Pár évvel később:
Emma már három éves. Ezalatt az idő alatt Halálfej nem küldött akumát..De vajon miért nem? Lehet hogy három éve nem volt senki se szomorú, és így nem tudott senkit se megfertőzni? Vagy..-gondolkodásomat Adrien hangja zavarta meg.
-Marinette!-mondta, miközben meglengette a kezét a szemem előtt
-Mi-miaz?-kérdeztem ijedten.
-Figyelsz te rám?
-Öhm.. Nem igazán.. Bocsi csak elgondolkodtam.. Mit mondtál az előbb?
-Min gondolkoztál ennyire?
-Öhm.. Izé.. Csak..csak azon hogy..-jajj mit találjak ki.. Nem fogom Emma előtt mondani Halálfejet- milyen szép idő van kinnt.-Remek Marinette! Ennél rosszabbat már nem tudtál volna kitalálni. Adrien közelebb lépett hozzám.
-Ugye tudod, hogy ezt nem hittem el..-suttogta a nyakamba, amitől kirázott a hideg.
-Öhm.. Igen..-mondtam. Emma csak értetlenül nézett ránk.
-Mami..-Szól nekem Emma
-Mondd Kicsim
-Mejjük mesét néjzi..-kérlelt.
-Mindjárt megyünk, csak apával még van egy kis beszélni valóm.. De addig bekapcsolhatom neked a tv-t. Jó?
-Jó!-mondta Emma. Kivettem a székből, majd bevittem a nappaliba. Leültettem és bekapcsoltam a tv-t.
-Mit szeretnél nézni Kicsim?
-A Bogyó és Babócájt!-mondta miközbe megölelt.
-Rendben-mondtam, majd odakapcsoltam. Amikor fel akartam állni, Emma a kis kezével megfogta az enyémet.
-Mami, hova mész?-kérdezte
-Megyek ki apához, de mindjárt jövök vissza. Addig te csak nézd a mesét!-mondtam majd megpusziltam az arcát. Kisétáltam az ajtón majd visszamentem a konyhába, ahol már Adrien várt.
-Na szóval min gondolkoztál annyira?- tette fel a kérdést újra.
-Halálfejen..-mondtam- Aggaszt hogy amióta megszületett Emma, azóta nem küld akumákat. Azért a három év sok idő..
-Tudom hogy sok. És engem is aggaszt. De inkább örüljünk neki, hogy nem küld. Legalább Emmával tudjuk tőlteni a megmaradt időt.-mondta Adrien, miközben magához húzott.-Meg persze egymással.-mosolygott.
Emma hirtelen elkezdett sírni, és kiabálni.
-Mama! Papa!!-Adriennel ijedten egymásra néztünk, majd gyorsan beszaladtunk a nappaliba, ahol Emma volt.
-Apa!-mondta majd sírva odabújt Adrienhez. Ekkor észrevettem, hogy a tv-ből egy hangos sikoltás jött ki. Egy horrol film. Gyorsan kikapcsoltam, majd a kanapéhoz sétáltam.
-Mi történt kicsim?-kérdezi a kislánytól Adrien.
-Ma-ma! Te is gyeje ide!-mondta. Én is megöleltem majd mellé ültünk.
-Emma.. Hogy kapcsoltad el a meséről egy horrol filmre?-kérdeztem kedvesen
-Mami. Nemtudom. Véjetlenüj rá tenyerejtem a távirányitója, és elkapcsolójott.-mondta még mindig sírva. Ránéztem Adrienre, aki csak aggódóan nézett Emmára.
-Sss.. Semmi baj Emma.
-De..de féjek.
-Nincs mitől.. Ő is csak egy bácsi, akit a sminkesek így kifestették. Ezért volt ilyen.-magyarázta el helyettem Adrien.
-Akkoj is féjek.-mondta. Úgy éreztem, hogy itt az ideje elterelni ezt az egész témát.
-Kicsim! Mi lenne, ha elmennénk Alyaékhoz egy kicsit?-kérdeztem.
-Jó..-mondta. Ekkor Tikkiék megjelentek.
-Mi történt?-kérdezte Tikki.
-Emma véletlenül elkapcsolta a tv-t egy horrol filmre, és most egy kicsit fél.-mondtam el a lényeget.Plagg odarepült a kicsihez.
-Semmi baj! Ő úgyse létezik Emma. -mondta Plagg. Adriennel csodálkozva néztük őket.
-De! Ő létezik és féjek.
