15

1.5K 121 10
                                    

Jana Pov

Ik tik ongeduldig met een pen op mijn bureau. Waar blijf Louis nu?

Ik werp nog een laatste blik op de bladeren die mijn huiswerk moeten voorstellen en ga dan naar beneden.

'Louis! Kom je nog?' zeg ik vrolijk als ik de trap afren.

Ik krijg geen antwoord.

Ik loop naar de gang en zie Louis in de deur opening staan. Ik krijg een glimlachje op mijn gezicht.  Hoe hij daar staat! Op van te smelten!

'Dus mag ik nu mijn huis binnenkomen?' die ene onbekende jongens stem geeft me een raar voorgevoel. Alsof door die stem alles gaat veranderen,  mijn leven op kop zetten.

Ik zet nog een stapje naar de deur en zie dat Louis tegen een jongen aan het praten is met pikzwarte haren en bruine ogen. Hij is eigenlijk best knap! Maar lang niet zo knap als mijn held, Louis!

'Jij moet Jana zijn?' weer krijg ik dat rare gevoel van in mijn maag.

Ik knik.

Ik zie Louis van mij naar de vreemde jongen kijken.

Hij kucht even. 'Zayn, dit is Jana. Jana, dit is Zayn!'

Ik zie Zayn naar me kijken en een glans, die ik niet goed kan thuis brengen, komt op zijn bruine ogen te liggen.

Ik kijk er een beetje bang naar.

Zayn ziet het en de gloed verdwijnt meteen. Hij frommelt in zijn zakken en haalt er een brief uit. Hij geeft die aan mij en ik pak hem nieuwsgierig aan, ik scheur de envelop kapot en haal er een blad papier uit.

Lieve Jana,

Omdat we weer voor een paar weken weg zijn heb ik nog een verassing voor je! Naast Louis hebben we nog 4 andere jongens geadopteerd!  Zayn, Niall, Liam  en Harry!  Veel succes!

xx mam en pap!

en dan hier weer een hoofdstuk! en ik heb nog een vraagje...

ik heb nog 8 volgers nodig voordat ik verder ga met het vervolg van Diana! dus als je zin hebt om het vervolg te lezen... follow me! Dat zou echt supper zijn!

xx me and me!

My adoption boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu