Ik word wakker van iemand die binnen komt. Voorzichtig open ik mijn ogen, voor mij staat een meisje met blonde haren en groene ogen.
'Hey, ik ben Zoë!' zegt ze vrolijk! 'Jij bent dan Jana?'
Ik knik en kijk haar verward aan.
'Haha, ik snap je verwarring. Misschien moet ik miji hellemaal voorstellen! Ik ben het vriendinnetje van Niall! En hij is te weten gekomen war Liam en Zayn met jou van plan waren, dus toen ben ik gestuurd om je te redden!! SUPERVROUW!'
Ik grinnik.
Ik wil iets zeggen, maar word onderbroken door een geluid. Zoë hoort het ook en veert geschrokken recht.
'We moeten ons haasten, strak komen Liam en Zayn te weten dat je weg bent!' fluistert ze en sleurt me de kamer uit. Ik loop met haar mee en even later zijn we beneden. We rennen naar buiten. Juist optijd want uit een auto komen de 2 jongens gestapt.
'Ik wist niet dat ze zo iets gemeen zouden doen!'
Zoë kijkt me begrijpend aan.
-THUIS-
'Hallo! Supervrouw is aangekomen!' Roept Zoë. Ik glimlach, ik mag haar wel!
Meteen stormen alle jongens op ons af.
Louis loopt meteen op me af en geeft me een knuffel.
'Sorry, ik had niet zo tegen je moeten doen!' zegt hij dan. Hij geeft een kus op mijn wang, die rood worden.
'Aw, zie hoe schattig!' roept Zoë!
'En ik hed niet mogen liegen!' ik kijk naar mijn schoenen.
'We hebben allebei fouten gemaakt! Maar ze zijn allemeel vergeven en vergeten!' Ik glimlach en kijk in zijn ogen die vrolijk twinkelen. Dan komen zijn dichter en dichter. Dan komt het moment waar ik altijd al van heb gedroomd... Zijn lippen raken de mijne en in mijn buik ontploft er precies vuurwerk.
'uhe' Geschrokken kijk ik op en zie Harry ongemakelijk naar ons kijken.
'Ik wil jullie pret niet bederven, maar ik moet jullie iets vertellen.' zegt hij wat zenuachtig. Idereen knikt en nieuwsgierig kijk we hem aan.
'Jullie herinnerne jullie die vakantie toch wel, aan de zee?' Hij kijkt vregend in het rond, zijn groene ogen vol spijt. Niall knikt en Louis zegt niks, maar staart voor zich uit. Ik geef hem een kneepje in zijn hand.
'Zayn had tegen me gezegd dat hij wat voelde voor Hanne. Maar omdat Louis de hele tijd met haar bezig was, werd Zayn wat truerig. Ik stelde voor dat hij een briefje moest schrijven aan Louis om te vragen hoe Hanne dacht over hem en om te helpen ze een koppel te laten vormen. Zayn heeft dat gedaan. Maar toen werd ik jaloers op jullie opdat jullie altijd zo goed met elkaar konden opschieten ik altijd aan de kant stond. Misschien herinner je je die nacht nog, Louis. Ik had het briefje uit je tent gehaald en verbrand.' Een traan rolt over Harry's wang. 'Pas nadien wist ik hoeveel invloed dat heeft gehad op onze vriendschap. Daarom is Zayn ook zo boos op jou, Louis. Hij wil-' Harry wordt onderbroken door Zayn die de kamer binnen komt.
'Ik wou wraak nemen, ik wou dat Louis wist hoeveel pijn hij mij had aangedaan. En toen wij allemaal werden geadopteerd door dezelfde ouders en Louis verliefd was op Jana, was dit de perfecte gelegenheid! Liam en ik heb Jana briefjes gestuurd om te zorgen dat Louis en Jana ruzie krijgen'
Iedereen kijkt Zayn en Haryy verbaasd aan.
'Sorry' fluisterd de krullenkop stilletjes.
'Maar nu alles is uitgekomen, zullen we doen alsof het nooit is gebeurd en we beginnen vanaf het begin!' Zegt Niall. Iedereen glimlacht. En even later zit ik midden in een groepsknuffel, en in mijn hand zit Louis' hand.
EINDEEEEEEEEEEEEEEEHH
Wat vonden jullie ervan????????????????????? let met knwo!!!!! xx
JE LEEST
My adoption boys
FanfictionOntmoet Jana Cooper, een meisje met rijke ouders en veel vriendinnen. Eigenlijk zijn het geen echte vriendinnen. Ze willen alleen maar vriendin met Jana worden omdat ze zo rijke ouders heeft. Dat vind Jana niet zo leuk, want ze verlangd naar vriend...