-Nézdcsak! Tikki ad neked csokis sütit!-mondta Plagg
-Tessék!-mondta Tikki, majd odaadta a sütit.
-Én megyek felhívom Alyát, hogy megkérdezzem, otthonvannak-e.-mondtam.
-Rendben.
Félre vonultam, majd hívtam Alyát.
-Szia Csajszi!
-Szia Alya! Otthon vagytok?
-Igen itthon. Baj van?
-Nem nincs, csak gondoltuk átnézünk hozzátok.
-Jaj! Ez jól hangzik. Nyugodtan gyertek. Emmát is hozzad!
-Rendben. Akkor nemsokára megyünk! Szia!
-Szia!-mondta majd kinyomta.
Visszamentem a nappaliba.
-Otthon vannak.
-Remek. Mehetünk?
-Igen.-amikor ezt kimondtam, Emma elkezdte huzogatni a farmernadrágom szárát.
-Miaz Kincsem?
-Hozhatom a babámat?
-Persze! Menj és hozzd le. Addig itt megvárunk.-mondtam. Már elindult, amikor hirtelen megfordult, és visszafutott.
-Na. Mi a baj?-kérdeztem, miközbe leguggoltam hozzá.
-Féjek. Nem jössz vejem Mami?
-De felmegyek.
Amikor már minden megvolt, elindultunk Alyáékhoz.
Hamar odaértünk.
-Sziasztok!-mondták.
-Szia kejesztanyu! Szia kejesztapu!-Nino hirtelen felkapta.
-Szia gyönyörűségem!-mondta neki.Alya hirtelen odalépett Ninóhoz.
-Nekem is add ide!-mondta.
-Jó... Egyébként ne csak álldogáljatok! Gyertek be.
-Rendben!
-Mi szél hozott erre?
-Gondoltuk eljövünk meglátogatni titeket.
-Óh. Értem.
***
Még rengeteget beszélgettünk. Aztán Emma álmos lett, ezért elköszöntünk, és elindultunk haza. Kezdett sötétedni, de még mindig jó idő volt.
-Apa..-szólt Emma Adriennek
-Igen?
-Nem bíjok már menni..-mondta mire Adrien csak elkezdett mosolyogni.
-Akkor gyere! Felveszlek az ölembe.-mondta. Emma megállt vele szembe, majd kinyújtutta a kis kezeit, hogy Adrien vegye fel.
Gyorsan felkapta, majd mentünk tovább.
-Marinette!-szólt hallkan nekem
-Igen?
-Elaludt.
-Szegény. Biztos fáradt volt már.
Amikor hazaértünk muszáj volt felkeltenem Emmát, hogy megfürdessem. De amikor már öltöztettem felfele elaludt. Bevittem a szobájába, jól betakartam, majd kimentem.
-Hol van Emma?
-Amikor öltöztettem felfele elaludt, ezért felvittem a szobájába.
-Értem. De ma nem adtál nekem valamit..-mondta
-Mégis micsodát?-kérdeztem. Erre csak magához húzott és megcsókolt. Levegő hiány miatt elválltunk.
-Hát ezt.-suttogta, majd újra megcsókolt. De ezt most én szakítottam meg.
-Adrien! Már 21:00-óra. Késő van. Elmegyek fürödni jó?
-Jó menj. De akkor is tartozol nekem!-mondta.
Gyorsan összeszedtem a pizsomám és már mentem is a fürdőbe. Lezuhanyoztam, és már mentem is lefeküdni. Később megéreztem Adrien kezét a derekamon. De nem foglalkoztam vele. Hamar elnyomott az álom. Egyszer arra ébredtem, hogy kinyitódik a szobaajtónk. Erre a hangra Adrien is felkel. Hirtelen beszalad az ajtón Emma, egyenesen hozzám. Felkapcsoltam az éjeli lámpát.
-Emma, mi a baj?
-Josszat ájmodtam, és féjek.-mondta sírással küszködve.
-Semmi baj kincsem. Szertnél velünk aludni?-kérdeztem.
-Igen!-mondta. Lefeküdt hozzánk, majd én betakartam. Lekapcsoltam a lámpát majd elaludtam.
-----------------------------------------------------
Meghoztam a 7. Fejezetet! Remélem tetszeni fog! Hamarosan hozom a következő részt! Addig is sziasztok, és jó olvasást!
YOU ARE READING
Miraculous:Mindörökké együtt!
FanfictionEz a történet Adrien és Marinette családjáról fog szólni!