Sziasztok! Itt a 2. Fejezet. Jó olvasást!
YOU ARE READING
Miraculous:Mindörökké együtt!
FanfictionEz a történet Adrien és Marinette családjáról fog szólni!